|
Бөлім: |
Веб-жобалау |
||||||||||||||
|
Педагогтің аты - жөні: |
|
Тексерілді: |
|||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||
|
Сынып:10 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Веб-беттегі мультимедия |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткі-зілетін оқу мақсаттары |
10.2.3.2 мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және бейне) |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Веб-сайтты жасауда мультимедияны пайдаланады; |
||||||||||||||
|
Веб-сайтты жасауда дыбыс және бейне форматтарын пайдаланудың ерекшеліктерін біледі; |
|||||||||||||||
|
Веб-сайтты жасауда мультимедияны пайдалананады және анимация жасайды; |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылықтарға баулу топтық, жұптық жұмыстарға бағытталаған тапсырмалар мен бағалау арқылы іске асырылады. |
||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
|
Сабақтың жосп. кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут 3 минут |
Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Жүректен жүрекке» тренингін ұйымдастыру. Оқушыларды түрлі түсті картон қағаздар арқылы 3топқа бөлу. 1 топ –Мультимедиа, 2 топ – Дыбыс , 3 топ - Бейне Үй тапсырмасын еске түсіру. Оқушыларға арналған сұрақтар:
|
Оқушылар сәлемдеседі Топтарға бірігеді Өткен сабақты топта талқылайды |
ҚБ:Ауызша мадақтау, ынталандыру |
тақта |
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут |
«Ми шабуылы» әдісі
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Оқушылар кітаптағы тақырыпты жұптасып талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады. |
Сабақ материалын талқылайды, мазмұнын түсінеді «Түртіп алу» әдісі арқылы Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Оқушылар берілген тақырыпты оқиды және сұрақтар қойып ойласады |
ҚБ:Ауызша мадақтау, ынталандыру |
Оқулық |
|||||||||||
|
15 минут |
Тапсырма1 . Веб-бетке қосылатын кескін, дыбыс, бейнефайлдарының ерекшеліктерін анықтап, өзара салыстырыңдар.
Тапсырма 2. Веб-беткедыбысқосу
|
Тапсырманы орындайды Кестені толтырады
|
Дескриптор: Дыбыс, бейне, кескін ерекшеліктерін ажыратады ҚБ:Смайликтер арқылы бағалау Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Деңгейіне сәл жетпеген оқушыларды ынталандыру Дескриптор: Веб – бетке дыбысты орнатады. ҚБ:Смайликтер арқылы бағалау |
Дидактикалық материал 2
|
|||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау
Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Оқушылар сабақ туралы жақсы екі әсерімен және түсінбеген бір сұрағымен бөліседі. Үй жұмысы:§19. Сайт мазмұнын толтыру |
Сұрақтарға жауап береді Кері байланыс орнатады |
1-10 балдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті балын қойып бағалайды. |
Оқулық, күнделік Үлестірме қағаздар |
|||||||||||
Тапсырманы дәптерге орындаңыз
Бүгінгі таңда веб-беттегі мультимедиаға ....................................., ....................................., ....................................мен .....................................жатады.
Веб-бетке қосылатын мультимедиа элементтерінің көлемі жағынан үлкені – .....................................
Плагин - ...........................................................................................................................
Кең таралған аудиофайлдардың форматтары................................................
..............................................................................................................................
Веб-беттердегіаудиожазбалардыбірнешетәсілменойнатуға болады:
-
………………………………….
-
………………………………….
-
…………………………………
Тапсырма1 .
Веб-бетке қосылатын кескін, дыбыс, бейнефайлдарының ерекшеліктерін анықтап, өзара салыстырыңдар.
|
Мультимедиа элементтері |
Ерекшеліктері |
|
Дыбыс |
|
|
Бейне |
|
|
Кескін |
|
Тапсырма 2. Веб-беткедыбысқосу
-
Редактордыңсолжақбетінде орналасқан батырмасынбасып, өзсайттарыңақажеттіДыбыстықосуүшінМузыка жолынтаңдаңдар.
-
Музыкалардыңішіненқажеттісінтаңдап, музыкалықФайлдыжүктеу (Загрузить файлы) батырмасынбасың- дар.Мұнда музыкалық файлды компьютерден, әлеуметтік желіден, сілтеме көрсету арқылы жүктеу мүмкіндіктері бар. Файлдың қажеттісін таңдап, Сайтқа қосу батырмасын басыңдар.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Веб-беттегі мультимедия. 10 ҚГБ
Веб-беттегі мультимедия. 10 ҚГБ
|
Бөлім: |
Веб-жобалау |
||||||||||||||
|
Педагогтің аты - жөні: |
|
Тексерілді: |
|||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||
|
Сынып:10 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Веб-беттегі мультимедия |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткі-зілетін оқу мақсаттары |
10.2.3.2 мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және бейне) |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Веб-сайтты жасауда мультимедияны пайдаланады; |
||||||||||||||
|
Веб-сайтты жасауда дыбыс және бейне форматтарын пайдаланудың ерекшеліктерін біледі; |
|||||||||||||||
|
Веб-сайтты жасауда мультимедияны пайдалананады және анимация жасайды; |
|||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылықтарға баулу топтық, жұптық жұмыстарға бағытталаған тапсырмалар мен бағалау арқылы іске асырылады. |
||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
|
Сабақтың жосп. кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут 3 минут |
Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Жүректен жүрекке» тренингін ұйымдастыру. Оқушыларды түрлі түсті картон қағаздар арқылы 3топқа бөлу. 1 топ –Мультимедиа, 2 топ – Дыбыс , 3 топ - Бейне Үй тапсырмасын еске түсіру. Оқушыларға арналған сұрақтар:
|
Оқушылар сәлемдеседі Топтарға бірігеді Өткен сабақты топта талқылайды |
ҚБ:Ауызша мадақтау, ынталандыру |
тақта |
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут |
«Ми шабуылы» әдісі
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Оқушылар кітаптағы тақырыпты жұптасып талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады. |
Сабақ материалын талқылайды, мазмұнын түсінеді «Түртіп алу» әдісі арқылы Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Оқушылар берілген тақырыпты оқиды және сұрақтар қойып ойласады |
ҚБ:Ауызша мадақтау, ынталандыру |
Оқулық |
|||||||||||
|
15 минут |
Тапсырма1 . Веб-бетке қосылатын кескін, дыбыс, бейнефайлдарының ерекшеліктерін анықтап, өзара салыстырыңдар.
Тапсырма 2. Веб-беткедыбысқосу
|
Тапсырманы орындайды Кестені толтырады
|
Дескриптор: Дыбыс, бейне, кескін ерекшеліктерін ажыратады ҚБ:Смайликтер арқылы бағалау Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Деңгейіне сәл жетпеген оқушыларды ынталандыру Дескриптор: Веб – бетке дыбысты орнатады. ҚБ:Смайликтер арқылы бағалау |
Дидактикалық материал 2
|
|||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау
Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Оқушылар сабақ туралы жақсы екі әсерімен және түсінбеген бір сұрағымен бөліседі. Үй жұмысы:§19. Сайт мазмұнын толтыру |
Сұрақтарға жауап береді Кері байланыс орнатады |
1-10 балдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті балын қойып бағалайды. |
Оқулық, күнделік Үлестірме қағаздар |
|||||||||||
Тапсырманы дәптерге орындаңыз
Бүгінгі таңда веб-беттегі мультимедиаға ....................................., ....................................., ....................................мен .....................................жатады.
Веб-бетке қосылатын мультимедиа элементтерінің көлемі жағынан үлкені – .....................................
Плагин - ...........................................................................................................................
Кең таралған аудиофайлдардың форматтары................................................
..............................................................................................................................
Веб-беттердегіаудиожазбалардыбірнешетәсілменойнатуға болады:
-
………………………………….
-
………………………………….
-
…………………………………
Тапсырма1 .
Веб-бетке қосылатын кескін, дыбыс, бейнефайлдарының ерекшеліктерін анықтап, өзара салыстырыңдар.
|
Мультимедиа элементтері |
Ерекшеліктері |
|
Дыбыс |
|
|
Бейне |
|
|
Кескін |
|
Тапсырма 2. Веб-беткедыбысқосу
-
Редактордыңсолжақбетінде орналасқан батырмасынбасып, өзсайттарыңақажеттіДыбыстықосуүшінМузыка жолынтаңдаңдар.
-
Музыкалардыңішіненқажеттісінтаңдап, музыкалықФайлдыжүктеу (Загрузить файлы) батырмасынбасың- дар.Мұнда музыкалық файлды компьютерден, әлеуметтік желіден, сілтеме көрсету арқылы жүктеу мүмкіндіктері бар. Файлдың қажеттісін таңдап, Сайтқа қосу батырмасын басыңдар.
шағым қалдыра аласыз













