Материалдар / Ұзындықты өлшеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұзындықты өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Ұзындық өлшем бірліктерін біледі. Көптеген оқушылар: Ұзындық өлшем бірліктерін см, дм ажыратады. Кейбір оқушылар: Ұзындық өлшем бірліктерін бір-бірімен салыстырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
806
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән: Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Шамаларды өлшеу

Мектеп: Ақтөбе бастауыш мектебі

Күні:

Сынып:1

Мұғалімнің аты-жөні: Арғымбаева Ж

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ұзындықты өлшеу

Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.3.1 ұзындық шамаларын ажырату; оларды өлшеу үшін құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу;


Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар: Ұзындық өлшем бірліктерін біледі.

Көптеген оқушылар: Ұзындық өлшем бірліктерін см, дм ажыратады.


Кейбір оқушылар: Ұзындық өлшем бірліктерін бір-бірімен салыстырады.

Бағалау критерийлері

Ұзындықтың өлшем бірліктерін (сантиметр, дециметр) ажыратады.


Тілдік мақсаттар

Сантиметр, дециметр.

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық, өмір бойы білім алу.

Пәнаралық байланыс

Сауат ашу, бейнелеу өнері, көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Слайд көрсету арқылы есте сақтау дағысы

Бастапқы білім


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлаған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

  1. Психологиялық ахуал

Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,

Математикаға орын берсең басыңнан.

Барлық ғылым бізге үйір болады,

Досың олар, табылатын қасыңнан.

  1. Топқа бөлу

Шаршы - байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары аз, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.

Үшбұрыш - өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған ісін аяғына жеткізетін, көшбасшы, өз-өзіне сенімді адам.

Шеңбер - өте мейірімді, басқаның қайғысын да, қуанышын да бөлісе алады.Көпшіл, ынталы, достары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.

  1. Үй тапсырмасын сұрау

«Серпілген сауал» әдісі

  1. Кері байланыс «Шапалақ» әдісі








Shape2 Shape1


Shape3






Сабақтың ортасы

30 минут

1 тапсырма

«Айға ұшу» ойын 
(Әр оқушыға тапсырма жазылған зымыран суретін тарату) Жылдам шығарған оқушылар өз зымырандарын Айдың суреті тұрған магнит тақтасына жапсырады. 

1

Заттардың ұзындығын сантимертмен анықта.

1 балл

2

Заттардың ұзындығын сантиметрден дециметрге айландыр

2 балл


Дискриптор:

Ұзындық өлшем бірліктерін ажыратады.

Кері байланыс:

«Смайликтер» арқылы


Сергіту жаттығуы


Оқулықпен жұмыс

2 тапсырма

«Ұқсастық пен даралық» әдісі бойынша берілген суретке қарап, заттардың түсінің ұқсастығы мен айырмашылығын тап?

Shape4


Shape5



Shape8 Shape7 Shape6

  1. Үшбұрыштарды табу

  2. Бірдей үшбұрыштарды табу

  3. Басқа да фигураларды табу

Дискриптор: Берілген суреттер бойынша фигуралардың ұзындықтарын анықтайды.


Дәптермен жұмыс

3 тапсырма

«Shape9 Кім жылдам»

8 тапсырма дұрыс

Shape10

6 тапсырма дұрыс

Shape11

4 тапсырма дұрыс

Shape12

2 тапсырма дұрыс

15см=?дм ?см 1дм 1см =?см

19см=?дм ?см 1дм 4см =?см

16см= ?дм ?см 1дм 7см =?см

18см=?дм ?см 1дм 0см =?см

Дискриптор: Ұзындық өлшем бірліктерін дұрыс түрлендірді

Кері байланыс

«Шапалақ» әдісі





Сызғыш































































Сабақтың соңы

2 минут


Кері байланыс


Аты-жөні

1

тап-сыр-ма

2

тап-

сыр-

ма

2

тап-

сыр-

ма

Ай

ға ұшу

Ұқ

сас

тық пен даралық

Кім жылдам

Жалпы ұпайы

1

Каден И








2

Асан А








3

Биторе Б








4

Болат М








5

Досай Е











Қосымша ақпараттар

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарлаңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


«Шапалақ»,

«Бағдаршам»,

«Смайлик»

«Кері байланыс»


Қарындашты, қаламды ауызға алмау, көзге жақын ұстамау.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!