Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үздік циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЦИКЛОГРАММА
Ақпан 8-12 аралығы
2апта
Ортаңғы «Ақылды балақай» тобы
Өтпелі тақырып: «Бізді қоршаған әлем»
Апталық тақырып: «Мамандықтың бәрі жақсы»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
Балаларды қабылдау |
|
«Сәлеметсің бе, балабақша!» Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс. |
Сәлемдесу. Дене қызуларын мен тазалығын тексеру Дене шынықтыру шаралары. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау. |
Сәлемдесу. . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру Суретті кітапшалар тамашалау . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс. |
Сәлемдесу. . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс. |
Сәлемдесу. Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру Құрастырмалы ойыншықтармен ойын. |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
Ата – аналармен әңгімелесу |
Балалармен балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу; |
«Балаларды өздерінің достарымен ойын барысында тату ойнау керектігі жөнінде» әңгімелесу. |
Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу мәселелері, озық іс-тәжірибелер бойынша әңгімелесу; |
Өзін – өзі күтуге және жақындарына көмек беруге үйрету тақырыптары бойынша сөйлесу, пікірлесу |
Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. ) |
Шөре – шөре №8 Мақсаты: Дыбыстардың дұрыс айтылуын бекіту. Қажетті құралдар: Ешкі, жылқы, сиыр, түйенің суреттері. Ойын шарты: Тәрбиеші өлеңді оқуды жануарлардың суреттерін көрсетумен жалғастырады. Өрісте өскен жануар, Шөкетайым қайдасың? Шөре – шөре деп ешкіні шақырады. Қамбар ата өсірген, Құла атым қайдасың? Құрау – құрау - деп жылқыны шақырады. Зеңгі баба өсірген, Әукешім менің қайдасың? Ауқау – ауқау – деп - сиырды шақырады. Ойсыл қара баласы, Ботақаным қайдасың? Көс – көс деп түйені шақырады. Балалардың сөз тіркестерін дұрыс айтуын қадағалау. |
Кел, ойнайық! №15 Мақсаты: Қатты дауысты пайдалана білуді шынықтыру. Қажетті құралдар: Ойыншықтар: аю, қоян, түлкі жене басқа аңдар. Ойын шарты: Тәрбиеші баладан 2 – 3 метр қашықтықта ойыншықтарды орналастырып, айтады: «Аю, қоян, түлкі жалғыз отырып зерікті.Оларды бізбен ойнауға шақырайық.Олар бізді есту үшін қатты: «Аю, кел» осылай шақыру керек. Балалар тәрбиешімен бірге аюды, қоянды, түлкіні шақырып, бірге ойнайды. балалардың ойыншықтарды айқайламай, қатты шақырғанын қадағалау болып табылады
|
Ақшақар№2 Мақсаты: Сөйлеу тынысын дамыту, бірқалыпты және ұзақ дем шығара білуді (ауаны ауызға толтырмай) қалыптастыру. Қажетті құралдар: Мақтаның бірнеше бос түйіршіктері. Ойын шарты: Тәрбиеші мақтаның бөлігін көрсетіп, айтады «Далада қар жауып тұр. Келіңдер, топта қар жаудырамыз» Содан соң баланың алақанына «ақшақарды» салады және қалай үрлеу керек екенін көрсетеді. Сосын бала үрлейді. Жаттығу 2-3 рет орындалады. |
Кім алғыр? №11 Мақсаты: Құлақтың естігіштігін, сөздік нұсқаулықты оны айтатын дауыс күшіне қарамастан дұрыс қабылдай білуді дамыту. Қажетті құралдар: Ойыншықтар: қуыршақ, аю, мәшине. Ойын шарты: Тәрбиеші үстінде ойыншықтары бар үстелдің жанында отырады. Бала одан 2 – 3 метр қашықтықта болады. «Мен сыбырмен сөйлейтін боламын, сондықтан бәрі естілу үшін тыныш отырып, зейінмен тыңда» : |
Сыңғыр - сыңғыр№12 Мақсаты: Кеңістікте бағдарлану, дыбыс бағытын анықтай білу, есту қабілетін бағыттауды дамыту. Қажетті құралдар: Қоңырау. Ойын шарты: Бала көзін жұмады, ал тәрбиеші тым-тырыс оның жанына (сол, оң, артынан) келіп қоңырауды сылдырлатады.Бала көзін ашпай дыбыстың, қайдан шыққан бағытын анықтауы қажет. |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Таңертеңгі жаттығу |
|
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. .«Йога» екі қолын созып біреуге құшағын ашқандай болды бұл қалыпта Йога өзін жұлдыз болып елестетеді екен . Кешен № |
Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау«Қара жорға» әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Кешен № |
Аэробика әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Жалпы дамыту жаттығулары Кешен № |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Кешен № |
Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау «Қара жорға» әуенімен таңертеңгілік жаттығулар Кешен № |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
Таңғы ас |
|
Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйрету |
АС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйрету Дастархан басында сөйлейге болмайтынын айту |
Ас ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға баулу |
Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйрету |
АС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйрету Дастархан басында сөйлейге болмайтынын айту |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық |
|
Ойын: «Кім жылдам?» Мақсаты: Шапшаң қимылдап,қажет құралдарды ажырата білу Үстел үстіне түрлі мамандық иелеріне қажет құралдарды қойып, екі баланы шығарамын, ойын шартын түсіндіремін. Шарты: Екі бала екі түрлі мамандық иесіне қажет құралдарды екі үстелге бөліп жинайды (шаштараз-аспаз, мұғалім-дәрігер). |
5. Ойын: «Қай мамандық иесі?» Мақсаты:ойлау қабілеттерін арттыру. - Тарағы бар қолында, Кімді айттым ойымда? (шаштараз) Қалағы бар қолында, Кімді айттым ойымда? (Құрылысшы) Ожауы бар қолында, Кімді айттым ойымда? (Аспаз) - Күрегі бар қолында,Кімді айттым ойымда? (Диқан) |
«Жаңылтпаштар» Мақсаты: балаларды жаңылтпаштарды дұрыс әрі жылдам айтуға үйрету. шарты: тәрбиеші балаларға жаңылтпаштарды айтады. Балалар оны дұрыс әрі жылдам қайталап айтуы керек.
|
Ойын: «Сөз қос» мақсаты: сөзге сөз қосып,сөйлем құрастырту арқылы баланың зейінін,шапшаң ойлауын дамыту. шарты: балаларды екі топқа бөлік өткізуге болады.Тәрбиеші сөз айтады,балалар сөзге сөз қосып,сөйлем құрайды. |
Дидактикалық ойын:«Кім жылдам?» Мақсаты: Шапшаң қимылдап,қажет құралдарды ажырата білу Үстел үстіне түрлі мамандық иелеріне қажет құралдарды қойып, екі баланы шығарамын, ойын шартын түсіндіремін. Шарты: Екі бала екі түрлі мамандық иесіне қажет құралдарды екі үстелге бөліп жинайды (шаштараз-аспаз, мұғалім-дәрігер). |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметтері |
|
1.Сөйлеуді дамыту Тақырыбы:«Мамандықтың бәрі жақсы» (сурет бойынша әңгіме) Мақсаты: Құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасқа түсе алады, олардың өтініштерін орындай алады. Дид-қ ойын: «Кімнің құралы?» Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, дүкенші, шаштараз, тігінші,аспазшы құралдары. Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау, Күтілетін нәтиже: Білуі керек: Мамандық иелерін ажыратуды; Қолдана алады Сұраққа дұрыс жауапберуді, Берген тапсырманы дұрыс орындауы. 2 Сурет Тақырыбы: «Жедел жәрдем көлігі» Мақсаты:автокөліктің құрылымымен танысу.Жедел жәрдем көлігін салу, оның ерекшеліктерін айқындау. Үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып салуды үйрету. Дидактикалық ойын: «Көлікті жина» Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, жедел жәрдем көлігі, «жедел жәрдем көлігі» мультфильмін көрсету. Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау, .Күтілетін нәтиже: Білуі керек:автокөліктің құрылымынмеңгереді:Үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып салуды
|
Дене шынықтыру Негізгі қимылдар: 1.Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу. 50см. жоғары көтерілген арқанның астынан оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіру.Тақтай үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын: «Хат тасушы» Спорттық ойын: «Көңілді ойындар еліне саяхат» ҚМҰҚ Тақырыбы: «Құрылысшының құралы»(көлем) Мақсаты:Тәуліктің қарама-қарсы бөліктерін анықтау және тану дағдыларын қалыптастыру: таңертең, күндіз, кеш, күндер: бүгін, кеше, ертең ұғымдарын атайды. Дид-қ ойын: «Біз үй саламыз»
Музыка Тақырыбы: «Кім болам?» Мақсаты: Әр түрлі мамандықтарға құрмет сезімдерін тәрбиелеу. Фразалар арасында тыныс алу, музыка жанрларын ажырата білуге үйрету. Әуенді ырғақты қимыл: «Теңізшілер биі» Музыка тыңдау: «Әнші болғым келеді» Ғ.Дауылбаева Ән айту: «Менің әжем әдемі» А.Еспенбетова Ойын ойнау: «Сап түзеу» қимылды ойын |
.2Қоршаған орта Тақырыбы: «Мамандықтың бәрі жақсы» Мақсаты:Барлық мамандық иелерінің еңбектерін қадірлеуге тәрбиелеу.Мамандықтарға қызығушылықтарын арттыру.Дид-қ ойын: «Қандай мамандық иесі?» Керекті құралдар: Мамандық иелері туралы суреттер, құралдар, Сөздік
жұмысы: Мамандық, тігінші,
жүргізуші, дәрігер, шаштараз Серіту сәті. Әуенді қою. Балалар ілесіп айтады,жасайды. Күтілетін нәтиже: 2Жаратылыстану Тақырыбы: «Мен құрылысшы боламын» Мақсаты: Ересектердің еңбегін бағалай білуге,ересектерге сыйластықпен қарым қатынас жасауға қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу. Дид-қ ойын: «Әсем үйлер» Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, дүкенші, шаштараз, тігінші, аспазшы құралдары. Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау, Күтілетін нәтиже: Білуі керек: Мамандық иелерін ажыратуды; Қолдана алады: Сұраққа дұрыс жауапберуді, Берген тапсырманы дұрыс орындауы. |
1. Дене шынықтыру Негізгі қимылдар: Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу. Тақтай үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. 50см. жоғары көтерілген доғаның астынанта оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіру Қимылды ойын: «Өрт сөндірушілер» |
1. .Дене шынықтыру Негізгі қимылдар: Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алу. 50см. жоғары көтерілген арқанның астынан оң және сол бүйірімен алға еңбектеп кіру. Бөрене үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын: «Ұшқыштар»
3Орыс тілі Тема: «Все работы хороши, все профессии важны» Цель: Обучение слушанию, пониманию и пересказу коротких рассказов. Формировать умение составлять рассказ с помощью мнемотаблицы;Развивать связную речь, наблюдательность, сообразительность Расширить познавательный интерес к профессиям. Дид-я игра: «Поставь у гаража транспорт такого же цвета» Көрнекілігі:компьютер, ,слайд,дәрігер, дүкенші, шаштараз, тігінші, аспазшы құралдары. Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап алу,түсіндіру,көрсету,ойнату,бақылау, Қостілділік: строитель -құрылысшы, портниха -тігінші , врач- дәрігер , парихмакер- шаштараз профессия- мамандық Құрастыру Тақырыбы: « Әшекей бұйымдар» Мақсаты:Қағаздан орамдар, жиектер жасау.Бөлшектерді өзара желімдеу, композиция жасау.Жеке және ұжымдық іс-әрекет дағдыларын бекіту. Дид-қ ойын: «Қуыршақты сәндейік» Әдіс-тәсілдер: Сұрақ жауап, миға шабуыл, көрсету, Күтілетін нәтиже: Түсінеді :Қағаздан орамдар, жиектер жасау. Қолдана |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
Серуенге дайындық |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |