Материалдар / Векторлардың скаляр көбейтіндісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Векторлардың скаляр көбейтіндісі

Материал туралы қысқаша түсінік
10.4.16-координаталық түрдегі векторлардың скаляр көбейтіндісі формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2022
524
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10.3В Кеңістіктегі тік бұрышты координаталар жүйесі және векторлар

Мектеп: №2

Күні: 19.04.2022ж

Мұғалімнің аты-жөні: Абжетова У.М

Сынып: 10 «ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Векторлардың скаляр көбейтіндісі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


10.4.16-координаталық түрдегі векторлардың скаляр көбейтіндісі формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану;


Сабақ мақсаттары

  • Кеңістіктегі векторлардың скаляр көбейтіндісінің анықтамасы мен қасиеттерін біледі

  • Координаталары бойынша векторлардың скаляр көбейтіндісін табады

  • скаляр көбейтіндінің формуласын қолданып бұрышын табады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сабақтың басы


Оқушылармен сәлемдесіп сабаққа қатысуын тексеремін.

Барлық оқушыны ойын карталары арқылы 4 топқа біріктіріледі және топ басшысы сайланып басына тәж беріледі.

I-топ: Қарға

II-топ: Жүрек

III-топ:Крест

IV-топ:Қиық

«Google Форме» сілтемесіндегі тапсырманы әр оқушының ұялы телефонына жіберіп, өткен сабаққа шолу ,«Элективті тест» әдісі арқылы оқушылар аяқталмаған сөйлемдерді жалғастырады.


1

Кеңістікте кез келген бағытталған кесінді...

A

нөлдік вектор

2

Басы мен ұшы беттесетін вектор....

B

вектор

3

Егер кеңістіктегі үш вектор бір жазықтықта немесе параллель жазықтықтарда жатса......

C

пропорционал

4

Коллинеар векторлардың координаталары...

D

скаляр көбейтіндісі

5

Екі вектордың модульдерінің сол векторларының арасындағы бұрыштың косинусына көбейтіндісін...

E

компланар вектор

Бағалау:Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі.





Жауаптары:

1-В

2-А

3-Е

4-С

5-Д

Сабақтың ортасы


Жаңа сабақ.

«Кездейсоқ карта» әдісі

Тақтаға 4 түрлі ойын картасы ілінеді.

https://wordwall.net/ru/myactivities осы сілтемеге кіріп , топтар кездейсоқ карталарды таңдап алады. Сосын тақтадағы картаға сәйкес келетін картаны алып, жасырын есепті топпен шығаратын болады.

Picture 1 m векторының қандай мәнінде

және векторлары перпендикуляр болады?


m векторының қандай мәнінде

және векторлары перпендикуляр болады?


m векторының қандай мәнінде

және векторлары перпендикуляр болады?


-ның қандай мәнінде

және векторлары перпендикуляр болады?


Бағалау: әр топ 3 ұпаймен бағаланады.



«Ми сергіту» әдісі

«Математикалық сауаттылық»


1

Егер a – b = 4 болса, онда 2(a – 3b) + 3a + b өрнегі мәнінің 2%-ін анықтаңыз.


Жауабы: 0,4

2.Санжар су температурасының төмендеуін әрбір 5°С сайын жазып отырды да, келесі кестені құрды. Судың температурасы 90°С-тан 80°С-қа дейін төмендеу үшін қанша уақыт керек екенін табыңыз

Жауабы: 5 мин 39 с

3

Төмендегі графикте бір күннің ауа температурасының өзгерісі көрсетілген. Ауа температурасының арифметикалық ортасын табыңыз

Shape1

Жауабы: 6

4

1; 2; 3; ... ; 21 сандар тізбегінен барлық жұп сандар, сонымен қатар 5-ке бөлінетін сандардың барлығы сызылып тастады. Сызылмаған сандар санын табыңыз.

Жауабы: 9

5

8 оқушының ішінен құрамында 2 оқушыдан болатын неше топ құруға болады?

Жауабы: 28 топ

Бағалау: Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай

«Айналмалы спиннер» әдісі

Нұсқау: Әр топ басшысына кезекпен тапсырмасы бар спиннер беріліп , бағыттаушы қай тапсырманы көрсетсе сол тапсырманы орындап шығады.

1тапсырма: |?⃗| = 2, |?⃗| = √2, ? = 45° берілген. ?⃗ және ?⃗ векторларының скаляр көбейтіндісін табыңыз. Жауабы: 2

2 тапсырма: егер және векторлар коллинеар болса, онда көбейтіндісі нешеге тең?

Жауабы: 6

3 тапсырма: |?⃗| 2= , |?⃗| = √3, ? = 30° берілген. ?⃗ және ?⃗ векторларының скаляр көбейтіндісін табыңыз. Жауабы: 3

4 тапсырма: m векторының қандай мәнінде

және коллинеар болады?

Жауабы: 4

Бағалау критерийі

Дескриптор

Бұрыштың косинусын табады

-Вектор координаталарын анықтайды

-Тиімді формуламен есептейді

-Жауабын жазады


вектордың скаляр көбейтіндісінің формуласын қолданып есептер шығарады


- кеңістіктегі векторлардың скаляр көбейтіндісінің анықтамасын

қолданады;

- векторлардың скаляр көбейтіндісін есептейді

- жақшаларды мүшелеп көбейтіп, ашады;

Бағалау: дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі.

















































Сабақтың соңы


Сабақты қорытындылау.

Кері байланыс: «QR code» әдісі

Нұсқау: интербелсенді тақтадан QR шығады, сол арқылы оқушылар бүгінгі сабақты меңгергенін немесе меңгермегенін әр түрлі смайликті нұсқаларды таңдай отырып өз пікірлерін көрсетеді.

Үй тапсырмасы: itest.kz сайтынан математикалық сауаттылық есептері


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!