Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ЦИКЛОГРАММА

    Ақпан 8-12 аралығы

    2апта

    Ортаңғы «Ақылды балақай» тобы

    Өтпелі тақырып: «Бізді қоршаған әлем»

    Апталық тақырып: «Мамандықтың бәрі жақсы»


    Күн тәртібі

    Уақыты

    Дүйсенбі


    Сейсенбі


    Сәрсенбі


    Бейсенбі


    Жұма







    Балаларды қабылдау



    «Сәлеметсің бе, балабақша!» Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.

    Сәлемдесу.

    Дене қызуларын мен тазалығын тексеру

    Дене шынықтыру шаралары. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау.

    Сәлемдесу.

    . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру

    Суретті кітапшалар тамашалау

    . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.

    Сәлемдесу.

    . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру

    . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.

    Сәлемдесу. Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру

    Құрастырмалы ойыншықтармен ойын.







    Ата – аналармен әңгімелесу



    Балалармен балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу;

    «Балаларды өздерінің достарымен ойын барысында тату ойнау керектігі жөнінде» әңгімелесу.

    Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу мәселелері, озық іс-тәжірибелер бойынша әңгімелесу;


    Өзін – өзі күтуге және жақындарына көмек беруге үйрету тақырыптары бойынша сөйлесу, пікірлесу

    Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу;







    Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. )

    Шөре – шөре №8

    Мақсаты: Дыбыстардың дұрыс айтылуын бекіту.

    Қажетті құралдар: Ешкі, жылқы, сиыр, түйенің суреттері.

    Ойын шарты: Тәрбиеші өлеңді оқуды жануарлардың суреттерін көрсетумен жалғастырады.

    Өрісте өскен жануар,

    Шөкетайым қайдасың?

    Шөре – шөре деп ешкіні шақырады.

    Қамбар ата өсірген,

    Құла атым қайдасың?

    Құрау – құрау - деп жылқыны шақырады.

    Зеңгі баба өсірген,

    Әукешім менің қайдасың?

    Ауқау – ауқау – деп - сиырды шақырады.

    Ойсыл қара баласы,

    Ботақаным қайдасың?

    Көс – көс деп түйені шақырады.

    Балалардың сөз тіркестерін дұрыс айтуын қадағалау.


    Кел, ойнайық! №15

    Мақсаты: Қатты дауысты пайдалана білуді шынықтыру.

    Қажетті құралдар: Ойыншықтар: аю, қоян, түлкі жене басқа аңдар.

    Ойын шарты: Тәрбиеші баладан 2 – 3 метр қашықтықта ойыншықтарды орналастырып, айтады: «Аю, қоян, түлкі жалғыз отырып зерікті.Оларды бізбен ойнауға шақырайық.Олар бізді есту үшін қатты: «Аю, кел» осылай шақыру керек. Балалар тәрбиешімен бірге аюды, қоянды, түлкіні шақырып, бірге ойнайды. балалардың ойыншықтарды айқайламай, қатты шақырғанын қадағалау болып табылады




    Ақшақар№2

    Мақсаты: Сөйлеу тынысын дамыту, бірқалыпты және ұзақ дем шығара білуді (ауаны ауызға толтырмай) қалыптастыру.

    Қажетті құралдар: Мақтаның бірнеше бос түйіршіктері.

    Ойын шарты: Тәрбиеші мақтаның бөлігін көрсетіп, айтады «Далада қар жауып тұр. Келіңдер, топта қар жаудырамыз» Содан соң баланың алақанына «ақшақарды» салады және қалай үрлеу керек екенін көрсетеді. Сосын бала үрлейді. Жаттығу 2-3 рет орындалады.


    Кім алғыр? №11

    Мақсаты: Құлақтың естігіштігін, сөздік нұсқаулықты оны айтатын дауыс күшіне қарамастан дұрыс қабылдай білуді дамыту.

    Қажетті құралдар: Ойыншықтар: қуыршақ, аю, мәшине.

    Ойын шарты: Тәрбиеші үстінде ойыншықтары бар үстелдің жанында отырады. Бала одан 2 – 3 метр қашықтықта болады. «Мен сыбырмен сөйлейтін боламын, сондықтан бәрі естілу үшін тыныш отырып, зейінмен тыңда» :


    Сыңғыр - сыңғыр№12


    Мақсаты: Кеңістікте бағдарлану, дыбыс бағытын анықтай білу, есту қабілетін бағыттауды дамыту.

    Қажетті құралдар: Қоңырау.

