Күні
|
2.02-4.02.17;
|
Сыныбы
|
7
«А»,
«Ә»
|
Сабақтың
тақырыбы
|
§20. Векторлық және
растрлық графиктерді құру және өңдейтін
программалар.
|
Ресурстар
|
5,6-сынып оқулықтары,
Paint, Power point бағдарламасы
|
Жалпы
мақсаты
|
Оқушыларды Paint және
Power point бағдарламасымен таныстыра отырып, векторлық және
растрлық графика түрлерімен жұмыс жасау принцпімен таныстыру,
сыныпта өзін-өзі дұрыс ұстауға
дағдыландыру.
|
Күтілетін
нәтижесі
|
Оқушылар Paint және
Power point бағдарламаларында жұмыс жасап, компьютерлік графика
түрлерін біледі , сыныпта өзін-өзі ұстай
алады.
|
Сабақтың түрі,
әдіс-тәсілдері
|
Жаңа сабақты меңгерту,
Сұрақ-жауап,
Практикалық жұмыстар
|
Сабақтың
көрнекілігі
|
Paint, Power point
бағдарламалары, карточкалар
|
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
|
2
минут
|
1. Оқушылармен амандасу.
2. Оқу материалдарына
(кітап дәптер) қойылатын талаптармен
таныстыру
|
1. Мұғаліммен амандасу.
2. Қойылған талапқа сай
пәнге дәптер арнау.
|
Уй тапсырмасын
сұрау
Қызығушылықты
ояту.
|
8 минут
2
минут
|
1.Үй тапсырмасына байланысты сұрақтар қою.
Сұрақтар:
1. Графика дегеніміз не?
2. Графика түрлерін ата?
3. Растрлық графикаға мысал
келтіріңдер.
4. Векторлық графикаға
мысалкелтіріңдер.
5. Фракталдық графикаға мысал
келтіріңдер.
«Иә», «Жоқ» ойыны.
Оқушыларға түрлі материалдар таратылып сұрақтар
қойылады.
|
1. Сұрақтарға қатысты оқушылар өз жауаптарын
айтады.
Оқушылар ойынға қатысу
арқылы пәнге деген қызығушылығы мен ынтасы
артады.
|
Жаңа сабақ.
Мағынаны ашу.
Оқулықпен
жұмыс.
|
10
минут
|
Тақтаға жаңа сабақтың
тақырыбы мен күн жадысы жазылады. Оқушыларға жаңа сабақ
түсіндіріледі. Векторлық және растрлық графиктерді құру және
өңдейтін программалар жайында түсінік беріліп, компьютерде
векторлық және растрлық графика түрлері
көрсетіледі.
|
1.Оқушылар дәптерлеріне
күн жады мен тақырыпты жазады. Программалардың іске қосылу жолдарын
тақтадан жазып алады..
|
Практикалық
жұмыс
|
15
минут
|
Оқушылар оқулықтан
графика турлерін Paint, Power point редакторларында сурет
салады
|
|
Қорытындылау.
Ой
толғау
|
5
минут
|
1. «Кір жуу»
ойыны
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап беру арқылы кір машинадағы кірлерді
шығарады
|
Үйге
тапсырма
|
1
минут
|
§20. Векторлық және
растрлық графиктерді құру және өңдейтін
программалар.
|
1. Тақырыпты оқу, ережені
жаттау,
2. Тақырыпқа сай постер
дайындау.
|
Бағалау
|
1минут
|
1. Өткізілген тақырып
бойынша бағаланады.
|
1.Сабаққа
қатысқандарына қарай бағаланады, күнделіктеріне
қойдырады.
|
Кері
байланыс
|
1
минут
|
1. Тақтаға суреттер
ілінеді:
|
«Ой толғаныс» кезеңінде
ойларын жазған стикерлерді сабақты түсіну деңгейіне сәйкес сурет
тұсына орналастырады.
|