Ұзартылған күн тобында жұмысты ұйымдастыру және жұмыс режимі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұзартылған күн тобында жұмысты ұйымдастыру және жұмыс режимі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұзартылған күндік топ – бұл тәрбиелік-тәрбиелік және сауықтыру міндеттерін жан-жақты шешуге үлкен мүмкіндіктері бар балаларды қоғамдық тәрбиенің бір түрі. Мектептегі ұзартылған күндік топтар бастауыш сынып оқушыларының сабақтан тыс уақытын ұйымдастырудың қажетті формасы болып табылады. Мектептегі ұзартылған күн тәрбиелік білім беру ортасын қалыптастыруға ықпал етеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Түркістан облысы, Түркістан қаласы

Расул Исетов атындағы №20 ЖББМ

ҰКТ тәрбиешісі

Абдукадырова Гулчехра Марипжановна

Shape1













Ұзартылған күн тобында жұмысты ұйымдастыру және жұмыс режимі.

Ұзартылған күндік топ – бұл тәрбиелік-тәрбиелік және сауықтыру міндеттерін жан-жақты шешуге үлкен мүмкіндіктері бар балаларды қоғамдық тәрбиенің бір түрі. Мектептегі ұзартылған күндік топтар бастауыш сынып оқушыларының сабақтан тыс уақытын ұйымдастырудың қажетті формасы болып табылады. Мектептегі ұзартылған күн тәрбиелік білім беру ортасын қалыптастыруға ықпал етеді. Бұл жұмыс ұзартылған күндік топтағы жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктерін анықтайды, мектеп оқушыларының сабақтан тыс уақытының қажетті тәртібін қалыптастыруда мұғалімнің нақты міндеттерін белгілейді. Жұмыстың маңызды мақсаты сонымен қатар ұзартылған күндік топты бастауыш мектептегі оқу-тәрбие процесінің құрылымдық элементі ретінде анықтау болып табылады.

Тәрбие – бұл баланың жеке басының дамуы мен оның қоғам мәдениетіне ену үдерісін мақсатты түрде басқару. Отбасының, мектептің, мектептен тыс балалар бірлестіктері мен ұйымдарының тығыз және ұйымдасқан ынтымақтастығы баланың дұрыс тәрбиесіне ықпал етеді, дейді атақты педагогтар К.Н. Вентуэль, П.Наторп, А.С. Макаренко. В.А. Сухомлинский өз еңбектерінде отбасының тәрбиелік функцияларының бұзылуына, қоғамдық тәрбиенің мәнін дұрыс түсінбеуіне алаңдаушылық білдірді.

Сухомлинский баланың табиғи өмірінің ұзартылған күндік топтарда қалай бұзылатынын терең жүрек ауруынсыз қарау мүмкін емес екенін ашық айтты. "Педагогикалық әдебиеттерде жақсы қорытылған үздік ұзартылған күндік мектептердің оң тәжірибесінің көптеген мектептерде аз орын алғаны өте өкінішті. Ал мұндағы басты себеп - тәрбие жұмысының жалпы әлсіздігі (бұл ұғымның тар мағынасында) "Тәжірибе көрсеткендей, мектептегі ұзартылған күндік топтар бастауыш және орта сынып оқушыларының сабақтан тыс уақытын ұйымдастырудың қажетті нысаны болып табылады. . Мектептегі ұзартылған күн тәрбиелік білім беру ортасын қалыптастырудың ерекше тәсілі ретінде отбасы мен балаларға тиімді көмек көрсетуге мүмкіндік береді.

Мемлекеттік және жекеменшік мектептердің көпшілігі ұзартылған жұмыс күні режимінде жұмыс істейді. Сондай-ақ, соңғы жылдары ұзартылған күндік топтардың саны күрт өсті, әсіресе 1-4 сынып оқушылары үшін. Мұғалімдер ғана емес, ата-аналар да баланың мектептегі ұзартылған күндік топта болуы тұлғаның қалыптасу үдерісіне көмектесетініне, оның қауіпсіздігі мен денсаулығына (физикалық және моральдық) кепілдік беретініне сенімді болды. . Бала үнемі педагогикалық ықпал ету аймағында болады.

Ұзартылған күндік топ мектеп оқушыларының сыныптан тыс жұмыстарын ұйымдастырудың үлгісі болып табылады, оқушылардың үй тапсырмасын орындаудағы тиімділігін арттыруға қолайлы жағдай жасайды, балалардың тұлғалық өсуіне ықпал етеді.

Ұзартылған күндік топ – бұл мұғалімнің басшылығымен бір немесе бірнеше сынып оқушыларының бірлестігі, олармен күнделікті сабақтан тыс уақытта белгіленген жұмыс режиміне сәйкес сабақтар ұйымдастырады. Топтарды ұйымдастырудың негізгі қағидасы – еріктілік. Режимнің міндеттілігі білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығы (балалар да, ересектер де, соның ішінде ата-аналар да), ерекшеліксіз, режим талаптарын қатаң сақтауы керек дегенді білдіреді.

Жалпы білім беру мекемесінің ұзартылған күндік тобы білім алушылардың өз бетінше жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, үй тапсырмасын жауапкершілікпен орындау, білімдерін терең және мағыналы түрде толықтыру, сондай-ақ отбасыларға практикалық көмек көрсету мақсатында құрылады. балаларды еңбексүйгіштікке, еңбекқорлыққа, шығармашылық белсенділік пен бастамашылдыққа, оқуға деген оң көзқарасқа тәрбиелеу, дамыту.

Ұзартылған күндік топтың қызметін ұйымдастыру демократия мен гуманизм принциптеріне, тұлғаның жан-жақты дамуына негізделеді.

Ұзартылған күндік топтарды ұйымдастырудың негізгі мақсаты - әр баланың жеке басының максималды дамуы: қоғамның саналы, дені сау, бастамашыл және ойшыл мүшесін тәрбиелеу, балалардың ақыл-ойын қалыптастыру, баланың танымдық психикалық процестерін мақсатты түрде дамыту: зейін, қиял, қабылдау, есте сақтау, ойлау және әр баланың шығармашылық әлеуетін ашу.

Ұзартылған күндік топтарды ұйымдастырудың негізгі міндеттер:

- оқушыларға білім беру бағдарламаларын меңгеруге көмектесу;


- танымдық процестер мен жеке тұлғаның қызығушылықтарын дамыту;

- баланың жеке басының негізгі адамгершілік қасиеттерін дамыту;

- баланың коммуникативті қарым-қатынасын дамыту;

-ойлау процестерін, шығармашылық қабілеттерін дамыту;

- денсаулықты нығайту және жеке гигиена дағдыларын қалыптастыру;

- пайдалы әдеттерді қалыптастыру;

- күшке, жылдамдыққа, ептілікке, төзімділікке, икемділікке тәрбиелеу;

- ұжымдастыру сезімін тәрбиелеу.

Осылайша, ұзартылған күндік топ – бұл тәрбиелік-тәрбиелік және сауықтыру міндеттерін жан-жақты шешуге үлкен мүмкіндіктері бар балаларды қоғамдық тәрбиенің бір түрі. Мектептегі ұзартылған күндік топтар бастауыш және орта сынып оқушыларының сабақтан тыс уақытын ұйымдастырудың қажетті формасы болып табылады. Мектептегі ұзартылған күн тәрбиелік білім беру ортасын қалыптастыруға ықпал етеді.

Ұзартылған күндік топты ұйымдастыру

Ұзартылған күндік топ тәрбиешісінің жұмысы осындай топтарды құрудың нормалары мен талаптарын және осындай топта тәрбие жұмысын ұйымдастыруды реттейтін нормативтік-құқықтық базаға негізделген.

Білім алушыларды ұзартылған күндік топқа қабылдау және одан шығару ата-аналарының (заңды өкілдерінің) ерікті жазбаша өтініші бойынша мектеп бұйрығымен жүзеге асырылады.

Жалпы білім беру мекемесі мен ұзартылған күндік топқа баратын оқушының ата-анасы арасында өзара міндеттеме шарты жасалады.

ҰКТ да балалар күннің бірінші жартысында оқитын оқу кабинеттерінде жұмыс істейді. Дене шынықтыру және акт залдары, кітапхана және басқа да оқу бөлмелері де қолданылады. ҰКТ кабинеттері балалар кітаптарымен, фильмдермен, ойыншықтармен, үстел ойындарымен, спорттық құрал-жабдықтармен жабдықталған. Ұзартылған күндік топтағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыруды, олардың жұмысын жоспарлауды, белгіленген құжаттарды жүргізуді тәрбиеші жүзеге асырады.


ҰКТ ыстық тамақпен қамтамасыз етілген (ата-аналардың қаражаты есебінен де, жеңілдікпен де). Әр сыныпта ішу режимі сақталады. Балалар ҰКТ -да оқуға және серуендеуге арналған киім ауыстырады.

Ұзартылған күндік топтардағы сыныптан тыс және сыныптан тыс жұмыстар идеялық-саяси, адамгершілік және еңбекке баулуды қамтамасыз ететін мектептің оқу-тәрбие процесінің бүкіл жүйесінің ажырамас бөлігі болып табылады. Ол күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау негізінде ұйымдастырылады.

Ұзартылған күндік топтағы оқушыларды ата-аналары немесе олардың сенімді адамдары қабылдайды (ата-аналарының өтініші негізінде, сенім білдірілген адамның аты-жөнін көрсете отырып). Тәрбиешілер балаларды сабақ уақытында алып кетуге кеңес бермейді. Бұл оқу үдерісін бұзады және олардың эмоционалды көңіл-күйіне кері әсер етеді.

Осылайша, келесі қорытынды жасауға болады: ұзартылған күндік топтың тәрбиешісі құжаттаманы меңгеру саласында білімді, ұзартылған күндік топтың барлық қатысушыларының құқықтары мен міндеттерін білуі керек.


Picture 8


Ұзартылған күндік топтағы жұмыстың ерекшеліктері

Ұзартылған топтың жұмысында тәрбиеші мен тәрбиеленушінің өзара әрекеттесуін құруға ерекше назар аудару қажет. Жұмыстың кейбір қағидаларын әзірлеп, оларды қатаң сақтау қажет. Солардың бірі – оқушылармен бірге ҰКТ тобының жұмысын жоспарлау, бұл олардың барлық іс-шараларға қызығушылығы мен қатысуына ықпал етеді. Мұғалім жұмысты жоспарлаудың негізіне келесі позицияларды қоюы маңызды:

- тәрбиеленушілердің дамуы мен тұлғалық өсуіне жағдай жасау;

- оқушылардың іс-әрекетінің әр түрлі формаларын жүзеге асыруға жағдай жасау: тұрмыстық, тәрбиелік, бос уақытты, дене шынықтыру-сауықтыру;

- өзіне, басқа адамдарға, қоршаған әлемге деген қарым-қатынастың адамгершілік жүйесін қалыптастыруға жағдай жасау.

Ұзартылған күндік топтағы жұмыстың екінші қағидасы – оқушылармен қарым-қатынас жасаудағы жеке тәсіл, өйткені білім мүмкіндігінше даралыққа негізделуі керек. Жеке көзқарас баланың жеке басының ерекшеліктерін терең білуге, әрқайсысының қабілеттері мен белсенділігін дамытуға қосымша мүмкіндіктер жасауға негізделген іс-әрекеттерді ұйымдастырудан тұрады. Девиантты мінез-құлықты балаларға және ерекше отбасылардан шыққан балаларға ерекше көңіл бөлінеді, өйткені олар бірінші кезекте түсіністік пен қолдауды қажет етеді.

Үшінші қағида – тәрбиеші мен тәрбиеленуші арасындағы қарым-қатынасты өзара сенім негізінде құру. Мұнда үш маңызды шартты сақтау қажет:

- сенім жасанды әдіс емес, табиғи және жайбарақат болуы керек. Бала тәрбиешінің шынайылығына сеніп, өзіне көрсетілген сенім фактісін дұрыс қабылдауы керек;

- оқушының теріс қылықтары жағдайында мұғалім іс-әрекетті жеке тұлға ретінде емес, бағалайды және сонымен бірге оқушының жеке басының қадір-қасиетіне баса назар аударады.;

- мұғалім оқушыға сенім артып, пассивті ойшыл позициясын ұстанбай, оқушыға жаңа рөлге ыңғайлы болуға, уақытында көмек пен қолдау көрсетуге шыдамдылықпен және әдептілікпен көмектесуі керек;

- мұғалім педагогикалық тұрғыдан қараусыз қалған балалармен жұмысты ерекше түрде ұйымдастырады. Бұл жұмыс В.А. Сухомлинскийдің кеңестеріне негізделген: "Ең бастысы - бұл балалардың өздерінің "төмендігін" сезінуіне жол бермеу, олардың оқу жұмысына немқұрайлы қарауына жол бермеу, ар-намыс пен қадір-қасиет сезімдерін бәсеңдетпеу.".



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.04.2025
219
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі