Материалдар / В есеп. Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарына түсініктеме

В есеп. Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарына түсініктеме

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал «Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы" курсын өтіп жатқан мұғалімдерге көмек ретінде ұсынылып отыр
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2018
692
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

В. Тиімді тәжірибе

Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарына түсініктеме

Бірінші бетпе-бет кезеңіндегі тізбектелген сабақтар топтамасы бойынша жасаған жоспарыма аздаған өзгерістер енгіздім. Себебі сабақ уақытының өзгеруіне байланысты кейбір тапсырмаларды алып тастауға тура келді. Әрі кейбір тапсырмаларды алдыма қойған мақсатыма жету үшін өзгертіп, тың әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, 11 сыныптағы қазақ тілі пәніне «Қонақүйде», «Қонaқүй – бизнecтiң бip caлacы», «Жұлдызды қонaқүйлep», «Бec жұлдызды қонaқүй» тақырыптары бойынша Бағдарламаның жеті модулін енгізу арқылы, тізбектелген сабақ топтамасын қайта құрдым. Ұстаз ретінде өзім тәлім беретін шәкірттерімнің алған білімдерін тек жай біліп қана қоймай, мектеп бітіргеннен кейін өмірде қолдана алуына, тілдік ортада өздерін еркін сезінулеріне жағдай туғызу үшін, әдіс-тәсілдерді іріктеп, талдап қолдануға ерекше назар аудардым. Сабақ жоспарын сындарлы оқыту теориясына негіздедім. Онда топтық, жұптық жұмыс түрлері, диалогтық оқыту, сын тұрғысынан ойлау дағдылары, АКТ бойынша тапсырмаларды енгіздім. АКТ-ны қолдануымда бейнефильмді көру арқылы оқушылар жаңа сабақтың не туралы болатынын өздері болжап тапты. Әр елдегі қонақүйлердің сипаттамасы және қызмет түрлерін бейнефильм көру арқылы оқушыларымның мәтінмен жұмыс істеуіне тиімді болды. «Ойды бақылау» әдісі мен топтық жұмыста диалогтық қарым-қатынас орнату, оқушылардың қазақ тіліндегі сөздік қорын толықтыруына, әрі дарынды және талантты балаларды айқындау үшін «Сахналау» әдісін қолдануым ұтымды болғандай. Оқушылардың әр түрлі қонақүйлердің өзіне тән ерекшеліктерін сипаттауына, салыстыруына, дәлелдеуіне ашық сұрақтар құрдым. Бұл жерде А есебімде болжаған кейбір әдіс-тәсілдерді өзгерттім. Оның себебі, үй тапсырмасын тексеруге, топта жұмыс істеуге, кері байланыс жасауға «Кубизм» әдісі, «Ойлан, бірік, жұптас», «Жарнама жасау» т.б. әдіс-тәсілдер өте тиімді екенін байқадым.Сабақ басындағы психологиялық тренингтер оқушылардың сабаққа деген қызығушылығының, құлшынысының артуына әсер етті.Бағалау – оқушылардың қадамдарын анықтауға және қолдау көрсетудің тәсілі. ОМЖ-ны құрған кезде  бағалаудың қалыптастырушы түрлерін енгіздім. Оқушылар бірін-бірі бағалаған кезде, неліктен солай бағалағандары жөнінде түсініктемерін қысқаша айтып өтті.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