Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
3.1.1.1 тыңдаған материал
бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап
беру;
3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша
пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап
беру;
3.4.1.1 э,ф,в,ц əріптері бар
сөздерді сауатты жазу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-тыңдаған материал бойынша
тірек сөздерді белгілейді, ашық және жабық сұрақтарға жауап
береді;
-мəтін мазмұны бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады жəне жауап
береді
-э,ф,в,ц əріптері бар сөздерді
сауатты жазады
|
Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Армысың, асыл
күн
Армысың, асыл
жыр
Армысың, көк
аспан
Армысың, жан
досым
Жылуыма жылу
қос
Міне менің
қолым
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
20-жаттығу. Мәтінді оқы. •
Мәтін не туралы? • Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырыңдар. •
Мәтіндегі в дыбысы бар сөздерді тауып, бұл дыбыстың айтылу
ерекшелігін байқа
«Велосипед – пайдалы көлік»
тақырыбында өз ойыңмен
бөліс.
1. Велосипед қандай мағына
береді?
2. Велосипедтің
түрлері?
3. Велосипедтің
пайдасы?
Велосипед,автомобиль,
автобус.
В – ұяң дауыссыз дыбыс. Ол
сөздің барлық буынында келе береді: вагон, автобус, паровоз,
Асқаров.
21-
жаттығу.
«Кім жылдам?»
ойыны Мәтіннен в әрпі бар сөздерді
теріп жазып, оларға дыбыстық талдау
жаса
Шығармашылық
үзіліс
23-жаттығу. Ойлан, тап.
Жоғарыдағы берілген велосипед суретіндегі үшбұрыш пен дөңгелек
санын анықта. Велосипед суретіндегі тірек сөздермен сипаттау
мәтінін құрастыр
Велосипед-көлемі әр түрлі,
үлкен кіші болады. Оның балаларға үлкендерге арналған түрлері бар.
Ол адамның аяқ бұлшықеттеріне, денсаулығына өте
пайдалы
В дыбысы бар сөздерді
жаз
Үй
тапсырмасы
22- жаттығу. Көп нүктенің
орнына тиісті әріптерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. 1. Мен
мектепке автобуспен барамын. 2. Қыздар волейвол ойнады. 3. Ұлдар
фут-вол ойнады. 4. Олар вальс
биледі
«Ақылды үкі» кері
байланысы
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын
тексертеді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Ережемен жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Жеке жұмыс
жасайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Э дыбысы бар сөздерді
пайдаланып, шағын мәтін құрастырып
жазады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Мәтінді
оқиды-1б
«Велосипед – пайдалы көлік»
тақырыбында өз ойымен
бөліседі-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Мәтіннен в әрпі бар сөздерді
теріп жазып, оларға дыбыстық талдау
жасайды-1б
Керемет!
Дескриптор:
Велосипед суретіндегі үшбұрыш
пен дөңгелек санын анықтайды-1б. Велосипед суретіндегі тірек
сөздермен сипаттау мәтінін
құрастырады-1б
Жарайсыңдар!
|
Суреттер
Суреттер
Суреттер
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Суреттер
Кері байланыс
тақтасы
|