Бөлім:
|
Веб-жобалау
|
Педагогтің аты - жөні:
|
|
Тексерілді:
|
Күні:
|
|
Сынып:10 «А»
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Веб-беттегі мультимедия
|
Осы сабақта
қол жеткі-зілетін оқу мақсаттары
|
10.2.3.2
мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және бейне)
|
Сабақ
мақсаттары
|
Веб-сайтты жасауда мультимедияны
пайдаланады;
|
Веб-сайтты жасауда дыбыс және бейне форматтарын пайдаланудың
ерекшеліктерін біледі;
|
Веб-сайтты жасауда
мультимедияны пайдалананады және анимация
жасайды;
|
Құндылықтарға баулу
|
Құндылықтарға баулу топтық, жұптық жұмыстарға
бағытталаған тапсырмалар мен бағалау арқылы іске
асырылады.
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жосп. кезеңдері
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
2
минут
3
минут
|
Ұйымдастыру.
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сыныпта жағымды
ахуал орнату үшін «Жүректен жүрекке» тренингін
ұйымдастыру.
Оқушыларды түрлі түсті картон қағаздар арқылы
3топқа бөлу.
1 топ –Мультимедиа, 2 топ – Дыбыс , 3 топ -
Бейне
Үй тапсырмасын еске түсіру. Оқушыларға арналған
сұрақтар:
-
Сайтмазмұныдеген не?
-
Мазмұн түрлеріне не
жатады?
-
Мазмұндықалайтолтырамыз?
|
Оқушылар
сәлемдеседі
Топтарға
бірігеді
Өткен
сабақты топта талқылайды
|
ҚБ:Ауызша
мадақтау,
ынталандыру
|
тақта
|
Сабақтың ортасы
15
минут
|
«Ми
шабуылы» әдісі
-
Веб-бетте мультимедиа элементтерін қолданудың
ма- ңыздылығынеде?
-
Дыбыс,
бейне, кескін файлдарының форматтары мен
олардың ерекшеліктерін білу
қаншалықтымаңызды?
-
Веб-бетте анимациялық файлдарды қолдану қажеттілігі неде?
«Ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі
Оқушылар
кітаптағы тақырыпты жұптасып талқылайды. Мұғалім оқушылардың
білімдерін толықтырады.
|
Сабақ
материалын талқылайды, мазмұнын түсінеді
«Түртіп алу»
әдісі арқылы
Керекті
мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.
Оқушылар
берілген тақырыпты оқиды және сұрақтар қойып ойласады
|
ҚБ:Ауызша
мадақтау, ынталандыру
|
Оқулық
|
15
минут
|
Тапсырма1 .
Веб-бетке қосылатын кескін, дыбыс, бейнефайлдарының
ерекшеліктерін анықтап, өзара салыстырыңдар.
Мультимедиа элементтері
|
Ерекшеліктері
|
Дыбыс
|
|
Бейне
|
|
Кескін
|
|
Тапсырма 2.
Веб-беткедыбысқосу
-
Редактордыңсолжақбетінде орналасқан батырмасынбасып,
өзсайттарыңақажеттіДыбыстықосуүшінМузыка
жолынтаңдаңдар.
-
Музыкалардыңішіненқажеттісінтаңдап, музыкалықФайлдыжүктеу
(Загрузить файлы) батырмасынбасың-
дар.Мұнда музыкалық файлды компьютерден,
әлеуметтік желіден, сілтеме көрсету арқылы жүктеу мүмкіндіктері
бар. Файлдың қажеттісін таңдап, Сайтқа қосу
батырмасын басыңдар.
|
Тапсырманы
орындайды
Кестені толтырады
|
Дескриптор:
Дыбыс, бейне, кескін ерекшеліктерін
ажыратады
ҚБ:Смайликтер арқылы бағалау
Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Деңгейіне
сәл жетпеген оқушыларды ынталандыру
Дескриптор:
Веб – бетке дыбысты орнатады.
ҚБ:Смайликтер арқылы бағалау
|
Дидактикалық материал
2
|
Сабақтың соңы
5 минут
|
Сабақты
қорытындылау
-
Веб-беттегі мультимедианың қажеттілігі
қандай?
-
Мультимедиақалайқұрылады?
-
Браузерлермультимедиалықфайлдардыойнатудақан-
дайқызметтүрлерінқолданады?
-
Плагин құрудеген не?
-
Веб-беттеқандайдыбысформаттарықолданылады?
-
Веб-беттеқандайбейнефайлформаттарықолданылады?
-
Суреттердіңқандайформаттары
веб-беттекеңіненқолданылады?
Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі
Оқушылар сабақ туралы жақсы екі әсерімен және
түсінбеген бір сұрағымен бөліседі.
Үй
жұмысы:§19. Сайт мазмұнын
толтыру
|
Сұрақтарға жауап
береді
Кері байланыс
орнатады
|
1-10 балдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті
балын қойып бағалайды.
|
Оқулық,
күнделік
Үлестірме қағаздар
|
Тапсырманы
дәптерге орындаңыз
Бүгінгі таңда
веб-беттегі мультимедиаға .....................................,
....................................., ....................................мен
.....................................жатады.
Веб-бетке қосылатын
мультимедиа элементтерінің көлемі жағынан үлкені –
.....................................
Плагин -
...........................................................................................................................
Кең таралған
аудиофайлдардың форматтары................................................
..............................................................................................................................
Веб-беттердегіаудиожазбалардыбірнешетәсілменойнатуға
болады:
-
………………………………….
-
………………………………….
-
…………………………………
Тапсырма1 .
Веб-бетке қосылатын кескін,
дыбыс, бейнефайлдарының ерекшеліктерін анықтап, өзара
салыстырыңдар.
Мультимедиа элементтері
|
Ерекшеліктері
|
Дыбыс
|
|
Бейне
|
|
Кескін
|
|
Тапсырма 2.
Веб-беткедыбысқосу
-
Редактордыңсолжақбетінде орналасқан батырмасынбасып,
өзсайттарыңақажеттіДыбыстықосуүшінМузыка
жолынтаңдаңдар.
-
Музыкалардыңішіненқажеттісінтаңдап, музыкалықФайлдыжүктеу
(Загрузить файлы) батырмасынбасың-
дар.Мұнда музыкалық файлды компьютерден,
әлеуметтік желіден, сілтеме көрсету арқылы жүктеу мүмкіндіктері
бар. Файлдың қажеттісін таңдап, Сайтқа қосу
батырмасын басыңдар.