Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҮЗДІК АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМА
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
2017-2018 оқу жылы 5, 7 сыныпқа арналған
Жаңартылған бағдарлама
«Информатика» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
7 сынып
1 тоқсан |
||||||||||
№ апта |
Сабақтың тақырыбы |
с/с |
Оқу мақсаттары |
Оқытуда қолданатын әдіс-тәсілдер |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Барлығын қоса алғанда бағалау |
Негізгі дерек көздер |
|||
Ақпаратты өлшеу және компьютер жадысы |
||||||||||
1 |
Ақпараттың өлшем бірліктері |
1 |
7.2.1.1- ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту 7.2.1.2- ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірліктеріне ауыстыруды жүзеге асыру |
Баяндау, сұрақ-жауап, диалог, тест жұмысы , топпен жұмыс, АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, « |
Кило-, мега-, гига-, терра префикстарды пайдаланып, ақпараттар өлшем бірліктерінің өзара байланысын белгілей алады |
Мадақтау арқылы, 2 жұлдыз, 1 тілек, 3 шапалақ |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) |
|||
2-3 |
Компьютерлік жады |
2 |
7.1.1.1- компьютердің жады түрлерінің қызметін (жедел сақтау құрылғысы, тұрақты сақтау құрылғысы, сыртқы сақтау құрылғысы, кэш-жады) сипаттау |
Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», », «Кестемен жұмыс», «Үш түрлі күнделік» ) |
Процессор мен қатты диск құрылғыларын біледі; Процессор мен қатты дискінің қызметін анықтап, талдай алады |
3 шапалақ, кері байланыс |
Қосымша дерек көздері, интернет беттері |
|||
4-6 |
Файлдардың көлемі |
2 |
7.1.2.3 -бірдей ақпарат сақталған әртүрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстыру |
Ой тастау», «Мағынаны тану», «Топтастыру», «Кесте толтыру», «Тест жұмыс» )Қарлы кесек Сиқырлы шеңбер |
Орындаушы» ұғымы мен орындаушыға команда беру нысандарын түсінеді |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Оқулық, электрондық оқулық |
|||
|
Файлдардың көлемі |
1 |
7.1.2.2 -әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығару |
Блум таксономиясы», Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», «Ортадағы қаламсап», ) |
Компьютердің, ғаламтордың бала денсаулығына тигізетін әсерлерін зерттейді, айтып жеткізеді |
Қол макеттері, бағалау парағы |
Оқулық, электрондық оқулық, қосымша есептер |
|||
Желілер және қауіпсіздік |
|
|
|
|
||||||
7-8 |
Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі |
2 |
7.1.3.1- компьютерлік желілерді топтастыру |
Миға шабуыл Болжау Стикерлік диалг Сэнквейн» әдісі Бес жолды өлең |
Таңдалған жобаның тақырыбын анықтайды Жобаны іске асыру үшін қажетті ақпаратты таба алады және іріктейді |
Топ басшысының бағалауы |
Оқулық, электрондық оқулық |
|||
9 |
Вирусқа қарсы қауіпсіздік |
1 |
7.4.2.1-компьютерді зиянды программалардан қорғау |
Кім жылдам Миға шабуыл Мәліметті толықтыру Сөздер банкісі |
Ақпарат, информатика туралы түсінік бера отырып, сипаты мен қабылдау тәсілдері бойынша әртүрлі ақпарат түрлерімен танысады |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) |
|||
9 апта 9 сағат |
||||||||||
2 тоқсан |
|
|
|
|
||||||
Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу |
|
|
|
|
||||||
10 |
Мәтіндік процессордағы кестелер |
1 |
7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу |
«Ой тастау», », «Мағынаны тану», «Суретпен жұмыс», «Топтастыру», «Кесте толтыру», «Тест жұмыс |
Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды. |
Қол макеттері, бағалау парағы |
Оқулық, электрондық оқулық |
|||
11 |
Электронды кестелердің элементтерін пішімдеу |
1 |
7.2.2.2-электронды кесте элементтерін пішімдеу |
Топтастыру», «Тест жұмыс» ) |
Алгоритмді жазу формасын, алгоритмді блок-схема түрінде жазуын білуі тиіс. |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Оқулық, электрондық оқулық |
|||
12 |
Мәліметтер пішімі |
1 |
7.3.3.1 -деректердің типін жіктеу |
Компьютер Миға шабуыл Аквариум Жигсо әдісі |
Программалар қалай сақталатынын анықтайды. Операциялық жүйенің басты қызметін сипаттайды |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) |
|||
13 |
Шартты пішімдеу |
1 |
7.2.2.4-электронды кестеде шартты пішімдеуді қолдану |
(«Ой тастау», «Мағынаны тану», «Топтастыру», «Кесте толтыру», «Тест жұмыс» ) |
Жобаның міндеттерін қою кезеңін түсінеді |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Қосымша дерек көздері, интернет беттері |
|||
14 |
Кестелі мәліметтердің графикалық ұсынылуы |
1 |
7.2.2.3-электронды кестеде диаграммалар құру |
Ой тастау», «Мағынаны тану», «Топтастыру», «Кесте толтыру», «Тест жұмыс» )Қарлы кесек Сиқырлы шеңбер |
диаграмманың түрлері мен типтерін білу - кестелік деректерді графикалық түрде ұсына (диаграммалар құра) алады |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Оқулық, электрондық оқулық |
|||
15-16 |
Процесстерді электронды кестелерде модельдеу |
2 |
7.2.2.2-электронды кесте элементтерін пішімдеу 7.3.3.1- деректердің типін жіктеу 7.2.2.4-электронды кестеде шартты пішімдеуді қолдану 7.2.2.3-электронды кестеде диаграммалар құру |
Кім жылдам Миға шабуыл Мәліметті толықтыру Сөздер банкісі |
электрондық кестеден элементтерін пішімдеу электрондық кестеде шартты пішімдеуді пайдалана |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) |
|||
7 апта 7 сағат |
||||||||||
3 тоқсан |
|
|
|
|
||||||
Шешімдерді программалау |
|
|
|
|
||||||
17 |
Программалау тілдері |
1 |
7.1.2.1-«программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу |
Тірек сызба Жигсо әдісі Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», «Мағынаны тану», «Топтастыру» |
Тақырыпты түсініп оқи білуге бағыттау |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Қосымша дерек көздері, интернет беттері |
|||
18 |
Программалау жүйелері |
1 |
7.1.2.1-«программалау жүйесі» және «программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу |
Ой тастау», «Мағынаны тану», «Топтастыру», «Кесте толтыру», «Тест жұмыс» )Қарлы кесек Сиқырлы шеңбер |
Жұптасып, топтасып жұмыс істей білуге үйренеді Өз ойын еркін жеткізе біледі |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Оқулық, электрондық оқулық |
|||
19 |
Мәліметтер типтері |
1 |
7.3.3.1- деректердің типін жіктеу |
«ТЕСТ», Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», «Қызығушылығын ояту», «Топтастыру» , «ББҮ» ) |
Өзгермелі не екенін біледі. Дерек түрлері не екенін біледі. |
Топтық бағалау, «екі жұлдыз – бір тілек», бағалау парағы |
Оқулық, электрондық оқулық, қосымша есептер |
|||
20 |
Жобаның интерфейсі |
1 |
7.4.1.1- жасалатын жобаның интерфейсін құру талаптарын орындау |
ТЕСТ», Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», «Қызығушылығын ояту», «Топтастыру» , «ББҮ» ) |
Оқушылар берілген бағдарламаға қажетті интерфейс құрастырады. Бағалау парақтарының 4 пункт ішіндегі 3-де белгі тұр. |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Оқулық, электрондық оқулық |
|||
21 |
Сызықтық алгоритмдерді программалау |
1 |
7.3.2.1- алгоритмді программалау тілінде жазу 7.3.3.2- сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыңда (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу |
СТО, диалогтік оқыту Жоғалған әріп Жигсо 1 Эссе |
сызықтық бағдарламаның құрылымымен танысу, өткен тақырыптарды қайталай отырып, сызықтық алгоритмді, математикалық моделін, программасын құру дағдысын қалыптастырады. |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Оқулық, электрондық оқулық |
|||
22 |
Тармақталу алгоритмдерін программалау |
1 |
7.3.2.1- программалау тілінде алгоритмді жазу 7.3.3.2- сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыңда (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу |
сұрақ-жауап, диалог, тест жұмысы , топпен жұмыс |
шартты оператордың толық және қысқартылған жазылу түрлерін білу бағдарламалау тілінде шартты операторлардың құрылымын дұрыс жаза алу құрады |
Бағалау парағы, үш шапалақ |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) |
|||
23-24 |
Кірістірілген шарттарды программалау |
2 |
7.3.2.1- программалау тілінде алгоритмді жазу 7.3.3.2 -сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу |
Баяндау, сұрақ-жауап, диалог, тест жұмысы , топпен жұмыс, АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, « |
Салынған тармақталу не екенің түсіндіре алады; Блок-схема түріндегі бағдарламалау тілінде салынған тармақталуды жазудың тәсілдерін біледі. |
Мадақтау арқылы, 2 жұлдыз, 1 тілек, 3 шапалақ |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) |
|||
25-26 |
Құрамды шарттарды программалау |
2 |
7.3.2.1- алгоритмді программалау тілінде жазу 7.3.3.2- сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыңда (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу |
Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», », «Кестемен жұмыс», «Үш түрлі күнделік» ) |
Құрамды шарттарды программалауды түсіндіре алса; Құрамды шарттарды программалау кезінде қолданылатын логикалық операцияларды білсе; |
3 шапалақ, кері байланыс |
Қосымша дерек көздері, интернет беттері |
|||
10 апта 10 сағат |
||||||||||
4 тоқсан |
|
|
|
|
||||||
Нысандар мен оқиғаларды модельдеу |
|
|
|
|
||||||
27-28 |
Үш өлшемді модельдер |
2 |
7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру |
Миға шабуыл Болжау Стикерлік диалг Сэнквейн» әдісі Бес жолды өлең |
Модель және модельдеудің негізгі түсініктерін біледі 2D және 3D модельдерді айыра біледі |
Топ басшысының бағалауы |
Оқулық, электрондық оқулық |
|||
29-30 |
Редакторға кіріктірілген нысандар |
2 |
7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру |
Кім жылдам Миға шабуыл Мәліметті толықтыру Сөздер банкісі |
SketchUp үш-өлшемді редакторының интерфейсін біледі; Негізгі командалар мен инструменттер панелінің құралдарын пайдалана алады. |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) |
|||
31-32 |
Нысандардың үш өлшемді модельдері |
2 |
7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру |
Кім жылдам Миға шабуыл Мәліметті толықтыру Сөздер банкісі |
SketchUp 3D редакторының негізгі элементтерін және қызметін біледі Бағдарлама интерфейсін біледі |
2 жұлдыз, 1 тілек , 2 жұлдыз, 1 тілек |
Ғаламтор жүйесі (google.kz) |
|||
33-34 |
Оқиғалардың үш өлшемді модельдері |
2 |
7.3.1.1 -нысандар мен оқиғалардың 3D моделін құру |
Ой тастау», «Мағынаны тану», «Топтастыру», «Кесте толтыру», «Тест жұмыс» )Қарлы кесек Сиқырлы шеңбер |
SweetHome3D бағдарламасында үш өлшемді суреттерді салып, өңдей алады; |
Топтық бағалау, диаграмма түріндегі бағалау |
Оқулық, электрондық оқулық |
|||
8 апта |
8 сағат |
|||||||||