Вектордың координаталары.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Вектордың координаталары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Тақырыбы: Вектордың координаталары. Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Үшбұрыштарды шешу


Педагогтің аты-жөні:

Дуанакулова А.Ж.

Күні:

10.10.2023

Сыныбы: 9 «В»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Вектордың координаталары. Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.3.4 векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін білу және қолдану;

9.1.3.5 векторлар арасындағы бұрышты есептеу;

Сабақтың мақсаты:

векторларды қосу ережелерін біледі, вектордың ұзындығын таба алады

вектордың арасындағы бұрышты, вектордың скаляр көбейтіндісін таба алады.

геометрияның қолданысы туралы біледі

Геометриялық негізгі ұғымдарды біледі.Вектор жайлы біледі



Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу,оқушыларды түгендеу.

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


«Lays» әдісі бойынша алдыңғы сабақты еске түсіру:

  1. Вектор дегеніміз не?

  2. Қандай векторларды білесіңдер?

  3. Коллинеар вектор, нөлдік вектор дегеніміз не?

  4. Векторының координаталары дегеніміз не?

  5. Екі вектордың скаляр көбейтіндісі дегеніміз не?

  6. Векторды санға көбейтудің қасиеттерін білесіңбе?


І топ. Тақырыптың идеясын ашады.

ІІ топ. Ережені қолданып есептейді.

ІІІ топ.Салыстырады.

Сұраққа жеке жеке жауап береді

Төмендегі формулаларды пайдаланады Қасиеттері:

. (орын ауыстырымдылық)

+ (үлестірімділік заңы)

) ( ) (көбейтіндінің үлестірімділік қасиеті)

0, онда

онда 0

Дәлелдеуі: онда , яғни


Дескриптор:

-вектордың анқтамасын айтады;

Вектордың түрлерін ажыратып айтып береді;

Вектордың координаталарының анықтамасын айтады;

-вектор қосындысын табады;Санға көбейтудің қасиеттерін айтады;

-векторлардың скаляр көбейтіндің анықтамасын айтады;

1.Топпен жұмыс істей алады

2.Ынтымақтастық орнайды







Берілген чипсыдағы сұрақтарға жауап береді.

Әр дұрыс жауапқа 1 балл




ДК экраны



9-сынып оқулығы.







Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Сабақтың ортасы

Тапсырма №1. Топтық жұмыс

І топ.

Егер А(2;3), В (6;3), С(4;5) болса, онда АВС үшбұрышының А төбесіндегі бұрышын табыңыз.




ІІ топ.

Егер А(5;2), В (1;2), С(3;4) болса, онда АВ және ВС векторларының арасындағы бұрышты табыңыз.



ІІІ топ.

Егер векторларының арасындағы бұрышты табыңыз.


Оқушыларға тапсырма үш түрлі болып бөлініп беріледі. Әр топ өзіне берілген тапсырмамен танысып, постерге түсіреді.Топ болып талқылайды.

Топтарға үлестірме материалдары таратылады. (Оқулықты пайдалануға болады)

Тапсырманы топ болып барлығы ой қосып орындайды.



Дескриптор:

Білім алушы

-вектор координаталарын табады;

-вектор қосындысын табады;

-векторлардың скаляр көбейтіндісін табады;




Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


Әр дұрыс жауапқа 1 балл.

Жалпы : 3 балл


ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Тапсырма №2. Жеке жұмыс.


Оқулықпен жұмыс №107 № 109 есептерді тақтаға орындау


Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырма. (7 мин)

Мұғалім: оқушыларға жеке орындауға үш деңгейден тұратын екі нұсқада есептер беріледі (дарынды оқушыға)

а) A(3; 0), B(5; 4), C(3; 5), D(1; 1) нүктелері берілген. ABCD-ның тік төртбұрыш болатынын дәлелде.


ә)A(3; 0), B(1; 4), C(– 3; 2), D(– 1; – 2) нүктелері берілген. ABCD-ның квадрат болатынын көрсет.














Тапсырма №3 Жұптық жұмыс (сәйкестендіру) 1 топ

векторының координатасын табыңыз.

б) А (-5;1), B (-5;-7);

а) А (2;7), B (-2;7);

в) А (-3; 0), В (0;4);

г) А(0;3), B (-4; 0).


Жұптық жұмыс (сәйкестендіру) II топ
А және В нүктелерінің арақашықтығын тауып көрелік

а) А (2;7), B (-2;7);

б) А (-5;1), B (-5;-7);

в) А (-3; 0), В (0;4);

г) А(0;3), B (-4; 0).


Жұптық жұмыс (сәйкестендіру) ІІІ топ
Вектор ұзындығын табыңыз

а) ?  {10; 17};

б) ?  {-3; 4};

в) (а ) {5; 9};

г) ? {-10; -10};

Білім алушылар тақтаға шығып есептерді орындайды.


Дескриптор:

Білім алушы


-Векторлардың қосындысын дұрыс анықтайды.

-Векторлардың координаталарын анықтайды;

-Векторлардың модульдерін табады.

-Тапсырмаға сәйкес формулаларды еске түсіреді.



Тапсырма А деңгейндегі. болса, қосындысының координатасын табыңыз.

Шешуі.











Білім алушылар есепті жұптасып шешеді. Бірінші дұрыс орындаған жұп есепті тақтаға жазады.

Дескриптор:

-Формула бойынша ашады;

-Есепті дұрыс шешеді;

-Екі вектордың коорд.табады







Дескриптор арқылы бағалайды.

Жалпы: 4 балл































Дескриптор арқылы бағалайды.


Жалпы 2 балл

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Сабақты нәтижелеу:

Қайталау және жұмыс дәптер бойынша оқушылардың іс әрекеттерін сараптау. Оқушылардың жетістіктерін мадақтау. Сабақты қорыту.

Бекіту сұрақтары:

  1. Скаляр шама дегеніміз не?

  2. Вектордың ұзындығын қалай табамыз?

  3. Векторларға амалдар қолдануға болады ма?Қандай? Нәтижесі не болады?

Үй тапсырмасы:110 (Оқулықтан )

«Мұғалімге хат» арқылы кері байланыс береді:

Мен түсіндім...

Маған қызық болды...

Маған түсініксіз болды...

Оқушылар іс-әрекеті

Топбасшысы бағалау парағын толтырады










Кері байланыс парағын толтырады. Хат арқылы сабақ бойынша кері байланыстарын жазып «Білім почтасына »салады.


Жалпы сабақты бағалау критерийлері бойынша ең жоғарғы 10 балл

Таратпа қағаз















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.12.2023
413
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі