Сабақ барысы
-
Сабақтың кезеңі / уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут
- ұйымдастыру
- топтастыру
Сабақтың басы:
(3 мин)
Ұйымдастыру кезеңі:
1)Оқушылармен сәлемдесу.
2)Оқушыларды түгелдеу.
3)Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
4) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.
«Комплимент» әдісі арқылы жағымды ахуал туғызу
Бір-біріне есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер айтады.
Топқа парта бойынша бөлу:
І топ «Бағдаршам»
ІІ топ «Жүргізуші»
ІІІ топ «Аялдама»
Велосипедшілерге қойылатын талаптар:
-
Арнайы жолақтар мен белгілер: Велосипедшілерге арналған арнайы жолақтар мен жол белгілері бар екенін түсіндіру.
-
Қауіпсіздік құралдары: Велосипедші өзіне қауіпсіздік құралдарын (шлем, жарық сигналдары, арнайы қорғаныш киімдері) қолдану керектігін көрсету.
-
Жол қозғалысы ережелерін сақтау: Велосипедшілер жолда басқа көлік құралдарымен, жаяу жүргіншілермен қауіпсіз арақашықтықты сақтауы тиіс.
-
Түнде жүру ережелері: Түнде жарықтың болуы, велосипедшінің көрінуін арттыру үшін арнайы құралдар мен жарық беру талаптары.
Бір-біріне есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер айтады.
Ауызша марапаттау
Суреттер, слайд
Бағалау

Сабақтың ортасы:
30 мин
Оқушыларға төмендегі тапсырмаларды беру:
-
Тапсырма 1: Велосипедші үшін арнайы жолақтар мен белгілер туралы талқылау. Оқушылар оларды сипаттап, қай кезде қолданылатынын айтып береді.
-
Тапсырма 2: Велосипедшілер үшін маңызды қауіпсіздік құралдарын атау. Әрбір құралдың мақсатын түсіндіріп, оларды қолдану ережелерін көрсету.
-
Тапсырма 3: Жолдағы басқа көлік құралдары мен жаяу жүргіншілермен қауіпсіз арақашықтықты сақтаудың маңыздылығын түсіндіру. Оқушылар өздері кез келген жағдайда қалай әрекет ету керектігін талқылайды.
Практикалық тапсырма (10 минут)
-
Тапсырма: «Велосипедшілер қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қандай талаптар бұзылуы мүмкін?» деген сұраққа оқушылар жауап береді.
-
Олар велосипедшілердің қозғалысына қойылатын талаптардың бұзылуы мүмкін жағдайларды және сол жағдайлардан шығу жолдарын талқылайды. Әр оқушы өз ойларын білдіреді.
Дескриптор:
-Велосипедшінің жолда жүріс-тұрысы мен қауіпсіздік ережелерін нақты түсіндіреді.
-Велосипедшіле-рге арналған белгілер мен арнайы жолақтарды дұрыс анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақты қорытындылау
4-минут
Жеке жұмыс:
Оқушыларға арнайы тапсырма беріледі. Олар жеке түрде «Велосипедшілер қозғалысына қойылатын талаптар» тақырыбын еске түсіріп, жол қозғалысындағы қауіпсіздік үшін ең маңызды 3 талапты жазып, олардың мәнін түсіндіреді. Бұл тапсырма оқушыларға өз ойларын тұжырымдауға мүмкіндік береді және олардың тақырыпты қалай меңгергенін көрсетеді. Оқушы негізгі 3 талапты таңдап, оларды сипаттайды.
Әр талаптың маңыздылығын түсіндіреді, оны нақты өмірде қолдану жолдарын көрсетеді.
Қауіпсіздік ережелерін және велосипедшілерге қойылатын талаптарды түсініп жазып шығады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік
пен қатысқан топты басқа топ оқушылары бағалайды.

Сабақтың соңы:
(3 мин)
Рефлексия
Рефлекция әдісін menti.com платформасы арқылы сұраймын. Оқушыларға QR код көрсетіледі. Сол арқылы сабақты бағалайды
Бағалау парағымен оқушылар бағыланады
Берілген qr арқылы бағалау
Жақсы, ұнады, ұнамады, түсіндім, түсінбедім деген сөздерді қолдану арқылы кері байланыс береді
https://www.menti.com/alps9wu2eutj

-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Велосипедшілер қозғалысына қойылатын қосымша талаптар
Велосипедшілер қозғалысына қойылатын қосымша талаптар
Сабақ барысы
-
Сабақтың кезеңі / уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут
- ұйымдастыру
- топтастыру
Сабақтың басы:
(3 мин)
Ұйымдастыру кезеңі:
1)Оқушылармен сәлемдесу.
2)Оқушыларды түгелдеу.
3)Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
4) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.
«Комплимент» әдісі арқылы жағымды ахуал туғызу
Бір-біріне есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер айтады.
Топқа парта бойынша бөлу:
І топ «Бағдаршам»
ІІ топ «Жүргізуші»
ІІІ топ «Аялдама»
Велосипедшілерге қойылатын талаптар:
-
Арнайы жолақтар мен белгілер: Велосипедшілерге арналған арнайы жолақтар мен жол белгілері бар екенін түсіндіру.
-
Қауіпсіздік құралдары: Велосипедші өзіне қауіпсіздік құралдарын (шлем, жарық сигналдары, арнайы қорғаныш киімдері) қолдану керектігін көрсету.
-
Жол қозғалысы ережелерін сақтау: Велосипедшілер жолда басқа көлік құралдарымен, жаяу жүргіншілермен қауіпсіз арақашықтықты сақтауы тиіс.
-
Түнде жүру ережелері: Түнде жарықтың болуы, велосипедшінің көрінуін арттыру үшін арнайы құралдар мен жарық беру талаптары.
Бір-біріне есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер айтады.
Ауызша марапаттау
Суреттер, слайд
Бағалау

Сабақтың ортасы:
30 мин
Оқушыларға төмендегі тапсырмаларды беру:
-
Тапсырма 1: Велосипедші үшін арнайы жолақтар мен белгілер туралы талқылау. Оқушылар оларды сипаттап, қай кезде қолданылатынын айтып береді.
-
Тапсырма 2: Велосипедшілер үшін маңызды қауіпсіздік құралдарын атау. Әрбір құралдың мақсатын түсіндіріп, оларды қолдану ережелерін көрсету.
-
Тапсырма 3: Жолдағы басқа көлік құралдары мен жаяу жүргіншілермен қауіпсіз арақашықтықты сақтаудың маңыздылығын түсіндіру. Оқушылар өздері кез келген жағдайда қалай әрекет ету керектігін талқылайды.
Практикалық тапсырма (10 минут)
-
Тапсырма: «Велосипедшілер қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қандай талаптар бұзылуы мүмкін?» деген сұраққа оқушылар жауап береді.
-
Олар велосипедшілердің қозғалысына қойылатын талаптардың бұзылуы мүмкін жағдайларды және сол жағдайлардан шығу жолдарын талқылайды. Әр оқушы өз ойларын білдіреді.
Дескриптор:
-Велосипедшінің жолда жүріс-тұрысы мен қауіпсіздік ережелерін нақты түсіндіреді.
-Велосипедшіле-рге арналған белгілер мен арнайы жолақтарды дұрыс анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақты қорытындылау
4-минут
Жеке жұмыс:
Оқушыларға арнайы тапсырма беріледі. Олар жеке түрде «Велосипедшілер қозғалысына қойылатын талаптар» тақырыбын еске түсіріп, жол қозғалысындағы қауіпсіздік үшін ең маңызды 3 талапты жазып, олардың мәнін түсіндіреді. Бұл тапсырма оқушыларға өз ойларын тұжырымдауға мүмкіндік береді және олардың тақырыпты қалай меңгергенін көрсетеді. Оқушы негізгі 3 талапты таңдап, оларды сипаттайды.
Әр талаптың маңыздылығын түсіндіреді, оны нақты өмірде қолдану жолдарын көрсетеді.
Қауіпсіздік ережелерін және велосипедшілерге қойылатын талаптарды түсініп жазып шығады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік
пен қатысқан топты басқа топ оқушылары бағалайды.

Сабақтың соңы:
(3 мин)
Рефлексия
Рефлекция әдісін menti.com платформасы арқылы сұраймын. Оқушыларға QR код көрсетіледі. Сол арқылы сабақты бағалайды
Бағалау парағымен оқушылар бағыланады
Берілген qr арқылы бағалау
Жақсы, ұнады, ұнамады, түсіндім, түсінбедім деген сөздерді қолдану арқылы кері байланыс береді
https://www.menti.com/alps9wu2eutj

-
шағым қалдыра аласыз













