|
Күні |
2.02-4.02.17; |
||
|
Сыныбы |
7 «А», «Ә», «Ғ», «Г», «Д» |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
§20. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдейтін программалар. |
||
|
Ресурстар |
5,6-сынып оқулықтары, Paint, Power point бағдарламасы |
||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларды Paint және Power point бағдарламасымен таныстыра отырып, векторлық және растрлық графика түрлерімен жұмыс жасау принцпімен таныстыру, сыныпта өзін-өзі дұрыс ұстауға дағдыландыру. |
||
|
Күтілетін нәтижесі |
Оқушылар Paint және Power point бағдарламаларында жұмыс жасап, компьютерлік графика түрлерін біледі , сыныпта өзін-өзі ұстай алады. |
||
|
Сабақтың түрі, әдіс-тәсілдері |
Жаңа сабақты меңгерту, Сұрақ-жауап, Практикалықжұмыстар |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
Paint, Power point бағдарламалары, карточкалар |
||
|
|
|||
|
Сабақтың кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру |
2 минут |
1. Оқушылармен амандасу. 2. Оқу материалдарына (кітап дәптер) қойылатын талаптармен таныстыру |
1. Мұғаліммен амандасу. 2. Қойылған талапқа сай пәнге дәптер арнау. |
|
Уй тапсырмасын сұрау Қызығушылықты ояту. |
8 минут 2 минут |
1.Үй тапсырмасына байланысты сұрақтарқою. Сұрақтар: 1. Графика дегеніміз не? 2. Графика түрлерін ата? 3. Растрлық графикаға мысал келтіріңдер. 4. Векторлық графикаға мысалкелтіріңдер. 5. Фракталдық графикаға мысал келтіріңдер. «Иә», «Жоқ» ойыны. Оқушыларға түрлі материалдар таратылып сұрақтар қойылады. |
1. Сұрақтарға қатысты оқушылар өз жауаптарын айтады. Оқушылар ойынға қатысу арқылы пәнге деген қызығушылығы мен ынтасы артады. |
|
Жаңа сабақ. Мағынаны ашу. Оқулықпен жұмыс. |
10 минут |
Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы мен күн жадысы жазылады. Оқушыларға жаңа сабақ түсіндіріледі. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдейтін программалар жайында түсінік беріліп, компьютерде векторлық және растрлық графика түрлері көрсетіледі. |
1.Оқушылар дәптерлеріне күн жады мен тақырыпты жазады. Программалардың іске қосылу жолдарын тақтадан жазып алады.. |
|
Практикалық жұмыс |
15 минут |
Оқушылар оқулықтан графика турлерін Paint, Power point редакторларында сурет салады |
|
|
Қорытындылау. Ой толғау |
5 минут |
1. «Кір жуу» ойыны |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы кір машинадағы кірлерді шығарады |
|
Үйге тапсырма |
1 минут |
§20. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдейтін программалар. |
1. Тақырыпты оқу, ережені жаттау, 2. Тақырыпқа сай постер дайындау. |
|
Бағалау |
1минут |
1. Өткізілген тақырып бойынша бағаланады. |
1.Сабаққа қатысқандарына қарай бағаланады, күнделіктеріне қойдырады. |
|
Кері байланыс |
1 минут |
1. Тақтаға суреттер ілінеді:
|
«Ой толғаныс» кезеңінде ойларын жазған стикерлерді сабақты түсіну деңгейіне сәйкес сурет тұсына орналастырады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдейтін программалар.
Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдейтін программалар.
|
Күні |
2.02-4.02.17; |
||
|
Сыныбы |
7 «А», «Ә», «Ғ», «Г», «Д» |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
§20. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдейтін программалар. |
||
|
Ресурстар |
5,6-сынып оқулықтары, Paint, Power point бағдарламасы |
||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларды Paint және Power point бағдарламасымен таныстыра отырып, векторлық және растрлық графика түрлерімен жұмыс жасау принцпімен таныстыру, сыныпта өзін-өзі дұрыс ұстауға дағдыландыру. |
||
|
Күтілетін нәтижесі |
Оқушылар Paint және Power point бағдарламаларында жұмыс жасап, компьютерлік графика түрлерін біледі , сыныпта өзін-өзі ұстай алады. |
||
|
Сабақтың түрі, әдіс-тәсілдері |
Жаңа сабақты меңгерту, Сұрақ-жауап, Практикалықжұмыстар |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
Paint, Power point бағдарламалары, карточкалар |
||
|
|
|||
|
Сабақтың кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру |
2 минут |
1. Оқушылармен амандасу. 2. Оқу материалдарына (кітап дәптер) қойылатын талаптармен таныстыру |
1. Мұғаліммен амандасу. 2. Қойылған талапқа сай пәнге дәптер арнау. |
|
Уй тапсырмасын сұрау Қызығушылықты ояту. |
8 минут 2 минут |
1.Үй тапсырмасына байланысты сұрақтарқою. Сұрақтар: 1. Графика дегеніміз не? 2. Графика түрлерін ата? 3. Растрлық графикаға мысал келтіріңдер. 4. Векторлық графикаға мысалкелтіріңдер. 5. Фракталдық графикаға мысал келтіріңдер. «Иә», «Жоқ» ойыны. Оқушыларға түрлі материалдар таратылып сұрақтар қойылады. |
1. Сұрақтарға қатысты оқушылар өз жауаптарын айтады. Оқушылар ойынға қатысу арқылы пәнге деген қызығушылығы мен ынтасы артады. |
|
Жаңа сабақ. Мағынаны ашу. Оқулықпен жұмыс. |
10 минут |
Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы мен күн жадысы жазылады. Оқушыларға жаңа сабақ түсіндіріледі. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдейтін программалар жайында түсінік беріліп, компьютерде векторлық және растрлық графика түрлері көрсетіледі. |
1.Оқушылар дәптерлеріне күн жады мен тақырыпты жазады. Программалардың іске қосылу жолдарын тақтадан жазып алады.. |
|
Практикалық жұмыс |
15 минут |
Оқушылар оқулықтан графика турлерін Paint, Power point редакторларында сурет салады |
|
|
Қорытындылау. Ой толғау |
5 минут |
1. «Кір жуу» ойыны |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы кір машинадағы кірлерді шығарады |
|
Үйге тапсырма |
1 минут |
§20. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдейтін программалар. |
1. Тақырыпты оқу, ережені жаттау, 2. Тақырыпқа сай постер дайындау. |
|
Бағалау |
1минут |
1. Өткізілген тақырып бойынша бағаланады. |
1.Сабаққа қатысқандарына қарай бағаланады, күнделіктеріне қойдырады. |
|
Кері байланыс |
1 минут |
1. Тақтаға суреттер ілінеді:
|
«Ой толғаныс» кезеңінде ойларын жазған стикерлерді сабақты түсіну деңгейіне сәйкес сурет тұсына орналастырады. |
шағым қалдыра аласыз














