В. Сухомлинский Ақ шаш

Тақырып бойынша 11 материал табылды

В. Сухомлинский Ақ шаш

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тәжірибе алмасу үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы


Есір Айшуақұлы атындағы орта мектеп












Тақырыбы:

В.Сухомлинский «Ақ шаш»

Ғ.Орманов «Ана»

3-сынып





















Өткізген : Сугирова Жанганым



Сабақтың тақырыбы



В.А. Сухомлинский. Ақ шаш. Ғ.Орманов. Ана

Сілтеме


3-сынып «Әдебиеттік оқу» оқулығы, оқыту әдістемесі, күнтізбелік жоспар, оқу бағдарламасы

Жалпы мақсаты


Оқушылардың мәтінді және «Ана» өлеңін түсініп оқып, негізгі ой түйінін таба білуге үйрету; оқу дағдысын қалыптастыру,түсінгендерін қысқа әрі нақты әңгімелей білуге дағдыландыру;сөздік қорын, тіл байлығын дамыта отырып, мейірімділікке, ананы сыйлауға тәрбиелеу.

Негізгі идея

Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада


Күтілетін нәтиже

  1. Ойларын ашық айтуға, шапшаңдыққа, нақтылыққа үйренеді.

  2. Ананы қадірлеу туралы білімі кеңейеді.

  3. Сыни ойлауға үйренеді.

  4. Салыстырып, талдау жасай алу қабілеті артады.

  5. Топтағы ынтымақтастыққа үйренеді.

Оқыту әдістері

Интербелсенді әдістер, сыни тұрғыдан ойлау, диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытудағы көшбасшылық, АКТ модульдері, топтық жұмыс, кері байланыс, рефлексия, критериалды бағалау, т.б.


Дерек көздер

Мұғалімге арналған нұсқаулық, «Интербелсенді оқыту әдістемелері», т.б.


Ресурстар

Электронды оқулық, интерактивті тақта, флипчарт, стикерлер, даналық ағашы, гүлдер,слайдтар, бейнефильм, сызбалар,авторлар суреттері.







Оқыту кезең

дері

Блум таксо

номия

сы


Мұғалім іс-әрекеті


Оқушы іс-әрекеті


Уақыты




І. Мотивациялық-бағдарлау кезеңі















Білу


























Түсіну










Қолдану





  1. Психологиялық ахуал:


Әрқашан күн сөнбесін

Аспаннан бұлт төнбесін

Қасымда болсын анам,

Болайын менде аман


  1. Топқа бөлу:


А, Ш, С әріптерінен басталатын анаға қатысты сөздер арқылы топқа бөлу.


  1. Сабақ мақсатын қою:


Қолдарыңдағы сөздерді күн көзіне орналастырыңдар. Бұл сөздер кімге арналған деп ойлайсыңдар?

Аналарыңа мерекеде не сыйлайсыңдар? Мен де бүгін сендердің білімдеріңді гүлмен бағалаймын.


4. Проблемалық сұрақ қою.

-Біздер самай шашы ағарған немесе ақ шашты деген сөз тіркестерін кімге арнап айтамыз? Яғни барлық адамдардың жасы ұлғайғанда шашы ағарады, бірақ кейбір аналардың шашына ақ ерте түседі екен. Себебін кім айтады?

.Олай болса, бүгін В.С Сухомлинскийдің «Ақ шаш», Ғ.Ормановтың «Ана » өлеңімен танысамыз.

5.Авторлар туралы түсінік. Қима қағаздарда авторлар туралы мәліметтер жазылған, араластырылып беріледі.

1- топ.В.Сухомлинский

2-топ.Ғ.Орманов

3-топ.М.Шаханов. «Төрт ана» өлеңін жатқа айтады.


  1. Мәтінмен жұмыс.

«Ақ шаш» мәтінін үш топтан үш оқушыға рөлге бөліп оқыту.

Мәтін соңындағы тапсырсырмаларды орындату.

Сергіту сәті



Дәптермен жұмыс.

1- топқа тапсырма:

Ананың жүрегі қай кезде ауырады?

  1. 2 топқа тапсырма:

Мишаның сұрағына анасы не деп жауап береді деп ойлайсың?

  1. 3- топқа тапсырма:

---------сыйлаймын

----------тыңдаймын

---------- аламын

---------боламын


1).Электронды оқулықтан «Ана»өлеңі тыңдатылады.

Тапсырма.

  1. Өлеңдегі қызыл түспен жазылған сөздерді түсіндір.


Оқушылар үш тілде айтып шығады.







Топқа бөлінеді





Анаға арналғанын айтады.









Әр жауапқа гүл алады.

Сұрақтарға жауап береді.











Оқушылар қима қағаздарды таңдап алып, авторлардың тұсына топтастырады.

«Төрт ана» өлеңін жатқа айтады.




Мәтінді оқиды.



«Ақ мамам» әніне би қимылдарын жасау




Тапсырмаларды дәптерге орындайды,оқиды .









Интерактивті тақтадан электронды оқулық ашылып, өлеңді тыңдайды.




2мин








1

мин




2мин









2мин












5мин








5мин


2мин





7мин












3 мин







Талдау





Қорыту

«Ойымды аяқта


  • Үйдің алтын қазығы кім?

  • Жоқты бар, ашты тоқ ететін кім?

  • Ананың жүрегі қандай?

  • Ананың алақаны қандай?


Берілген гүлдерге анасына арнап тілек жаздырту


Анасының суреті слайдтан шығады,соған қарап жазған тілегін арнайды.



Сұрақтарға жауап береді






Анасына арнап тілек жазады



Тілегін оқиды.


1мин







3 мин



10мин


ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі


Баға

лау

  1. Бағалау.

3-гүлден жоғары - 5

2 гүл - 4

1-гүл- 3

  1. Кері байланыс.

-Сабақ туралы пікірлеріңіз қандай?

Маған қандай баға қоясыздар?


Оқушылар өзіне қоятын бағасын айтады.



Бармақпен бағалау.


1мин



1мин




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2018
541
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі