Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Жанкент» жалпы орта
мектебі
Қысқа мерзімді сабақ
жоспар
Векторлық суреттерді
құру
Бөлімі:
Компьютерлік
графика
Педагогтің
аты-жөні:
Оспанова
А.А
Күні:
06.12.2023ж.
Сыныбы: 5
«В»
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Векторлық суреттерді
құру
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
5.2.2.3- векторлық
суреттер жасау және өңдеу
Сабақтың
мақсаты
Photo-Brush
редакторының құралдарын пайдалана отырып суреттер салып
өңдейді
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу.
Шаттық шеңберінде«Кйіз
үй»
тренингі
Оқушыларды
түгелдеу
Сабақтың
тақырыбы
мен мақсаттарымен
таныстыру
Поштаға
хат
келгенін
хабарлаймын
1.Мұғаліммен сәлемдеседі
2.Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, қолдарын бір-біріне
жақындатып тілек айтады, бір-бірінің көңіл күйін
көтереді.
Топтастыру үшін мұғалім«Суреттер»арқылы топқа бөлу
әдісінқолданады. Оқушылар
өздеріне ұнаған суретті таңдау арқылы бірігеді. Суретерді ажырата
отырып «Растрлық»,
«Векторлық» деп 2 топқа
бірігеді.
3. Хатты оқу арқылы
сабақтың мақсатымен танысады
Бағалау
қағаздары
Onlinemektep
Ұжымдық жұмыс«Ғажайып ұяшықтар»
әдісі
Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында
сұрақтарға жауап береді.
Сұрақтар топтамасы
интербелсенді тақтадан компьютердің негізгі құрылғылары бейнеленген
суреттер арқылы көрсетіледі
Компьютердің құрылғылары
бейнеленген ұяшықтарды таңдау арқылы ішіндегі сұрақтарға жауап
береді
Paint.NET құралдары неше топқа
бөлінеді?
Графикалық редактор дегеніміз
не?
Компьютерде суретті, кескінді,
фотосуретті өңдеуге арналған қандай графикалық редакторды
білесің?
Photo
Brush-?
Кескін сөзінің орысша,
ағылшынша аудармасын айтып
беріңіз?
орындаймыз?
Растрлық графиканың
артықшылығы?
Бағалау:Оқушылар өзін-өзі
бағалайды
Интерактив
ті тақта
PowerPoint
Сабақтың ортасы
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Көрсетілім.
Photo-Brush-тағы сурет салу және өңдеу
құралдары.
Негізгі құралдар
Суретті өңдеу құралдары
Әсерлер
Ерекшелеу тақтасы
Практикалық жұмыс
(Т) 1-тапсырма
«КРОССЕНС»
«Суреттер сөйлейді»
әдісі
Тақырыптағы жалпы
идеяны анықтау. Суреттер арасындағы байланысты табу. Бір
элементке-негізгі ортақ
ойды
шоғырландыру
Бейнебаянды көреді
Командаларды дәптерге
жазады
Дескриптор:
Суреттер арасындағы байланысты
табады
\
Бағалау:
Оқушылар өзін-өзі бағалайды
Интербелсенді тақта/
Компьютер
Оқулық, дәптер
(Ж) 2- тапсырма
§2.5, 49-бет,«Практикада
қолдану»тапсырмасы.
Дескриптор:
- Photo-Brush редакторды іске
қосады;
-берілген қызғалдақтың суретін реті бойынша
салады.
Бағалау:
Оқушылар өзін-өзі бағалайды
Компьютер, оқулық
Сергіту сәті
Көзге және қол
моторикасына арналған
жаттығу
Оқушыларға парақтар
беріледі.
Сол парақтарды көзін
жұмып тұрып, бір қолмен түгелдей бүктеуге тапсырма
беріледі.
Көздерін жұмып
тұрып, бір қолмен парақты түгелдей мыжып, орайды. Көздерін ашып,
сол парақты бір қолмен қайта қалпына
келтіреді.
Парақтар
(Ж) 3-тапсырма
«Ноутбук» әдісі
Дескриптор:
Дескриптор:
-Сәйкестендіреді
Бағалау:
Оқушылар өзін-өзі бағалайды
Компьютер
Сабақтың соңы
Рефлексия
Үй тапсырмасы
Сабақты бекіту
«Mentimeter» әдісі
Үй тапсырмасы
«Векторлық графика»
тақырыбындағы зерттеу жобасын
орында.
Векторлық әдіспен сурет
салатынпрограммалар.
Векторлық
суреттердіңқасиеттері.
Векторлық
суреттердіңерекшелігі.
Векторлық суреттерді
пайдаланудыңтиімділігі.
Растрлық және векторлық графикалық редакторлардың
артықшылығы мен кемшіліні, ұқсастығын ажыратып
жазады.
Оқушылар ұялы телефон арқылы бір нұсқаны таңдай отырып
сабақты қалай түсінгенін
белгілейді.
Нашар
Жақсы
Өте жақсы
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз