Тақырыбы: "Дойбыны қалай
ойнаймыз"
Дойбы ойыны бойынша топ
аралық жарыс
Білім беру саласы:
Таным
Бөлімі: Вариативтік
компанент
Тақырыбы: "Звездочки",
"Балауса"
Маманаман: Ләйлә
Бекзатхан
Күні:
28-20.04.2021ж
Қызылорда
қаласы
Ересек тобының
ұйымдастырылған оқу іс
әрекетінің
технологиялық
картасы
Тақырыбы: "Дойбыны қалай
ойнаймыз"
Мақсаты:
Балаларға үйренген
тактикалық тәсілдердің ойнау барысында қалай қолданылуын көрсету.
Балалардың әрбір жүрісті ойланып жасауға, үйренген жүрісті, жеу
әдістерін пайдалануға үйрету. Дойбы партиясын ойнау дағдысын
қалыптастыру.
Дамытушылық:
Тікелей дойбы ойынын
қолдана отырып, есте сақтау қабілетін зейінін
дамыту.
Тәрбиелік;
Ойын құпияларын
меңгеруге деген қызығушылықты, интеллектуалдық әрекетке деген
сүйішпеншілікті бекіту: бастаған істі аяғына дейін жеткізу,
өзін-өзі бағалау дағдыларын
қалыптастыру.
Әдіс-тісілдер:
Әнұран, миға шабуыл
сұрақтар, бағалау.
Көрнекілік:
Дойбы
тақтасы, магниттік
тақта.
Сөздік
жұмыс: Дамка-Патша,
Запук-жемагенің үшін
Әрекет
кезең
|
Мұғалімнің іс
әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушы
|
Әнұран
|
|
Іздену-ұйымдастырушы
|
-
Балалардың қабылдауына
қиындық тудырған тапсырмаларды талдау. Дебюттік принциптерді еске
түсіру.
3-4 тапсырма
беру.
-
Дойбыны 2 ойыншы арқылы
жарысын
өткізу.
Ойыншылар ойнау ережесін
сақтау, үйренген тактикалық тәсілдерін қолдангуға, тырысу
керектігін айту. Ол үшін қарсыластың мүмкіндіктерін қалт жібермей,
бақылап, қателіктерді қолдану
керек.
|
|
Рекфлесивті
коррекциялаушы
|
Қорытынды:
Ойын барысындағы
қателіктерді, шахмат партиясының барлық деңгейлерінде кездеседі.
Ойынды жаңадан бастаушылардан бастап госмейстерлерге дейін. Оны
болдырмау үшін негізгі жүрістерді қатаң сақтау
керек;
1, Тастардың
жүрістері
2,Орталықты басып
алу
3, Дамканы(Патшаның)
қауіпсіздігін қамтамасыз
ету(рокировка-қорғау)
Балаларды бағалау.
Марапаттау.
|
|
Күтілетін
нәтиже:
Нені білуі керек: Дойбы
ойынындағы тастарды
Ойын барысында қорғап,
ұта (жей) білуі керек.