Басы
5минут
Ұйымдастыру
10минут
Негізгі
бөлім
20
минут
Соңы:
10
минут
|
Сәлемдесу.
Түгелдеу.
Топқа
бөлу
Оқушыларды өз еріктерімен 3-
топқа бөлінулерін сұраймын.
Әлем математиктері мен қатар
қазақтың математиктерімен
таныстыру.
Евклид, Фалес,
Пифагор
О.А.Жәутіков
А.С.Жұмаділдаев
М.Өтелбаев .
«Ой қозғау»
тәсілі
Сандарға байланысты қазақтың
мақал-мәтелдері жасырылады.
-
......кісі қазған
құдықтан,
......кісі су
ішеді.
-
Жұт.....
ағайынды.
-
.......орда
бұзбасаң,
.......қамал ала
алмайсың.
-
Айдағаны......ешкі,
ысқырығы жер
жарар.
-
Ел құлағы
......
-
......тістен шыққан
сөз,
......рулы елге
жетеді.
-
Ат баспаймын деген
жерін
......рет
басады.
Иә/жоқ жасырын сурет
кезеңі:
Тапқырлар
кезеңі:
Соңында 3-топ ұпай сандары
есептеліп мақтау қағаздарымен
марапатталады.
Рефлексия:
Не
білдім
Не қиын
болды
Ұсынысым
|
6-оқушыдан 3 топқа
бөлінеді.
Өз топтарына математикаға
байланысты ат ойластырып , түсіндіреді, топ аттарын
таныстырады.
Қатысушы командалар ұлы
математиктердің еңбектері жайлы айтып
өтеді.
Бұл кезеңде оқушылар тест
жұмысын жасайды.
Бір
кісі қазған
құдықтан,
Мың
кісі су
ішеді.
Жұт
жеті
ағайынды.
Отызыңда
орда
бұзбасаң,
қырқыңда
қамал ала
алмайсың.
Айдағаны
бес
ешкі,
ысқырығы жер
жарар.
Ел құлағы
елу.
Отыз
тістен шыққан
сөз,
\отыз
рулы елге
жетеді.
Ат баспаймын деген
жерін
үш
рет
басады.
Әр топқа жасырын суреттер
қойылады. Командадан 1 оқушы сұрақ қою арқылы экранда қандай суррет
бейнеленгенін табу қажет. Команда тек иә немесе жоқ деп жауап бере
алады.
Әр топқа математикадан
логикалық есептер жасырылады. Есептер қазақтың өлең жолдарымен
жасырылады.
|
Стикер
Стикер
Стикер
Стикер
Стикер
Стикер
|
https://kk.modern-info.com/13632147-famous-mathematicians-and-their-discoveries
https://massaget.kz/layfstayl/bilim/zharatylystanu/45116/
https://kitaphana.kz/refkaz/240-fizika/3123-yli-matematikter.html
https://present5.com/ұly-matematikter-esimi-dүnie-zhүzine-mәlim-bolyp/
Қазақ тілі-
6сынып
Т.Н.Ермекова, Ж.К.Отарбекова,
Р.Н.Мүнасаева-Астана
«Арман-ПВ»баспасы,
2017ж
https://bilim-all.kz/tag/olen?tag=сандар
|