    Ойын шарты: Бала көзін жұмады, ал тәрбиеші тым-тырыс оның жанына (сол, оң, артынан) келіп қоңырауды сылдырлатады.Бала көзін ашпай дыбыстың, қайдан шыққан бағытын анықтауы қажет.






    Таңертеңгі жаттығу


    Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. .«Йога» екі қолын созып біреуге құшағын ашқандай болды бұл қалыпта Йога өзін жұлдыз болып елестетеді екен .

    Кешен №

    Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау«Қара жорға» әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Кешен №


    Аэробика әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені.

    Жалпы дамыту жаттығулары

    Кешен №


    Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені.


    Кешен №


    Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау

    «Қара жорға» әуенімен таңертеңгілік жаттығулар

    Кешен №







    Таңғы ас


    Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйрету

    АС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйрету

    Дастархан басында сөйлейге болмайтынын айту

    Ас ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға баулу

    Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйрету

    АС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйрету

    Дастархан басында сөйлейге болмайтынын айту





    Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық


    Ойын: «Кім жылдам?»

    Мақсаты: Шапшаң қимылдап,қажет құралдарды ажырата білу

    Үстел үстіне түрлі мамандық иелеріне қажет құралдарды қойып, екі баланы шығарамын, ойын шартын түсіндіремін. Шарты: Екі бала екі түрлі мамандық иесіне қажет құралдарды екі үстелге бөліп жинайды (шаштараз-аспаз, мұғалім-дәрігер).


    5. Ойын: «Қай мамандық иесі?»

    Мақсаты:ойлау қабілеттерін арттыру.

    - Тарағы бар қолында,

    Кімді айттым ойымда? (шаштараз) Қалағы бар қолында,

    Кімді айттым ойымда? (Құрылысшы)

    Ожауы бар қолында,

    Кімді айттым ойымда? (Аспаз)

    - Күрегі бар қолында,Кімді айттым ойымда? (Диқан)

    «Жаңылтпаштар»

    Мақсаты: балаларды жаңылтпаштарды дұрыс әрі жылдам айтуға үйрету.

    шарты: тәрбиеші балаларға жаңылтпаштарды айтады. Балалар оны дұрыс әрі жылдам қайталап айтуы керек.




    Ойын: «Сөз қос»

    мақсаты: сөзге сөз қосып,сөйлем құрастырту арқылы баланың зейінін,шапшаң ойлауын дамыту.

    шарты: балаларды екі топқа бөлік өткізуге болады.Тәрбиеші сөз айтады,балалар сөзге сөз қосып,сөйлем құрайды.

    Дидактикалық ойын:«Кім жылдам?»

    Мақсаты: Шапшаң қимылдап,қажет құралдарды ажырата білу

    Үстел үстіне түрлі мамандық иелеріне қажет құралдарды қойып, екі баланы шығарамын, ойын шартын түсіндіремін. Шарты: Екі бала екі түрлі мамандық иесіне қажет құралдарды екі үстелге бөліп жинайды (шаштараз-аспаз, мұғалім-дәрігер).






    Ұйымдастырылған оқу қызметтері


    1.Сөйлеуді дамыту

    Тақырыбы:«Мамандықтың бәрі жақсы»

    (сурет бойынша әңгіме)

    Мақсаты: Құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасқа түсе алады, олардың өтініштерін орындай алады.

    Дид-қ ойын: «Кімнің құралы?»

    Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, дүкенші, шаштараз, тігінші,аспазшы құралдары.

    Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау,

    Күтілетін нәтиже:

    Білуі керек: Мамандық иелерін ажыратуды;

    Қолдана алады Сұраққа дұрыс жауапберуді, Берген тапсырманы дұрыс орындауы.

    2 Сурет

    Тақырыбы:

    «Жедел жәрдем көлігі» Мақсаты:автокөліктің құрылымымен танысу.Жедел жәрдем көлігін салу, оның ерекшеліктерін айқындау. Үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып салуды үйрету.

    Дидактикалық ойын: «Көлікті жина»

    Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, жедел жәрдем көлігі, «жедел жәрдем көлігі» мультфильмін көрсету.

    Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау,

    .Күтілетін нәтиже:

    Білуі керек:автокөліктің құрылымынмеңгереді:Үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып салуды










    Дене шынықтыру

    Негізгі қимылдар:

    1.Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу. 50см. жоғары көтерілген арқанның астынан оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіру.Тақтай үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.

