"Векторларға амалдар қолдану" 9 класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Векторларға амалдар қолдану" 9 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

«Бекітілді»

Пән: геометрия Мектеп: Қандыағаш қалалық №4 орта мектебі

Күні: 10.05.2017 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Жалгасбаева А.С.

Сынып: 9 класс Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Векторлар тақырыбына есептер шығару

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

Векторлық скалярлық көбейтіндісінің анықтамасы, теңдігін, векторлардың скалярлық көбейтіндісінің геометриялық мағынасын, векторлардың перпендикулярлық белгісін білу; координаторлары берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісін, векторлар арасындағы бұрыштың шамасын таба алу

Сабақ мақсаттары


Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу.

Барлық оқушылар: Тақырып мазмұнын түсінеді.

Көптеген оқушылар: Тақырып мазмұны мен анықтамаларын жатқа біледі .

Кейбір оқушылар: Тақырып мазмұны мен анықтамаларын жатқа біледі,оны қолданып тапсырмаларды орындай алады

Жетістік критерийлері


Векторлық скалярлық көбейтіндісінің анықтамасын біледі. Координаторлары берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісін, векторлар арасындағы бұрыштың

шамасын таба алады.

Тілдік мақсаттар

Вектор, скаляр көбейтінді.

Құндылықтарды дарыту

Еңбек қоғамы: өз бетінше еңбектену;

Пәнаралық байланыстар

Сурет, сызу, технология, қол өнер.

АКТ қолдану дағдылары

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,

Бастапқы білім

Үшбұрыштар және төртбұрыштар көмегімен құрылған фигуралар: пирамида, призма түрлері.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

I.Анықтама. векторларының скалярлық көбейтіндісі деп осы векторлардың ұзындықтарын олардың арасындағы бұрыштың косинусына көбейткендегі көбейтіндіні айтады. Екі вектордың скалярлық көбейтіндісінің белгіленуі: .

Яғни, , ( 1) мұндағы ). 2 сурет

Соединительная линия уступом 13 Прямая со стрелкой 12 Полилиния 31 (2)

О А

онда 0

онда , яғни

ә) Егер , ( , бұдан ;

III.Теорема: Екі вектордың скалярлық көбейтіндісі олардың сәйкес координаторларының көбейтіндісінің қосындысына тең.

(3)

Дербес жағдай:

; - векторының скалярлық квадраты.

(4)



Сабақтың ортасы

1.А(-1;-2;4), В(-4;-2;0), С(3;-2;1) үшбұрышының төбелері болса,

А төбесіндегі үшбұрыштың бұрышын табыңыз.


А) B) C) D) E)



Шешуі: А(-1;-2;4), В(-4;-2;0), С(3;-2;1).



Группа 9 Жауабы:


2. векторлары өзара перпендикуляр.

скаляр көбейтіндісін табыңыз


А) B) C) D) E)


Шешуі: ; болса,





Группа 4




3. Төбелері А(7;3;4), В(1;0;6), С(4;5;-2) нүктелерінде жатқан үшбұрыш ауданын тап.

А) 24 B) 23 C) 24,5 D) 23,5 E) 21





Төбелері А(7;3;4), В(1;0;6), С(4;5;-2) нүктелерінде

жатқан үшбұрыштың ауданын табамыз:









Группа 1




4. Егер және болса, онда табыңыз.



Ш ешуі:








Жауабы: 15

5 . Егер және векторлар арасындағы бұрыш ,


әрі скаляр көбейтіндісі болса, онда осы векторлар арқылы салынған параллелограмның ауданы қаншаға тең болады?

Ш ешуі:




Жауабы: 1


Сабақтың соңы

4. Бекіту

5. Үй тапсырмасы:

Қайталау.Есеп: АВ кесіндісін тең үш бөлікке бөлетін С және Д нүктелері жазықтықтан 3см жіне 6 см қашықтықта орналасқан. А және В нүктелері жазықтықтан қандай қашықтықта орналасқан?


Сабақ бойынша рефлексия





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.12.2017
1321
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі