Сабақ жоспарлау
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.3А |
Мектеп: Болашақ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Халмурзаева Б.М. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.2.3.2 мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және бейне) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
веб-бетке фондық дыбыс, дыбыс және бейне жазба енгізу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Барлығы: веб-бетке фондық дыбыс, дыбыс және бейне жазба енгізу Басым көпшілігі: веб-бетке дыбыс және бейне жазбаны екі тәсілмен: гиперсілтеме немесе embed элементі арқылы орналастыру Кейбіреулері: жаңа атрибуттарды қолдана отырып мультимедиа параметрлерін баптау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік терминология:
Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Ынтымақтастық, өзара оқыту, еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу. Бұл құндылықтар өз жобаңызды дамыту кезінде сабақ барысында жүзеге асырылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек – «Дизайн» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
HTML тілінде веб-бет құру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин 3 мин |
1. Ұйымдастыру кезеңі Көңілді сергіту мақсатында «Clil» әдісін қолдану - өзге ұлттардың тілінде бір-бірімізбен амандасу. 2. Өткен білімдерін қайталау HTML туралы мағлұматтарды қайталау мақсатында «Ойын технологияларын» «Инфо-домино» түрінде өткен білімдерін тексеру. Әр оқушыға домино таратылады. Оның оң жақ бөлігіне сұрақ, ал сол бөлігіне жауап жазылады. Сұрақтың жауабы сәйкес келген жағдайда ғана келесі оқушы тізбекті жалғастырады. Домино тізбегі:
|
«Инфо-домино» үлестірме материалдары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 1 мин
2 мин.
5 мин.
3 мин. 2 мин.
3 мин.
12 мин.
2 мин
2 мин |
3. Жаңа тақырыпты түсіндіру Сабақ тақырыбы:
В Оқу мақсаты: мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және бейне)
Топқа біріктіру сәті Тег кодтары мен атауларын «Жұбын табу» әдісі арқылы үш топқа топтастыру. Тег кодтарын 3 партаға таратып қоямыз. Әр оқушыға тег атаулыра жазылған кеспе таратамыз. Оқушылар қолындағы атауына сәйкес тег коды жазылған партаға жайғасады.
1 тапсырма Топтық жұмыс, Өзіндік оқу. Төмендегі тақырыпшаларын оқулықтан мәлімет жинап постер құрады
және жаңа білімді басқа топтарға таныстырады. Мұғалім қолдау жасап бағалайды.
Дескриптор: Берілген тақырыпта постер қорғау.
2 тапсырма Сын тұрғысында ойлау әдісін жаңа сабақты меңгеру мақсатында қолданамыз. Берілген тақырыптың код үзінділерін постерге реттілігімен орналастыру. 3 топтың постерлерін талдау және бірін—бірі бағалау.
Дескриптор: Берілген тақырып бойынша кодты реттілігімен орналастырады.
4. Жаңа сабақты бекіту
3 тапсырма АТ қолдану әдісі - Тәжірибелік жеке жұмыс: Жаңа тегтарды қолдана отырып Веб-бетке фондық дыбыс, дыбыс және бейне жазба енгізу. Дескриптор:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
еб-беттегі
мультимедия












