Тақырыбы: Векторлар
Мақсаты
:
1. Оқушыларды векторды қолдана
отырып, есеп шығаруға үйрету.
2. Алған білімдерін тереңдете
отырып, бір жүйеге келтіру , дағдысын қалыптастыру, әркім өз
мүмкіндігін көрсетуге баулу
3. Ұжыммен бірігіп жұмыс
жасауға және жолдастық өзара көмекке
тәрибелеу
Әдісі: репродуктивтік
Типі: жарыс
сабақ
Көрінекілігі: Слайд
Сабақ
барысы:
І.Ұйымдастырушылық
кезең
Оқушылармен сәлемдесіп,
түгендеп, кезекті сабақты бастау
ІІ.Үй тапсырмаларын
тексеру
Үйге берілген тапсырманы
жұптасып тексеру
ІІІ. Өткен материалды
қайталау
1. Вектор дегеніміз
не?
2. Коллинеар вектор
дегеніміз не?
3. Коллинеарлық шарты
қандай?
4. Векторлардың
перпендикулярлығының формуласы?
5. Векторлардың скаляр
көбейтіндісінің формуласы?
6. Вектордың ұзындығы неге
тең?
IV. Сабақты
бекіту
Топтағы ауыспалы жұптардың
жұмысы (3*9=27) карточка
1. (-3;2)
4- ?
2. (2;5); (-1;2)
+2
3. (-2;-1); орттар б/ша
жікте
4. =
3 +4 ; в коор-н
тап
5. (6;-1)
,
В(2;x)
x-?
АꓕВ
6. (3;4)
I I-?
7. және в векторы
коллинеар
(4;5) (h,10)
h-?
8. Екі вектордың скаляр
көбейтіндісін табыңыздар.
А(-4;10)
жәнеВ(2;5)
9.
I I=9;I I=4
=45°
V.
Бәйге
1. (6;2) (3;-2) (3;1)
(2;3) (4;1) (5;2)
+ - -
2.
Берілгені:
А(7;2) менВ(-2;-3)/А(3;-1) мен
В(3;2) /А(5;4) мен
В(3;-4) векторларының скаляр
көбейтіндісін табыңдар.
3. (4;3) (-4;3) (3;-4)
3×I I
4×I I
5×I I
4.
Берілгіні:
А(3;-1)және
В(1;2) В(2;0) және
C(-1;4)|2a+в|
|2a+в|А(6;-8) және
В(2;-1)
Векторларының арасындағы
бұрыштың косинусын табыңдар.
5. Берілгені:
| |=2
| |=5
=60°
VI. Үйге тапсырма
беру №
278
VII.
Рефлексия.
Не білдік? Не үйрендік? Нені
білгім келеді? деген сұрақтарға жауап алу
Маған сабақ
ұнады. Тақырыпты меңгердім.
Тақырыпты
түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын.
Сабақ маған
түсініксіз.