№14 «Айбөбек»
бөбекжай-бақшасының тәрбиешісі: Джаманбаева Динара
Сериковна
Талдықорған
қаласы
Тақырыбы :
«Ұзын-қысқа»
Мақсаты: «Ұзын-қысқа» ұғымдарымен
таныстыру, беттестіру бетіне қою әдісі арқылы ұзындықты салыстыруды
үйрету, сондай-ақ заттармен тәжірибелік әрекет барысында ұзындық
туралы білімді қолдана білуге үйрету,қашықтықтан заттарды
ұзындықтары бойынша салыстыруды, көз мөлшерді дамыту, саусақтың
ұсақ бұлшықеттерінің қозғалысын жетілдіру. Ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: үлестірмелі материалдар, әр
түрлі суреттер ұзын-қысқаға байланысты.
Қажетті
құрал-жабдықтар: ұзындықты беттестіріп
салыстыруға арналған жолақша жолдар, ұзыны-жасыл және қысқасы-көк,
әр балаға әр түрлі ұзындықтағы ленталар, әр балаға жолдардың
түсіндей үйдің суреті бейнеленген ә данадан
карточкалар.
Әдіс-тәсілдер: көрсету,қайталау,
сұрақ-жауап,ойын.
Сөздік-жұмыс: Ұзын,қысқа,үй-дом,
жол-дорого.
Балалар, қараңдаршы, бізге
бүгін қонақтар келіпті, кәне барлығымыз орнымыздан тұрып, ортаға
шаттық шеңберіне шығайық.
Шаттық
шеңбері: Күн болып
жанайық,
Мөлдір су болып
ашылайық,
Терең-терең
демалып,
Бір тынығып
алайық.
-Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі?
-Көктем
мезгілі.
-Көктем мезгілінде қандай
өзгерістер болады?
-Күн жылиды, құстар ұшып
келеді, ағаштар бүршік жарады, гүлдер гүлдейді, адамдар жеңіл
киінеді.
Тосын
сәт: Есік қағылып, музыка әуенімен
түлкі келеді, қолында қорапшасы болады.Түлкі балалармен
амандасады.Сәлеметсіңдер ме, балалар?
Сәлеметсіз
бе!
Түлкі: Балалар мен түлкімін! Мен
сендерге құр қол келгенім жоқ.Мына қолымдағы қорапшаның ішінде,
сендерге алып келген тапсырмаларым бар, сол тапсырмаларымды дұрыс
орындасаңдар мен сендерге сыйлық беремін.
Тәрбиеші: Кәне, балалар,түлкінің
тапсырмаларын орындамас бұрын қорапшаның ішіндегі бізге көрсетіп
тұрған жолақшаның түстерін атайық.
-Қызыл,жасыл,
сары.
- Барлығы қанша жолақша
болды?
- Бір,екі, үш.Дұрыс айтасыңдар
балалар!
Түлкі: Бірінші жолақшаның тапсырмасын
көрейік. Барлығымыз теледидарға қарайықшы.
-Мынау кімдердің
суреті?
-Балалардың
суреті.
-Мына суретте қай баланың бойы
ұзын, қай баланың бойы қысқа?
-Кәне кім
айтады?
-Ұзын
бала
-Ал мына баланың бойы
ше?
-Қысқа
Енді екінші жолақшаның
тапсырмаларын қарайық?Балалар мына суретке назар аударайықшы.Мынау
нелер?
-Қоян
кірпі.
-Қоянның неше құлағы
бар?
-Қоянның екі құлағы
бар?
-Ал кірпінің неше құлағы
бар?
-Кірпіде екі құлақ
бар.
-Кірпінің құлағы ұзын ба, әлде
қоянның құлағы ұзын ба?
-Қоянның құлағы
ұзын.
Дұрыс айтасыңдар, балалар
қоянның құлағы ұзын екен.Жарайсыңдар,
балалар.
-Балалар шаршап қалған
шығарсыңдар, кәне орнымыздан тұрып бір сергіп
алайық:
Орнымыздан
тұрамыз,
Қолды белге
қоямыз.
Бұрыламыз оңға
бір,
Бұрыламыз солға
бір.
Біздер тату
боламыз,
Гүл-гүл жайнап
жанамыз.
-Жарайсыңдар, енді орнымызға
отырып үшінші жолақшаны көрейік.Бұл жолақшаның ішінде түлкі
сендерге ойын дайындапты.
Ойын: «Кім
жылдам»
Қорытындылау: Балаларды мадақтап, оларға
жұлдызша таратылып берілді.