«Үздік тәрбиеші-2020»
байқауы
Мақсаты: Өз ісін жетік
меңгерген, қазіргі заманғы озық технологияны ұйымдастырылған
оқу-қызметтерінде қолдана білетін,баланың жан-жақты қабілетін
ашып,толыққанды дамуына қолдау көрсете білетін,білікті де, білімді,
дарынды, шығармашыл тәрбиешіні анықтау.
Жүргізуші:
Армысыздар.құрметті
әріптестер!
Бүгінгі «Үздік
тәрбиеші-2020»байқауына қош келдіңіздер!
Бүгін бізде үлкен мереке!
Қазіргі қоғам жастардың бойына адами құндылықтарды
сүйіспеншілік,мейірімділік,әділдікті сіңіріп тәрбиелеуді
көздейді.Рухани тәрбие балалалық шақтан бастау алып,адам өмірінің
әр кезеңінде дами отырып,нәтижесінде дамыған жеке тұлғаны
тәрбелеуге өріс алады.Ал,осы құндылыққа жол
ашатын-тәрбиеші.
Тәрбиеші....
Осы сөзде қаншама ұлылық
бар,
Жүрегінде маздаған жылылық
бар.
Ол сен үшін тер төккен бекзат
қауым
Ұстаздығы сан сырды ұғынып
қал.
Жүректен өлең төгіп,қосқан
жырға,
Тұлпардай топтан озған жүйрік
тұлға,
Қошеметтеп кәнекей қол
соғыңдар,
Сайысқа қатысушы
апайларға!
Бүгінгі сайысымызға қатысушы
тәрбиешілерді ортаға шақырамыз.
(Тәрбиешілер ортаға шығады.
)
Сайысымызды ашу үшін сөз
балабақша меңгерушісі Әйтбембет Эльмира апайға
беріледі
Өздеріңіздің реттік санын
анықтау үшін жабық нөмерлерді алуларыңызды
өтінеміз.
Реттік нөмерлерін
анықтап,сайыскерлер шығып кетеді.
Қазылар алқасы
таныстырылады.
Байқау 5 бөлімнен
тұрады:
1.Мен
–тәрбиешімін!!!(таныстыру).
2. «Білекті бірді,білімді
мыңды жығады» (тест сұрақтары).
3. «Білім таппай мақтанба»
(понарамалық оқу-қызметі).
4. Шығармашылық жұмыс
(тәрбиешінің көрнекі құралдары,балалармен жұмысы,жеке
папкасы)
5.Өнерлінің өрісі кең
(би,ән,көркем сөз)
Ендеше,сайыскерлерімізді
таныстыру бөліміне ортаға шақырайық!
1 бөлім:
Таныстыру
(Тәрбиешілер өздерін
таныстырады)
Сайысымыздың бірінші шарты
бойынша әділқазылар алқасынан бағасын
сұраймыз.
2 бөлім «Білекті бірді,білімді
мыңды жығады» (тест сұрақтары).
(Тәрбиешілер тест сұрақтарына
жауап береді)
Әділқазылар алқасынан бағасын
сұраймыз.
3. «Білім таппай мақтанба»
(понарамалық оқу-қызметі).
(Тәрбиешілер оқу-қызметтерін
интерактивті тақта арқылы түсіндіреді)
Әділқазылар
бағасы.
4 бөлім Шығармашылық жұмыс
(тәрбиешінің көрнекі құралдары,балалармен жұмысы,жеке
папкасы)
(Тәрбиешілер жұмыстарын
көрсетеді.)
Әділқазылар
бағасы.
5 бөлім «Өнерлінің өрісі кең
»(би,ән,көркем сөз)
Ал,кімнің өнері бар
қаншалықты,
Би билеп,ал біреуі ән
салыпты,
«Өнерлінің өрісі
кең»шартында
Қол соғып,барлығы
тамсаныпты.
(Тәрбиешілер өз өнерлерін
көрсетеді )
Әділқазылар
бағасы.
-Кімдер
жүйрік,
Өнерпаз
білейікші,
Әділқазы алқасына тек
әділдікті,
Ал,тәрбиешілерге сәттілік
тілейікші!
Қорытынды бағаны әділқазылар
алқасы ақылдасып шешеді.
Жеңімпаздарды
анықтап,құттықтап,марапаттау.