ұзын-қысқа, биік-аласа, кең-тар, қалың-жұқа.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ұзын-қысқа, биік-аласа, кең-тар, қалың-жұқа.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашықсабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы



Күні: 20.04.2022ж

Тобы: 0 «А»

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: Қарапайым матемтикалық ұғымдарды қалыптастыру.

Тақырыбы: «Ұзын-қысқа, биік-аласа, кең-тар, қалың-жұқа. Тең заттар»

Мақсаты: Көлемдер жайлы білімдерін кеңейту, ұзын-қысқаның, тар-кеңнін, қалың-жұқаның айырмашылықтарын бекіту. Дұрыс, таза дыбыстай білуге үйрету. Балалардың кеңістіктер туралы түсініктерін кеңейту. Оларды сипап сезу қимылы мен көру қимылы арқылы тексеруге үйрету.Балалардың сөздік қорын, суреттер бойынша ойлау қабілеттерін дамыту.Кеңістіктерді дұрыс айыра білуге үйрету.

Әдіс-тәсілдер: Шаттық шеңбері, сұрақ-жауап, көрсету, түсіндіру, сергіту жаттығулары.

Көрнекіліктер: Сандар, жұмыс дәптері.

Билингвалдық компонент: ұзын-длинный, қысқа-короткий, биік-высокий, аласа-низкий, кең-широкий, тар-узкий,

қалың-толстый, жұқа-тонкий.

Оқу-іс әрекетінің барысы: Ұйымдастыру кезеңі:

Негізгі кезеңі: (Есік қағылады. Қоян кіреді,) Сәлем, балалар! Мен үйіме қайтатын жолды таба алмай қалдым. Маған жолымды табуға және ұзын-ұысқа, биік-аласа, кең-тар, қалың-жұқа заттарды ажыратуға көмектесесіңдер ме?

-Балалар, қоян бізден көмек сұрайды. Көмектесеміз бе?

-Иә.

-Ендеше, қоян, біздің оқу іс-әрекетімізге қатыс!

-Балалар, қай баланың бойы қысқа, қай баланың бойы ұзын?

-Қай үй биік, қай үй аласа?

-Қай шкаф кең, қай шкаф тар?

-Қай кітап қалың , қай кітап жұқа?

-Ал мына суретте күшіктердің үйшігі қандай?

-Балалар, қоян ормандағы үйіне қай жолмен баруы керек?

Балалар, маған сендердің көп көмектерің тиді. Маған жолымды табуға көмектесіңдер және ұзын-қысқа, биік-аласа, кең-тар, қалың-жұқа заттарды ажыратуды үйреттіңдер. Сендерге үлкен рақмет! Сау болыңдар!

Дәптермен жұмыс:

Сергіту сәті:

Жоғары қарап, күн көрдім,

Төмен қарап, жер көрдім.

Оңға, солға бұрылып,

Егеменді ел көрдім.

Дидактикалық ойын: «Не артық?»

Ойын шарты: Бірнеше суреттерді тақтаға іліп, олардың ішінен кең-тар, ұзын-қысқа, қалың-жұқаны тауып алады, ал артық заттарды алып тастайды.

Рефлексия: -Балалар, бүгін біздер қандай тақырыппен таныстық?

-Бізге қонаққа қандай жануар келді?

-Қандай тапсырмалар қиын болды?

-Бүгінгі оқу іс-әрекеті ұнады ма?

Күтілетін нәтиже:

-заттарды салыстыру үшін ұзын-қысқа, биік-аласа, кең-тар, қалың-жұқа сөздерін дұрыс пайдалануды;

-заттардың биіктігі мен қалыңдығы туралы түсінікті;

-заттарды көзбен, бір-біріне қою арқылы салыстыруға.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2023
1660
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі