Вебинар педагогтармен жүргізуге

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Вебинар педагогтармен жүргізуге

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалда педагогтармен жүргізуге болатын вебинар жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ Ұлттық Қыздар Педогогикалық Университеті

Педагогика және психология институты













Зерттеу жобасының тақырыбына сәйкес жарияланған мақалаға пікір жазу

Әдебиеттермен жұмыс











Бақтиярова. Д. А.





















Мақалаға пікір

«Мектепке дейінгі ұйымда инклюзивті білім беруді қажет ететін балалардың бейімделу кезеңдерінде қолданатын ойындар» атты мақала – өзекті әрі тәжірибелік маңызы зор ғылыми еңбек. Автор инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекше білім беруді қажет ететін балалардың бейімделу мәселесін жан-жақты қарастырып, бейімделудің төрт кезеңін ғылыми тұрғыда негіздеген. Мақалада Л.С. Выготский, Э. Эриксон, Д.Б. Эльконин сынды ғалымдардың теорияларына сүйену ғылыми дәйектілікті арттырады. Зерттеу барысында ойын әрекетінің бейімделудегі рөлі нақты мысалдармен ашылған, бұл тәрбиешілер мен логопедтер үшін әдістемелік көмек ретінде құнды. Сондай-ақ педагог, логопед, психолог және ата-ананың бірлескен іс-әрекетінің маңызы айқын көрсетілген. Автор ұсынған бейімдеу ойындарының жүйесі балалардың эмоциялық және әлеуметтік дамуын қолдайды. Мақала мазмұны жүйелі, тілдік жағынан сауатты, құрылымы ғылыми талаптарға сай. Жалпы, еңбек мектепке дейінгі ұйым педагогтарына, инклюзивті білім беруді іске асырушы мамандарға арналған құнды әдістемелік материал болып табылады.

Shape1

Әдебиеттермен жұмыс (200 сөз)

Мақалада инклюзивті білім берудің теориялық негіздері мен бейімделу үдерісін түсіндіруде әлемдік және отандық әдебиеттер тиімді қолданылған. Атап айтқанда, Саламанка декларациясы (1994) мен БҰҰ Конвенциялары инклюзивті саясаттың құқықтық базасын негіздейді. Л.С. Выготскийдің әлеуметтік-мәдени даму теориясы баланың бейімделуін әлеуметтік қарым-қатынас арқылы жүзеге асыру идеясын түсіндіреді. Э. Эриксон мен Д.Б. Эльконин еңбектері тұлғалық даму мен ойын әрекетінің психологиялық рөлін ашуда маңызды орын алған. Қазақ ғалымдары – Қалиева С.Ж., Мұратова А.Б., Әуелбекова С. еңбектері отандық инклюзивті тәжірибенің ерекшеліктерін толықтырған. Шетелдік зерттеушілер (Odom, Buysse, Soukakou) инклюзияның тиімділігін ғылыми тұрғыдан дәлелдеп, мақаланың халықаралық деңгейдегі маңызын күшейткен. Барлық әдебиеттер зерттеу тақырыбымен тығыз байланысты және бейімделу кезеңдерінің теориялық негізін айқындауға ықпал еткен.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2025
23
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі