Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.2.1 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту.1.2.2.1 Мәтінде автор кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну.1.2.3.1 Мұғалімнің көмегімен оқыған мәтіннің тақырыбын, басын, ортасын және соңын анықтау. |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: В дыбысы мен әрпі туралы жаңа білім меңгереді.Көбі: тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбіреуі: алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.Нақты сөйлеу арқылы мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушылардың бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Видеоролик, таныстырылым |
Тілдік құзіреттілік | Велосипед, a bike, автобус, bus |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Мен өзіме сәттілік тілеймін!Мен саған сәттілік тілеймін!Біз барлығына сәттілік тілейміз!Оқушыларды асықтың көмегімен топтарға бөлу.Бір-біріне жақсы тілектер тілейді, топқа бөлінеді. | Шаттық шеңберіАсық арқылы топқа бөлініп отырады. |
Сабақтың басы10 минут | Асық ату. Сұрақ-жауап әдісі.-Дыбыс дегеніміз не?-Дыбыстар нешеге бөлінеді?-Дауысты дыбыс нешеге бөлінеді?-Сөз неден құралады?-Сөйлем неден құралады?-Хабар сөзіне дыбыстық талдау жаса.-Ана сөзіне сөйлем құра.Қол күресі.Жұмбақ шешу.Теуіп-теуіп қалдым,Алысқа ұзап бардым. (Велосипед)Жұмбақты шешу арқылы бүгінгі сабағымызды ашып аламыз.Жұмбақтың шешуінен таныс емес дыбысты тапқызу.-Велосипед сөзін буынға бөлгізу.-Велосипед сөзіне дыбыстық талдау жасату.-В дыбысының қай буында екенін ажыратқызу.-В дыбысы қандай дыбыс?-В дыбысының сөздерде алатын орны қандай?-Мына шашылған буындардан сөз құрастырайық.(Диван, вагон, вокзал, Вова)-осы көліктерге байланысты видео көрсету.Аламан бәйге.1.Мәтінді оқу.2.Ат жарысы туралы сипаттап айту.3.Мәтінді әр топ оқып, талдау.4.Дәптермен жұмыс.Бір, екі, үш,Бойға жинап күш.Қолға қалам алайық,Әдемі етіп жазайық.-Балалар в дыбысына қатысты таныс емес сөздер болады. Сол сөздермен қазір танысамыз.Аквариум, паровоз, трамвай, автобус. | Оқушылар ақпаратты қорытындылай келе, бүгінгі күннің тақырыбын анықтайды.Таныстырылым, оқулықпен жұмыс.Жұппен жұмыс. Ортақ пікірлерін ортаға салады.Оқулық, жұмыс дәптері. |
Сергіту сәті 2 минут | Қара жорға биі. | Сергіту сәтіне арналған жинақ. |
Аяқталуы10 минутТоптық тапсырма | Арқан тартыс.1-топ. «Вагон, диван» сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.2-топ. Көп нүктенің орнына б және в әріптерінің тиістісін қойып, сөз шығарады.3-топ. В дыбысы кездесетін суреттерді бір топқа, кездеспейтін суреттерді бір топқа орналастырады.4-топ. Шашылған буындардан сөз құрайды.(Оқушылар тапсырманы топта талқылап, әр топтан бір оқушыдан шығып берілген тапсырманы қорғайды.Әр топ (Басбармақ( әдісімен бірін-бірі бағалайды.Қалыптастырушы бағалаумен жұмыс.(қалыптастырушы бағалаудағы тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың деңгейлерін анықтау)Сөздерді тиісті паровозға орналастыру.Қатаң, ұяң, үнді.Сөзжұмбақты оқып, шешуін тап.1.Түйе сүйіп жейтін шөп. (Жантақ)2.Бір-бірімен қара үйлер тіркесіп,Қос сүрлеумен әрі-бері жүр көшіп. (Вагон)3.Табанында жолы бар,Төбесінде қолы бар. (Трамвай)4.Пойызға қай жерден мінеміз? (Вокзал)5.Суда жүзетін көлік. (Қайық)6.Ең жақсы баға. (Бес)7.Үй жануары. (Мысық)8.Жабағыны ұшырдым,Жерге моншақ түсірдім. (Жаңбыр) | Топтық ереже.1.Бір-бірімізді тыңдаймыз.2.Пікірлерімізді құрметтейміз.3.Кезекпен сөйлейміз.4.Жұмысты ұқыпты, таза орындаймыз. |
Сабақтың соңы3 минут | Рефлексия.Пайыздық әдіс.-Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңді пайыздық әдіс арқылы көрсетіңдер? (Сабақтан алған әсерлерін 100%, 50%, 20% арқылы көрсетеді.) | Сабақтан алған әсерлерін, көңіл-күйлерін пайыз арқылы білдіру. |