    Қимылды ойын:

    «Хат тасушы»

    Спорттық ойын: «Көңілді ойындар еліне саяхат»

    ҚМҰҚ

    Тақырыбы: «Құрылысшының құралы»(көлем)

    Мақсаты:Тәуліктің қарама-қарсы бөліктерін анықтау және тану дағдыларын қалыптастыру: таңертең,

    күндіз, кеш, күндер: бүгін, кеше, ертең ұғымдарын атайды.

    Дид-қ ойын: «Біз үй саламыз»



    Музыка

    Тақырыбы: «Кім болам?»

    Мақсаты: Әр түрлі мамандықтарға құрмет сезімдерін тәрбиелеу. Фразалар арасында тыныс алу, музыка жанрларын ажырата білуге үйрету.

    Әуенді ырғақты қимыл:

    «Теңізшілер биі»

    Музыка тыңдау: «Әнші болғым келеді» Ғ.Дауылбаева

    Ән айту: «Менің әжем әдемі» А.Еспенбетова

    Ойын ойнау: «Сап түзеу» қимылды ойын


    .2Қоршаған орта

    Тақырыбы: «Мамандықтың бәрі жақсы»

    Мақсаты:Барлық мамандық иелерінің еңбектерін қадірлеуге тәрбиелеу.Мамандықтарға қызығушылықтарын арттыру.Дид-қ ойын: «Қандай мамандық иесі?»

    Керекті құралдар: Мамандық иелері туралы суреттер, құралдар,

    Сөздік жұмысы: Мамандық, тігінші, жүргізуші, дәрігер, шаштараз
    Қостілдік компонент: Тігінші – портниха, дәрігер – врач, шаштараз – парихмакер, мамандық –профессия
    Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,

    Серіту сәті. Әуенді қою. Балалар ілесіп айтады,жасайды.

    Күтілетін нәтиже:
    Нені білуі керек:
    Балалар мамандық түрлерін білуі, қажетті құралдарын атай білуі керек
    Нені игереді: Суретке қарап әңгіме құрауды меңгерді
    Нені біледі: Үлкендердің, мамандық иелерінің еңбегін бағалай біледі

    2Жаратылыстану

    Тақырыбы:

    «Мен құрылысшы боламын»

    Мақсаты: Ересектердің еңбегін бағалай білуге,ересектерге сыйластықпен қарым қатынас жасауға қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.

    Дид-қ ойын: «Әсем үйлер»

    Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, дүкенші, шаштараз, тігінші, аспазшы құралдары.

    Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау,

    Күтілетін нәтиже:

    Білуі керек: Мамандық иелерін ажыратуды;

    Қолдана алады: Сұраққа дұрыс жауапберуді, Берген тапсырманы дұрыс орындауы.


    1. Дене шынықтыру

    Негізгі қимылдар:

    Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу. Тақтай үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. 50см. жоғары көтерілген доғаның астынанта оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіру

    Қимылды ойын: «Өрт сөндірушілер»


    1. .Дене шынықтыру

    Негізгі қимылдар:

    Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу. 50см. жоғары көтерілген арқанның астынан оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіру. Бөрене үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.

    Қимылды ойын: «Ұшқыштар»



    3Орыс тілі

    Тема: «Все работы хороши, все профессии важны»

    Цель: Обучение слушанию, пониманию и пересказу коротких рассказов.

    Формировать умение составлять рассказ с помощью мнемотаблицы;Развивать связную речь, наблюдательность, сообразительность

    Расширить познавательный интерес к профессиям.

    Дид-я игра: «Поставь у гаража транспорт такого же цвета»

    Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, дүкенші, шаштараз, тігінші, аспазшы құралдары.

    Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау, Қостілділік: строитель -құрылысшы, портниха -тігінші , врач- дәрігер , парихмакер- шаштараз профессия- мамандық

    Құрастыру

    Тақырыбы: « Әшекей бұйымдар»

    Мақсаты:Қағаздан орамдар, жиектер жасау.Бөлшектерді өзара желімдеу, композиция жасау.Жеке және ұжымдық іс-әрекет дағдыларын бекіту.

    Дид-қ ойын: «Қуыршақты сәндейік»

    Әдіс-тәсілдер: Сұрақ жауап, миға шабуыл, көрсету,

    Күтілетін нәтиже:

    Түсінеді :Қағаздан орамдар, жиектер жасау.

    Қолдана






    Серуенге дайындық


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тажигулова Мирамкуль Жубановна
    09 Ақпан 2021
    522
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Үздік циклограмма

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Үздік циклограмма

    Материал туралы қысқаша түсінік
    өз тәжірейбемді бөліскім келеді
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ЦИКЛОГРАММА

    Ақпан 8-12 аралығы

    2апта

    Ортаңғы «Ақылды балақай» тобы

    Өтпелі тақырып: «Бізді қоршаған әлем»

    Апталық тақырып: «Мамандықтың бәрі жақсы»


    Күн тәртібі

    Уақыты

    Дүйсенбі


    Сейсенбі


    Сәрсенбі


    Бейсенбі


    Жұма







    Балаларды қабылдау



    «Сәлеметсің бе, балабақша!» Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.

    Сәлемдесу.

    Дене қызуларын мен тазалығын тексеру

    Дене шынықтыру шаралары. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау.

    Сәлемдесу.

    . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру

    Суретті кітапшалар тамашалау

    . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.

    Сәлемдесу.

    . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру

    . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.

    Сәлемдесу. Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру

    Құрастырмалы ойыншықтармен ойын.







    Ата – аналармен әңгімелесу



    Балалармен балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу;

    «Балаларды өздерінің достарымен ойын барысында тату ойнау керектігі жөнінде» әңгімелесу.

    Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу мәселелері, озық іс-тәжірибелер бойынша әңгімелесу;


    Өзін – өзі күтуге және жақындарына көмек беруге үйрету тақырыптары бойынша сөйлесу, пікірлесу

    Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу;







    Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. )

    Шөре – шөре №8

    Мақсаты: Дыбыстардың дұрыс айтылуын бекіту.

    Қажетті құралдар: Ешкі, жылқы, сиыр, түйенің суреттері.

    Ойын шарты: Тәрбиеші өлеңді оқуды жануарлардың суреттерін көрсетумен жалғастырады.

    Өрісте өскен жануар,

    Шөкетайым қайдасың?

    Шөре – шөре деп ешкіні шақырады.

    Қамбар ата өсірген,

    Құла атым қайдасың?

    Құрау – құрау - деп жылқыны шақырады.

    Зеңгі баба өсірген,

    Әукешім менің қайдасың?

    Ауқау – ауқау – деп - сиырды шақырады.

    Ойсыл қара баласы,

    Ботақаным қайдасың?

    Көс – көс деп түйені шақырады.

    Балалардың сөз тіркестерін дұрыс айтуын қадағалау.


    Кел, ойнайық! №15

    Мақсаты: Қатты дауысты пайдалана білуді шынықтыру.

    Қажетті құралдар: Ойыншықтар: аю, қоян, түлкі жене басқа аңдар.

    Ойын шарты: Тәрбиеші баладан 2 – 3 метр қашықтықта ойыншықтарды орналастырып, айтады: «Аю, қоян, түлкі жалғыз отырып зерікті.Оларды бізбен ойнауға шақырайық.Олар бізді есту үшін қатты: «Аю, кел» осылай шақыру керек. Балалар тәрбиешімен бірге аюды, қоянды, түлкіні шақырып, бірге ойнайды. балалардың ойыншықтарды айқайламай, қатты шақырғанын қадағалау болып табылады




    Ақшақар№2

    Мақсаты: Сөйлеу тынысын дамыту, бірқалыпты және ұзақ дем шығара білуді (ауаны ауызға толтырмай) қалыптастыру.

    Қажетті құралдар: Мақтаның бірнеше бос түйіршіктері.

    Ойын шарты: Тәрбиеші мақтаның бөлігін көрсетіп, айтады «Далада қар жауып тұр. Келіңдер, топта қар жаудырамыз» Содан соң баланың алақанына «ақшақарды» салады және қалай үрлеу керек екенін көрсетеді. Сосын бала үрлейді. Жаттығу 2-3 рет орындалады.


    Кім алғыр? №11

    Мақсаты: Құлақтың естігіштігін, сөздік нұсқаулықты оны айтатын дауыс күшіне қарамастан дұрыс қабылдай білуді дамыту.

    Қажетті құралдар: Ойыншықтар: қуыршақ, аю, мәшине.

    Ойын шарты: Тәрбиеші үстінде ойыншықтары бар үстелдің жанында отырады. Бала одан 2 – 3 метр қашықтықта болады. «Мен сыбырмен сөйлейтін боламын, сондықтан бәрі естілу үшін тыныш отырып, зейінмен тыңда» :


    Сыңғыр - сыңғыр№12


    Мақсаты: Кеңістікте бағдарлану, дыбыс бағытын анықтай білу, есту қабілетін бағыттауды дамыту.

    Қажетті құралдар: Қоңырау.

    Ойын шарты: Бала көзін жұмады, ал тәрбиеші тым-тырыс оның жанына (сол, оң, артынан) келіп қоңырауды сылдырлатады.Бала көзін ашпай дыбыстың, қайдан шыққан бағытын анықтауы қажет.






    Таңертеңгі жаттығу


    Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. .«Йога» екі қолын созып біреуге құшағын ашқандай болды бұл қалыпта Йога өзін жұлдыз болып елестетеді екен .

    Кешен №

    Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау«Қара жорға» әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Кешен №


    Аэробика әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені.

    Жалпы дамыту жаттығулары

    Кешен №


    Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені.


    Кешен №


    Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау

    «Қара жорға» әуенімен таңертеңгілік жаттығулар

    Кешен №







    Таңғы ас


    Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйрету

    АС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйрету

    Дастархан басында сөйлейге болмайтынын айту

    Ас ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға баулу

    Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйрету

    АС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйрету

    Дастархан басында сөйлейге болмайтынын айту





    Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық


    Ойын: «Кім жылдам?»

    Мақсаты: Шапшаң қимылдап,қажет құралдарды ажырата білу

    Үстел үстіне түрлі мамандық иелеріне қажет құралдарды қойып, екі баланы шығарамын, ойын шартын түсіндіремін. Шарты: Екі бала екі түрлі мамандық иесіне қажет құралдарды екі үстелге бөліп жинайды (шаштараз-аспаз, мұғалім-дәрігер).


    5. Ойын: «Қай мамандық иесі?»

    Мақсаты:ойлау қабілеттерін арттыру.

    - Тарағы бар қолында,

    Кімді айттым ойымда? (шаштараз) Қалағы бар қолында,

    Кімді айттым ойымда? (Құрылысшы)

    Ожауы бар қолында,

    Кімді айттым ойымда? (Аспаз)

    - Күрегі бар қолында,Кімді айттым ойымда? (Диқан)

    «Жаңылтпаштар»

    Мақсаты: балаларды жаңылтпаштарды дұрыс әрі жылдам айтуға үйрету.

    шарты: тәрбиеші балаларға жаңылтпаштарды айтады. Балалар оны дұрыс әрі жылдам қайталап айтуы керек.




    Ойын: «Сөз қос»

    мақсаты: сөзге сөз қосып,сөйлем құрастырту арқылы баланың зейінін,шапшаң ойлауын дамыту.

    шарты: балаларды екі топқа бөлік өткізуге болады.Тәрбиеші сөз айтады,балалар сөзге сөз қосып,сөйлем құрайды.

    Дидактикалық ойын:«Кім жылдам?»

    Мақсаты: Шапшаң қимылдап,қажет құралдарды ажырата білу

    Үстел үстіне түрлі мамандық иелеріне қажет құралдарды қойып, екі баланы шығарамын, ойын шартын түсіндіремін. Шарты: Екі бала екі түрлі мамандық иесіне қажет құралдарды екі үстелге бөліп жинайды (шаштараз-аспаз, мұғалім-дәрігер).






    Ұйымдастырылған оқу қызметтері


    1.Сөйлеуді дамыту

    Тақырыбы:«Мамандықтың бәрі жақсы»

    (сурет бойынша әңгіме)

    Мақсаты: Құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасқа түсе алады, олардың өтініштерін орындай алады.

    Дид-қ ойын: «Кімнің құралы?»

    Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, дүкенші, шаштараз, тігінші,аспазшы құралдары.

    Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау,

    Күтілетін нәтиже:

    Білуі керек: Мамандық иелерін ажыратуды;

    Қолдана алады Сұраққа дұрыс жауапберуді, Берген тапсырманы дұрыс орындауы.

    2 Сурет

    Тақырыбы:

    «Жедел жәрдем көлігі» Мақсаты:автокөліктің құрылымымен танысу.Жедел жәрдем көлігін салу, оның ерекшеліктерін айқындау. Үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып салуды үйрету.

    Дидактикалық ойын: «Көлікті жина»

    Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, жедел жәрдем көлігі, «жедел жәрдем көлігі» мультфильмін көрсету.

    Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау,

    .Күтілетін нәтиже:

    Білуі керек:автокөліктің құрылымынмеңгереді:Үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып салуды










    Дене шынықтыру

    Негізгі қимылдар:

    1.Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу. 50см. жоғары көтерілген арқанның астынан оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіру.Тақтай үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.

    Қимылды ойын:

    «Хат тасушы»

    Спорттық ойын: «Көңілді ойындар еліне саяхат»

    ҚМҰҚ

    Тақырыбы: «Құрылысшының құралы»(көлем)

    Мақсаты:Тәуліктің қарама-қарсы бөліктерін анықтау және тану дағдыларын қалыптастыру: таңертең,

    күндіз, кеш, күндер: бүгін, кеше, ертең ұғымдарын атайды.

    Дид-қ ойын: «Біз үй саламыз»



    Музыка

    Тақырыбы: «Кім болам?»

    Мақсаты: Әр түрлі мамандықтарға құрмет сезімдерін тәрбиелеу. Фразалар арасында тыныс алу, музыка жанрларын ажырата білуге үйрету.

    Әуенді ырғақты қимыл:

    «Теңізшілер биі»

    Музыка тыңдау: «Әнші болғым келеді» Ғ.Дауылбаева

    Ән айту: «Менің әжем әдемі» А.Еспенбетова

    Ойын ойнау: «Сап түзеу» қимылды ойын


    .2Қоршаған орта

    Тақырыбы: «Мамандықтың бәрі жақсы»

    Мақсаты:Барлық мамандық иелерінің еңбектерін қадірлеуге тәрбиелеу.Мамандықтарға қызығушылықтарын арттыру.Дид-қ ойын: «Қандай мамандық иесі?»

    Керекті құралдар: Мамандық иелері туралы суреттер, құралдар,

    Сөздік жұмысы: Мамандық, тігінші, жүргізуші, дәрігер, шаштараз
    Қостілдік компонент: Тігінші – портниха, дәрігер – врач, шаштараз – парихмакер, мамандық –профессия
    Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,

    Серіту сәті. Әуенді қою. Балалар ілесіп айтады,жасайды.

    Күтілетін нәтиже:
    Нені білуі керек:
    Балалар мамандық түрлерін білуі, қажетті құралдарын атай білуі керек
    Нені игереді: Суретке қарап әңгіме құрауды меңгерді
    Нені біледі: Үлкендердің, мамандық иелерінің еңбегін бағалай біледі

    2Жаратылыстану

    Тақырыбы:

    «Мен құрылысшы боламын»

    Мақсаты: Ересектердің еңбегін бағалай білуге,ересектерге сыйластықпен қарым қатынас жасауға қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.

    Дид-қ ойын: «Әсем үйлер»

    Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, дүкенші, шаштараз, тігінші, аспазшы құралдары.

    Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау,

    Күтілетін нәтиже:

    Білуі керек: Мамандық иелерін ажыратуды;

    Қолдана алады: Сұраққа дұрыс жауапберуді, Берген тапсырманы дұрыс орындауы.


    1. Дене шынықтыру

    Негізгі қимылдар:

    Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу. Тақтай үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. 50см. жоғары көтерілген доғаның астынанта оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіру

    Қимылды ойын: «Өрт сөндірушілер»


    1. .Дене шынықтыру

    Негізгі қимылдар:

    Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу. 50см. жоғары көтерілген арқанның астынан оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіру. Бөрене үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.

    Қимылды ойын: «Ұшқыштар»



    3Орыс тілі

    Тема: «Все работы хороши, все профессии важны»

    Цель: Обучение слушанию, пониманию и пересказу коротких рассказов.

    Формировать умение составлять рассказ с помощью мнемотаблицы;Развивать связную речь, наблюдательность, сообразительность

    Расширить познавательный интерес к профессиям.

    Дид-я игра: «Поставь у гаража транспорт такого же цвета»

    Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, дүкенші, шаштараз, тігінші, аспазшы құралдары.

    Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау, Қостілділік: строитель -құрылысшы, портниха -тігінші , врач- дәрігер , парихмакер- шаштараз профессия- мамандық

    Құрастыру

    Тақырыбы: « Әшекей бұйымдар»

    Мақсаты:Қағаздан орамдар, жиектер жасау.Бөлшектерді өзара желімдеу, композиция жасау.Жеке және ұжымдық іс-әрекет дағдыларын бекіту.

    Дид-қ ойын: «Қуыршақты сәндейік»

    Әдіс-тәсілдер: Сұрақ жауап, миға шабуыл, көрсету,

    Күтілетін нәтиже:

    Түсінеді :Қағаздан орамдар, жиектер жасау.

    Қолдана






    Серуенге дайындық


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    09.02.2021
    522
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тажигулова Мирамкуль Жубановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации