Материалдар / Вегетативті (өсімді) көбею
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Вегетативті (өсімді) көбею

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып тақырыптық күнтізбелік жоспарына сәйкес "Вегетативті (өсімді) көбею" тақырыбында ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2023
209
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Unit/ Раздел/бөлім: 7.3DКөбею

School/школа/мектеп: NIS of Chemistry and Biology, Atyrau.

Date/ дата/өтетің күні: 05.04.2023ж

Teacher’s name/Ф.И.О учителя/ мұғалімнің аты-жөні:

Grade/класс/сынып: 7

Numberpresent/ кол-во присутствующих/ қатысқын оқушылардын тізімі/ количество присутствующих учеников 12

Absent/ отсутствующие/ сабаққа қатыспаған:

Theme of the lesson/тема урока/сабақ тақырыбы: Өсімді көбею

Оқу мақсатттары

7.2.1.2 Өсімдіктердің өсімді көбею тәсілдерін салыстыру

Сабақтың мақсаттары

/күтілетін нәтижелер

  • Өсімді көбею ұғымын білу

  • Өсімді көбею тәсілдерін түсіндіру

  • Үй жағдайында өсімдіктерді өсімді көбейту тәсілдерін қолдануды үйрету

Барлық оқушылар:

Өсімдіктерді өсімді көбейту ұғымы мен маңызын түсіндіре алады

Қатысушылардың көпшілігі:

Өсімдіктерді өсімді көбейту тәсілдерін ажырата алады

Кейбір оқушылар:

Өсімді көбейту тәсілдерін практикалық тұрғыда жүзеге асыра алады.

Language objectives/ языковые цели/ тіл мақсаттары

Оқытудың тілдік мақсаты:

  • Жұптық жұмыс кезінде тақырыпқа қатысты термин сөздерді түсінеді.

  • Жеке жұмыс кезінде өсімдіктердің өсімді мүшелерін, өсімді көбейту тәсілдерін дұрыс атай алады және маңыздылығын түсіндіре алады.

Пәнге тән лексика мен терминология:

  • Graft inoculate- қалемше

  • Vegetal reproduction - өсімді көбею

  • Bulb-пиязшық

  • Tubers-түйнек

  • Rhizome- тамырсабақ

  • Teach-телу

  • Antenna-мұртша

Құндылықтар, жаһандық азаматтық

«Мәңгілік ел» құндылығы: Біздің қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім

Мектеп құндылығы: Ынтымақтастық – жарқын болашақ үшін бірлесіп топта жұмыс жасай білу. Өзгенің пікірін тыңдай білу.

Өсімдіктің өсімді көбею тәсілдерінің маңызын анықтай отырып, қазіргі таңдағы еліміздегі селекция саласында кеңінен қолданатын тәсілдер екенін түсіне алады. Бақшалықта пайдаланатын өсімді тәсілдерді талдау арқылы еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.


Пәнаралық байланыс


Биология, экология, ағылшын




Цифрлық сауаттылық пен АКТ дағдылары

Оқушыларға презентация арқылы ақпарат беріледі,одан қажетті ақпараттарды жазып алады.

YouTubeжелісі арқылы бейне материалды қарап, ғаламтордың көмегімен тапсырмалар орындайды және тақырыпқа қатысты мәліметтерді жинақтайды.

Алдыңғы оқу

7 сынып бойынша Тірі ағзалардың көбею түрлері, олардың ерекшеліктері туралы біледі

Assessmentcriteria/ критерий оценивания/ Бағалау критерийлері

Бағалау критерийлері:

Өсімдіктердің өсімді көбеюі ұғымын біледі.

Өсімдіктердің өсімді көбею тәсілдерін салыстырады.

Өсімдіктерді практикалық тұрғыда өсімді көбейте алады.

Descriptors/дескрипторы/ Дескрипторлар

  • Өсімді көбею ұғымын толық сипаттай алады

  • Өсімді көбеюдің маңызын түсіндіре алады

  • Өсімдіктердің өсімді көбею тәсілдерінсалыстыра алады

  • Өсімдікті өсімді мүшесі арқылы көбейте алады.

Сабақтың барысы:

Plannedtimings/Жоспарланған мерзімдер/ Запланированные сроки

Teacheractivity/Деятельность учителя/ Мұғалімнің іс-әрекеті

Learner activity/Деятельность ученика/ Оқушының іс-әрекеті

Assessment/ оценивание/ Бағалау

Resources/ресурсы/ ресурстар


Кіріспе

7 минут


Ынтымақтастық:

Қызығушылықты ояту: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

«Фонарик» әдісін қолданып алдыңғы тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру.








Оқушылар әртүрлі іс-қимыл көрсету арқылы мұғаліммен сәлемдеседі.


Оқушылар алдыңғы тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар жынысты және жыныссыз көбею туралы айтады. Көбеюдің биологиялық маңызы мен көбею түрлерінің ерекшелігін сипаттайды.







  • Оқушы көбею түрлерін атай алады

  • Оқушы жынысты және жыныссыз көбеюді ажырата алады

  • Оқушы көбеюдің биологиялық маңызын мысал айту арқылы түсінеді.

