Үздік Математика Сайысы - бастауыш сынып оқушыларын қызықтырып, олардың математикалық білімдерін тексеруге арналған ойын-сауық элементтері бар іс-шара. Бұл сайыста оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері, жылдамдықтары және математикалық дағдылары сыналады. Математика сабағында оқушыларды ынталандыру және шығармашылықтарын арттыру үшін мұндай сайыстар өте тиімді.
Үздік Математика Сайысы
Мақсаты:
- Оқушылардың математикалық білімдерін тексеру.
- Математикаға деген қызығушылығын арттыру.
- Логикалық ойлау және жылдамдық қабілеттерін дамыту.
- Командалық жұмысқа баулу.
Сайысқа дайындық:
Қатысушылар:
- Оқушылар 2 немесе 3 топқа бөлінеді. Әр топта 4-6 оқушыдан болуы мүмкін.
Қажетті құралдар:
- Тақта немесе проектор (слайдтар көрсету үшін).
- Қаламдар, маркерлер, қағаздар.
- Тапсырмаларды дайындау үшін карточкалар.
- Сағат (уақытты бақылау үшін).
Сайыстың құрылымы:
Сайыс 5 кезеңнен тұрады. Әр кезеңде оқушылар әртүрлі математикалық тапсырмаларды шешеді. Әр кезеңде жеңімпаз топқа ұпай беріледі.
Сайыс кезеңдері:
1. Кезең: «Жылдам есептеу»
Мақсаты:
Оқушылардың жылдамдық пен дәлдікті дамыту.
Тапсырма:
Топтарға қарапайым қосу, азайту, көбейту және бөлу есептері беріледі. Әр топқа 5 сұрақ қойылады. Олар есептерді жылдам және дұрыс шешуі керек.
Мысал сұрақтар:
- 57 + 38 = ___
- 72 - 28 = ___
- 9 × 6 = ___
- 36 ÷ 4 = ___
Жауап беру тәртібі:
Әр топқа бір минут беріледі. Қай топ бірінші болып барлық сұраққа жауап берсе, сол топқа 10 ұпай беріледі.
2. Кезең: «Математикалық жұмбақтар»
Мақсаты:
Логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Тапсырма:
Оқушыларға математикалық жұмбақтар беріледі. Әр топ жұмбақтың шешімін табуы керек.
Мысал жұмбақтар:
- «Мен 2 санды қосқанда 10 аламын, ал 5 санын азайтқанда 5 аламын. Мен қандай санмын?» (Жауап: 5)
- «Менің саным 100-ден кіші, бірақ 50-ден үлкен. 3-ке бөлінетін санмын. Бұл қандай сан?» (Жауап: 51)
Жауап беру тәртібі:
Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі. Жұмбақтың шешімін тапқан топ ұпай алады.
3. Кезең: «Геометриялық фигураларды табу»
Мақсаты:
Геометриялық фигуралар туралы білімін тексеру.
Тапсырма:
Оқушыларға геометриялық фигуралардың суреттері көрсетіледі. Олар әр фигураның атын дұрыс айтуы керек.
Мысал:
- Үшбұрыш
- Төртбұрыш
- Шеңбер
- Тікбұрыш
Жауап беру тәртібі:
Әр фигураның атын дұрыс айтқан топ 5 ұпай алады.
4. Кезең: «Құрастыру»
Мақсаты:
Шығармашылық ойлауды дамыту.
Тапсырма:
Оқушыларға бірнеше геометриялық фигуралар беріледі. Олар осы фигураларды пайдаланып, бір зат немесе сурет құрауы керек.
Мысал:
- Үшбұрыштар мен төртбұрыштардан үй немесе көлік жасау.
- Шеңберлер мен тікбұрыштардан гүл немесе жануар бейнесін салу.
Жауап беру тәртібі:
Құрастырылған сурет немесе заттың креативтілігі мен дұрыс қолданылуы бойынша ұпай беріледі. Әр топ 10 ұпайға дейін алады.
5. Кезең: «Математикалық диктант»
Мақсаты:
Математикалық білімді тексеру және жазу дағдыларын дамыту.
Тапсырма:
Оқушыларға математикалық диктант жазу тапсырмасы беріледі. Олар сандарды дұрыс жазып, есептерді дұрыс шешуі керек.
Мысал диктант:
- 52 + 68 = ___
- 90 ÷ 3 = ___
- 7 × 9 = ___
- 36 - 15 = ___
Жауап беру тәртібі:
Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі.
Сайыстың қорытындысы:
Сайыс соңында әр топтың жинаған ұпайлары есептеледі. Көп ұпай жинаған топ жеңімпаз аталады. Оларға арнайы сыйлықтар немесе сертификаттар беріледі. Барлық қатысушыларға алғыс айтып, жақсы нәтижелерін атап өту маңызды.
Мұғалімнің сөздері:
«Барлық топтар жақсы жұмыс істеді. Әрқайсыңыздың математикалық білімдеріңіз өте жақсы! Бірақ бүгінгі сайыстың жеңімпазы — (жеңімпаз топтың аты)! Ал қалған топтар да өте жақсы жұмыс істеді. Біз бүгін математикадан көп нәрсе үйрендік және көңілді уақыт өткіздік!»
Математика сайысы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, оларды шығармашылықпен жұмыс істеуге, топпен бірлесе әрекет етуге ынталандырады. Мұндай сайыстар оқушылардың өздерінің математикалық дағдыларын тексеріп, жаңа білімдер мен дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Үздік математика» сайысы
«Үздік математика» сайысы
Үздік Математика Сайысы - бастауыш сынып оқушыларын қызықтырып, олардың математикалық білімдерін тексеруге арналған ойын-сауық элементтері бар іс-шара. Бұл сайыста оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері, жылдамдықтары және математикалық дағдылары сыналады. Математика сабағында оқушыларды ынталандыру және шығармашылықтарын арттыру үшін мұндай сайыстар өте тиімді.
Үздік Математика Сайысы
Мақсаты:
- Оқушылардың математикалық білімдерін тексеру.
- Математикаға деген қызығушылығын арттыру.
- Логикалық ойлау және жылдамдық қабілеттерін дамыту.
- Командалық жұмысқа баулу.
Сайысқа дайындық:
Қатысушылар:
- Оқушылар 2 немесе 3 топқа бөлінеді. Әр топта 4-6 оқушыдан болуы мүмкін.
Қажетті құралдар:
- Тақта немесе проектор (слайдтар көрсету үшін).
- Қаламдар, маркерлер, қағаздар.
- Тапсырмаларды дайындау үшін карточкалар.
- Сағат (уақытты бақылау үшін).
Сайыстың құрылымы:
Сайыс 5 кезеңнен тұрады. Әр кезеңде оқушылар әртүрлі математикалық тапсырмаларды шешеді. Әр кезеңде жеңімпаз топқа ұпай беріледі.
Сайыс кезеңдері:
1. Кезең: «Жылдам есептеу»
Мақсаты:
Оқушылардың жылдамдық пен дәлдікті дамыту.
Тапсырма:
Топтарға қарапайым қосу, азайту, көбейту және бөлу есептері беріледі. Әр топқа 5 сұрақ қойылады. Олар есептерді жылдам және дұрыс шешуі керек.
Мысал сұрақтар:
- 57 + 38 = ___
- 72 - 28 = ___
- 9 × 6 = ___
- 36 ÷ 4 = ___
Жауап беру тәртібі:
Әр топқа бір минут беріледі. Қай топ бірінші болып барлық сұраққа жауап берсе, сол топқа 10 ұпай беріледі.
2. Кезең: «Математикалық жұмбақтар»
Мақсаты:
Логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Тапсырма:
Оқушыларға математикалық жұмбақтар беріледі. Әр топ жұмбақтың шешімін табуы керек.
Мысал жұмбақтар:
- «Мен 2 санды қосқанда 10 аламын, ал 5 санын азайтқанда 5 аламын. Мен қандай санмын?» (Жауап: 5)
- «Менің саным 100-ден кіші, бірақ 50-ден үлкен. 3-ке бөлінетін санмын. Бұл қандай сан?» (Жауап: 51)
Жауап беру тәртібі:
Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі. Жұмбақтың шешімін тапқан топ ұпай алады.
3. Кезең: «Геометриялық фигураларды табу»
Мақсаты:
Геометриялық фигуралар туралы білімін тексеру.
Тапсырма:
Оқушыларға геометриялық фигуралардың суреттері көрсетіледі. Олар әр фигураның атын дұрыс айтуы керек.
Мысал:
- Үшбұрыш
- Төртбұрыш
- Шеңбер
- Тікбұрыш
Жауап беру тәртібі:
Әр фигураның атын дұрыс айтқан топ 5 ұпай алады.
4. Кезең: «Құрастыру»
Мақсаты:
Шығармашылық ойлауды дамыту.
Тапсырма:
Оқушыларға бірнеше геометриялық фигуралар беріледі. Олар осы фигураларды пайдаланып, бір зат немесе сурет құрауы керек.
Мысал:
- Үшбұрыштар мен төртбұрыштардан үй немесе көлік жасау.
- Шеңберлер мен тікбұрыштардан гүл немесе жануар бейнесін салу.
Жауап беру тәртібі:
Құрастырылған сурет немесе заттың креативтілігі мен дұрыс қолданылуы бойынша ұпай беріледі. Әр топ 10 ұпайға дейін алады.
5. Кезең: «Математикалық диктант»
Мақсаты:
Математикалық білімді тексеру және жазу дағдыларын дамыту.
Тапсырма:
Оқушыларға математикалық диктант жазу тапсырмасы беріледі. Олар сандарды дұрыс жазып, есептерді дұрыс шешуі керек.
Мысал диктант:
- 52 + 68 = ___
- 90 ÷ 3 = ___
- 7 × 9 = ___
- 36 - 15 = ___
Жауап беру тәртібі:
Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі.
Сайыстың қорытындысы:
Сайыс соңында әр топтың жинаған ұпайлары есептеледі. Көп ұпай жинаған топ жеңімпаз аталады. Оларға арнайы сыйлықтар немесе сертификаттар беріледі. Барлық қатысушыларға алғыс айтып, жақсы нәтижелерін атап өту маңызды.
Мұғалімнің сөздері:
«Барлық топтар жақсы жұмыс істеді. Әрқайсыңыздың математикалық білімдеріңіз өте жақсы! Бірақ бүгінгі сайыстың жеңімпазы — (жеңімпаз топтың аты)! Ал қалған топтар да өте жақсы жұмыс істеді. Біз бүгін математикадан көп нәрсе үйрендік және көңілді уақыт өткіздік!»
Математика сайысы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, оларды шығармашылықпен жұмыс істеуге, топпен бірлесе әрекет етуге ынталандырады. Мұндай сайыстар оқушылардың өздерінің математикалық дағдыларын тексеріп, жаңа білімдер мен дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.
шағым қалдыра аласыз













