Материалдар / Үздік циклограмма
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үздік циклограмма

Материал туралы қысқаша түсінік
өз тәжірейбемді бөліскім келеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2021
423
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ЦИКЛОГРАММА

Ақпан 8-12 аралығы

2апта

Ортаңғы «Ақылды балақай» тобы

Өтпелі тақырып: «Бізді қоршаған әлем»

Апталық тақырып: «Мамандықтың бәрі жақсы»


Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі


Сейсенбі


Сәрсенбі


Бейсенбі


Жұма







Балаларды қабылдау



«Сәлеметсің бе, балабақша!» Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.

Сәлемдесу.

Дене қызуларын мен тазалығын тексеру

Дене шынықтыру шаралары. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау.

Сәлемдесу.

. Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру

Суретті кітапшалар тамашалау

. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.

Сәлемдесу.

. Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру

. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.

Сәлемдесу. Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру

Құрастырмалы ойыншықтармен ойын.







Ата – аналармен әңгімелесу



Балалармен балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу;

«Балаларды өздерінің достарымен ойын барысында тату ойнау керектігі жөнінде» әңгімелесу.

Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу мәселелері, озық іс-тәжірибелер бойынша әңгімелесу;


Өзін – өзі күтуге және жақындарына көмек беруге үйрету тақырыптары бойынша сөйлесу, пікірлесу

Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу;







Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. )

Шөре – шөре №8

Мақсаты: Дыбыстардың дұрыс айтылуын бекіту.

Қажетті құралдар: Ешкі, жылқы, сиыр, түйенің суреттері.

Ойын шарты: Тәрбиеші өлеңді оқуды жануарлардың суреттерін көрсетумен жалғастырады.

Өрісте өскен жануар,

Шөкетайым қайдасың?

Шөре – шөре деп ешкіні шақырады.

Қамбар ата өсірген,

Құла атым қайдасың?

Құрау – құрау - деп жылқыны шақырады.

Зеңгі баба өсірген,

Әукешім менің қайдасың?

Ауқау – ауқау – деп - сиырды шақырады.

Ойсыл қара баласы,

Ботақаным қайдасың?

Көс – көс деп түйені шақырады.

Балалардың сөз тіркестерін дұрыс айтуын қадағалау.


Кел, ойнайық! №15

Мақсаты: Қатты дауысты пайдалана білуді шынықтыру.

Қажетті құралдар: Ойыншықтар: аю, қоян, түлкі жене басқа аңдар.

Ойын шарты: Тәрбиеші баладан 2 – 3 метр қашықтықта ойыншықтарды орналастырып, айтады: «Аю, қоян, түлкі жалғыз отырып зерікті.Оларды бізбен ойнауға шақырайық.Олар бізді есту үшін қатты: «Аю, кел» осылай шақыру керек. Балалар тәрбиешімен бірге аюды, қоянды, түлкіні шақырып, бірге ойнайды. балалардың ойыншықтарды айқайламай, қатты шақырғанын қадағалау болып табылады




Ақшақар№2

Мақсаты: Сөйлеу тынысын дамыту, бірқалыпты және ұзақ дем шығара білуді (ауаны ауызға толтырмай) қалыптастыру.

Қажетті құралдар: Мақтаның бірнеше бос түйіршіктері.

Ойын шарты: Тәрбиеші мақтаның бөлігін көрсетіп, айтады «Далада қар жауып тұр. Келіңдер, топта қар жаудырамыз» Содан соң баланың алақанына «ақшақарды» салады және қалай үрлеу керек екенін көрсетеді. Сосын бала үрлейді. Жаттығу 2-3 рет орындалады.


Кім алғыр? №11

Мақсаты: Құлақтың естігіштігін, сөздік нұсқаулықты оны айтатын дауыс күшіне қарамастан дұрыс қабылдай білуді дамыту.

Қажетті құралдар: Ойыншықтар: қуыршақ, аю, мәшине.

Ойын шарты: Тәрбиеші үстінде ойыншықтары бар үстелдің жанында отырады. Бала одан 2 – 3 метр қашықтықта болады. «Мен сыбырмен сөйлейтін боламын, сондықтан бәрі естілу үшін тыныш отырып, зейінмен тыңда» :


Сыңғыр - сыңғыр№12


Мақсаты: Кеңістікте бағдарлану, дыбыс бағытын анықтай білу, есту қабілетін бағыттауды дамыту.

Қажетті құралдар: Қоңырау.

Ойын шарты: Бала көзін жұмады, ал тәрбиеші тым-тырыс оның жанына (сол, оң, артынан) келіп қоңырауды сылдырлатады.Бала көзін ашпай дыбыстың, қайдан шыққан бағытын анықтауы қажет.






Таңертеңгі жаттығу


Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. .«Йога» екі қолын созып біреуге құшағын ашқандай болды бұл қалыпта Йога өзін жұлдыз болып елестетеді екен .

Кешен №

Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау«Қара жорға» әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Кешен №


Аэробика әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені.

Жалпы дамыту жаттығулары

Кешен №


Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені.


Кешен №


Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау

«Қара жорға» әуенімен таңертеңгілік жаттығулар

Кешен №







Таңғы ас


Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйрету

АС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйрету

Дастархан басында сөйлейге болмайтынын айту

Ас ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға баулу

Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйрету

АС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйрету

Дастархан басында сөйлейге болмайтынын айту





Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық


Ойын: «Кім жылдам?»

Мақсаты: Шапшаң қимылдап,қажет құралдарды ажырата білу

Үстел үстіне түрлі мамандық иелеріне қажет құралдарды қойып, екі баланы шығарамын, ойын шартын түсіндіремін. Шарты: Екі бала екі түрлі мамандық иесіне қажет құралдарды екі үстелге бөліп жинайды (шаштараз-аспаз, мұғалім-дәрігер).


5. Ойын: «Қай мамандық иесі?»

Мақсаты:ойлау қабілеттерін арттыру.

- Тарағы бар қолында,

Кімді айттым ойымда? (шаштараз) Қалағы бар қолында,

Кімді айттым ойымда? (Құрылысшы)

Ожауы бар қолында,

Кімді айттым ойымда? (Аспаз)

- Күрегі бар қолында,Кімді айттым ойымда? (Диқан)

«Жаңылтпаштар»

Мақсаты: балаларды жаңылтпаштарды дұрыс әрі жылдам айтуға үйрету.

шарты: тәрбиеші балаларға жаңылтпаштарды айтады. Балалар оны дұрыс әрі жылдам қайталап айтуы керек.




Ойын: «Сөз қос»

мақсаты: сөзге сөз қосып,сөйлем құрастырту арқылы баланың зейінін,шапшаң ойлауын дамыту.

шарты: балаларды екі топқа бөлік өткізуге болады.Тәрбиеші сөз айтады,балалар сөзге сөз қосып,сөйлем құрайды.

Дидактикалық ойын:«Кім жылдам?»

Мақсаты: Шапшаң қимылдап,қажет құралдарды ажырата білу

Үстел үстіне түрлі мамандық иелеріне қажет құралдарды қойып, екі баланы шығарамын, ойын шартын түсіндіремін. Шарты: Екі бала екі түрлі мамандық иесіне қажет құралдарды екі үстелге бөліп жинайды (шаштараз-аспаз, мұғалім-дәрігер).






Ұйымдастырылған оқу қызметтері


1.Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы:«Мамандықтың бәрі жақсы»

(сурет бойынша әңгіме)

Мақсаты: Құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасқа түсе алады, олардың өтініштерін орындай алады.

Дид-қ ойын: «Кімнің құралы?»

Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, дүкенші, шаштараз, тігінші,аспазшы құралдары.

Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау,

Күтілетін нәтиже:

Білуі керек: Мамандық иелерін ажыратуды;

Қолдана алады Сұраққа дұрыс жауапберуді, Берген тапсырманы дұрыс орындауы.

2 Сурет

Тақырыбы:

«Жедел жәрдем көлігі» Мақсаты:автокөліктің құрылымымен танысу.Жедел жәрдем көлігін салу, оның ерекшеліктерін айқындау. Үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып салуды үйрету.

Дидактикалық ойын: «Көлікті жина»

Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, жедел жәрдем көлігі, «жедел жәрдем көлігі» мультфильмін көрсету.

Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау,

.Күтілетін нәтиже:

Білуі керек:автокөліктің құрылымынмеңгереді:Үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып салуды










Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар:

1.Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу. 50см. жоғары көтерілген арқанның астынан оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіру.Тақтай үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.

Қимылды ойын:

«Хат тасушы»

Спорттық ойын: «Көңілді ойындар еліне саяхат»

ҚМҰҚ

Тақырыбы: «Құрылысшының құралы»(көлем)

Мақсаты:Тәуліктің қарама-қарсы бөліктерін анықтау және тану дағдыларын қалыптастыру: таңертең,

күндіз, кеш, күндер: бүгін, кеше, ертең ұғымдарын атайды.

Дид-қ ойын: «Біз үй саламыз»



Музыка

Тақырыбы: «Кім болам?»

Мақсаты: Әр түрлі мамандықтарға құрмет сезімдерін тәрбиелеу. Фразалар арасында тыныс алу, музыка жанрларын ажырата білуге үйрету.

Әуенді ырғақты қимыл:

«Теңізшілер биі»

Музыка тыңдау: «Әнші болғым келеді» Ғ.Дауылбаева

Ән айту: «Менің әжем әдемі» А.Еспенбетова

Ойын ойнау: «Сап түзеу» қимылды ойын


.2Қоршаған орта

Тақырыбы: «Мамандықтың бәрі жақсы»

Мақсаты:Барлық мамандық иелерінің еңбектерін қадірлеуге тәрбиелеу.Мамандықтарға қызығушылықтарын арттыру.Дид-қ ойын: «Қандай мамандық иесі?»

Керекті құралдар: Мамандық иелері туралы суреттер, құралдар,

Сөздік жұмысы: Мамандық, тігінші, жүргізуші, дәрігер, шаштараз
Қостілдік компонент: Тігінші – портниха, дәрігер – врач, шаштараз – парихмакер, мамандық –профессия
Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,

Серіту сәті. Әуенді қою. Балалар ілесіп айтады,жасайды.

Күтілетін нәтиже:
Нені білуі керек:
Балалар мамандық түрлерін білуі, қажетті құралдарын атай білуі керек
Нені игереді: Суретке қарап әңгіме құрауды меңгерді
Нені біледі: Үлкендердің, мамандық иелерінің еңбегін бағалай біледі

2Жаратылыстану

Тақырыбы:

«Мен құрылысшы боламын»

Мақсаты: Ересектердің еңбегін бағалай білуге,ересектерге сыйластықпен қарым қатынас жасауға қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.

Дид-қ ойын: «Әсем үйлер»

Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, дүкенші, шаштараз, тігінші, аспазшы құралдары.

Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау,

Күтілетін нәтиже:

Білуі керек: Мамандық иелерін ажыратуды;

Қолдана алады: Сұраққа дұрыс жауапберуді, Берген тапсырманы дұрыс орындауы.


1. Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар:

Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу. Тақтай үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. 50см. жоғары көтерілген доғаның астынанта оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіру

Қимылды ойын: «Өрт сөндірушілер»


1. .Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар:

Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу. 50см. жоғары көтерілген арқанның астынан оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіру. Бөрене үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.

Қимылды ойын: «Ұшқыштар»



3Орыс тілі

Тема: «Все работы хороши, все профессии важны»

Цель: Обучение слушанию, пониманию и пересказу коротких рассказов.

Формировать умение составлять рассказ с помощью мнемотаблицы;Развивать связную речь, наблюдательность, сообразительность

Расширить познавательный интерес к профессиям.

Дид-я игра: «Поставь у гаража транспорт такого же цвета»

Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, дүкенші, шаштараз, тігінші, аспазшы құралдары.

Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау, Қостілділік: строитель -құрылысшы, портниха -тігінші , врач- дәрігер , парихмакер- шаштараз профессия- мамандық

Құрастыру

Тақырыбы: « Әшекей бұйымдар»

Мақсаты:Қағаздан орамдар, жиектер жасау.Бөлшектерді өзара желімдеу, композиция жасау.Жеке және ұжымдық іс-әрекет дағдыларын бекіту.

Дид-қ ойын: «Қуыршақты сәндейік»

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ жауап, миға шабуыл, көрсету,

Күтілетін нәтиже:

Түсінеді :Қағаздан орамдар, жиектер жасау.

Қолдана






Серуенге дайындық


770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!