Саралау:Ой шақыру, мәлімет алу, білу, түсіну







Түрлі-түсті қағаз қиындылары, фонарик














Негізгі бөлім

31 минут

Ой қозғау. Видеороликке қарап сабақ мақсатын анықтау

Видеоматериалға қарап сұрақ қою арқылы сабақтың тақырыбын анықтауды ұсыну

Жаңа тақырыпты игеру: презентация арқылы оқушыларға жаңа сабақ түсіндіріледі. Мұғалім өсімдіктің өсімді көбеюі, өсімді көбею тәсілдері туралы баяндайды. Бөлме өсімдігін өсімді жолмен көбейту жолын көрсетеді.


Тапсырма: жұптық жұмыс:

«Тарсия» әдісі арқылы үшбұрышты қағаз кесінділерінде жазылған сұрақ-жауаптарды сәйкестендіру.

1.Түйнек арқылы көбейтуге алынады-Картоп

2.Мұртшаларымен көбейеді-қойбүлдірген, құлпынай.

3.Пиязшықтарымен көбейеді-пияз, сарымсақ, лалагүл, қызғалдақ және т. б.

4.Жас өркендері арқылы көбейеді -тал, терек, қарағаш, үйеңкі және т.б. өсімдіктер

5.Қыстық өркендерді қашан дайындайды-күзде.

6.Дәмді, суыққа төзімді, зиянкестерге шыдамды, іріктемелер шығару үшін -телу әдісін қолданады.

7.Телудің көбірек қолданылып жүргендері – жанастыра телу, кесінділеп телу, көзшелеп телу.

8.Көзшелеп телу-Т» әрпі тәріздендіріп тіледі.

9.Кесінділеп телу – бір өсімдік өркенінен бүршігі бар бөлігін кесіп алып, екінші өсімдікке ұластырады.


Оқушылар видеороликті мұқият қарап, соңында сұрақтарға қол көтеріп жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.

Оқушылар жаңа тақырыпты мұқият тыңдайды. Қойылған қосымша сұрақтарға жауап беріп, негізгі мәліметтерді дәптеріне жазып алады.






Оқушы қасындағы сыныптасымен бірлесіп, берілген қағаз қиындыларын сұрақ-жауабымен сәйкестендіреді.
























  • Сұрақтарға дұрыс жауап береді.

  • Сабақтың тақырыбын анықтайды.

  • Жаңа тақырыпты мұқият тыңдап, түсінеді.

Саралау: Ой шақыру, мәлімет алу, білу, түсіну, қолдану




Дескриптор:

  • Сыныптасымен бірлесіп жұптық жұмыс орындайды.

  • Жер үсті және жер асты өркендерімен өсімді көбейетін өсімдіктерді сәйкестендіреді.

  • Телу және оның түрлерін ажыратады.


Саралау: диалог және қолдау көрсету















https://youtu.be/n-zqnycFU8o презентация, бөлме өсімдігі, 7-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

презентация,






Үшбұрышты қағаз қиындылары



















Тапсырма: «Құбыр» әдісі арқылы оқушылар жаңа тақырыпқа қатысты бір-біріне сұрақ қойып, жауап беру.

Оқушылар ортаға шеңбер құрып, дәптерлері арқылы құбыр жасап, алманы құбыр бойымен жылжытады. Түсіріп алған оқушыға сыныптасы сұрақ қою арқылы жауап алады.

Дескриптор:

  • Табиғи және жасанды өсімді көбею түрлерін айтады.

  • Телу арқылы көбейту тәсілін түсіндіреді.

  • Өсімді көбею түрлерін салыстырады.

  • Өсімді көбею түрлеріне мысал келтіре алады.

Алма, дәптер

Conclusion/ завершение/ аяқталу:

7 минут

Қорытындылау:

Jimkit” платформасы арқылы жаңа тақырыпқа сай тест тапсырмалары беріледі. (2минут)












Оқушылар ұялы телефондағы интернет желісі арқылы платформаға кіріп, монета жинау арқылы тест тапсырмаларын орындайды.










  • Берілген тест тапсырмаларына дұрыс жауап беріп, монета жинау арқылы бәсекелестік қабілеті артады.

  • Шектеулі уақыт ішінде тест тапсырмаларының қайталанып келуі жаңа тақырыпты толық түсінуге мүмкіндік береді.


Презентация, ұялы телефон


https://www.gimkit.com/host?id=643153d6b0ae0d0037c1cb60







Үйге тапсырма: тақырыпты оқулықтан оқу және қосымша материалдарды қолданып тақырыпқа қатысты кластер құрастырып келу. Үй жағдайында бөлме өсімдігін өсімді жолмен көбейту.








Кластер құрастыруда негізгі ұғымдарды қолданады.

Түрлі идеяларын ұсынады

Бөлме өсімдігінен өскін (отросток) алып, тамырландырып, топыраққа отырғызады.








Дескриптор:

  • кластер құрастыруда негізгі ұғымдарды қолдана алады

  • түрлі түстерді қолдану арқылы негізі анықтамаларды бөліп көрсетеді.

  • Практикалық тұрғыда өсімді көбеюді жүзеге асыра алады.














Рефлексия

Mentimetr” платформасында, QR кодты сканерлеу арқылы өз ойларымен бөліседі.

  1. Бүгінгі сабақта маған не ұнады?

  2. Бүгінгі сабақта мен не түсінбедім?

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!