1-сабақ
Вербальді-логикалық ойлауды бағалау
Мақсаты: зерттелушілінің ойлау қабілетін тексеру.
Құрал-жабдықтар: біреуіне 4 сөзден тұратын 15 қатарға тізбектелген сөздер жазылған бланка.
Әдіс-тәсілдері: әдістеме алу
Көрнекілігі :арнайы бланк
Нұсқау: «Алдыныздағы 4 сөздің үшеуі бір бағытта қолданылады, яғни мағыналас сөздер. Оқушылардың мақсаты; әр қатардағы артық бір сөзді белгілеу».
Ұсынылатын сөздер тізбегі:
1. Кітап, портфель, чемодан, дорба.
2. Ошақ, керосинка, майшам, электроплитка.
3. Сағат, кӛзілдірік, таразы, термометр.
4. Қайық, арба, мотоцикл, велосипед.
5. Ұшқыш, шеге, бал арасы, вентилятор.
6. Көбелек, циркуль, қайшы, таразы.
7. Терек, сыпырғыш, шанышқы, үстел.
8. Ат, мұғалім, әке, ана.
9. Жаңбыр, қар, су, шам. 10.
Су, жел, көмір, шӛп.
11. Алма, кітап, сызғыш, дәптер.
12. Сүт, қаймақ, ірімшік, нан.
13.Ақ қайың, қарағай, жидек, емен.
14. Минут, секунд, сағат, кеш.
15. Асқар, Бекет, Әділ, Ақанбеков.
Кілті: 1.Кітап 6. Көбелек 11. Алма
2. Майшам 7. Терек 12. Нан
3. Көзілдірік 8. Мұғалім 13. Жидек
4. Қайық 9. Шам 14. Кеш
5. Шеге 10. Жел 15.Ақанбеков
15 балл жоғары
13-14 балл орташа жоғары
13-10 балл орташа
10-7 балл төмен
7-0 балл тапсырманы орындай алмайды.
Қорытынды: Ойымызды қорытындылай келе, баланың логикалық ойлауын дамыту бағытындағы жұмыстар жүйеленді және оны ұйымдастырудың тиімді жолдары, әдіс-тәсілдері айқындалады, ол өз ретінде, балалардың логикалық ой-қабілеттерін қалыптастыру жұмысының жағдайын бір шама арттырды – деп ой түйіндейміз.Сау болыңдар!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Вербальді-логикалық ойлауды бағалау сабағы 1-4сынып
Вербальді-логикалық ойлауды бағалау сабағы 1-4сынып
1-сабақ
Вербальді-логикалық ойлауды бағалау
Мақсаты: зерттелушілінің ойлау қабілетін тексеру.
Құрал-жабдықтар: біреуіне 4 сөзден тұратын 15 қатарға тізбектелген сөздер жазылған бланка.
Әдіс-тәсілдері: әдістеме алу
Көрнекілігі :арнайы бланк
Нұсқау: «Алдыныздағы 4 сөздің үшеуі бір бағытта қолданылады, яғни мағыналас сөздер. Оқушылардың мақсаты; әр қатардағы артық бір сөзді белгілеу».
Ұсынылатын сөздер тізбегі:
1. Кітап, портфель, чемодан, дорба.
2. Ошақ, керосинка, майшам, электроплитка.
3. Сағат, кӛзілдірік, таразы, термометр.
4. Қайық, арба, мотоцикл, велосипед.
5. Ұшқыш, шеге, бал арасы, вентилятор.
6. Көбелек, циркуль, қайшы, таразы.
7. Терек, сыпырғыш, шанышқы, үстел.
8. Ат, мұғалім, әке, ана.
9. Жаңбыр, қар, су, шам. 10.
Су, жел, көмір, шӛп.
11. Алма, кітап, сызғыш, дәптер.
12. Сүт, қаймақ, ірімшік, нан.
13.Ақ қайың, қарағай, жидек, емен.
14. Минут, секунд, сағат, кеш.
15. Асқар, Бекет, Әділ, Ақанбеков.
Кілті: 1.Кітап 6. Көбелек 11. Алма
2. Майшам 7. Терек 12. Нан
3. Көзілдірік 8. Мұғалім 13. Жидек
4. Қайық 9. Шам 14. Кеш
5. Шеге 10. Жел 15.Ақанбеков
15 балл жоғары
13-14 балл орташа жоғары
13-10 балл орташа
10-7 балл төмен
7-0 балл тапсырманы орындай алмайды.
Қорытынды: Ойымызды қорытындылай келе, баланың логикалық ойлауын дамыту бағытындағы жұмыстар жүйеленді және оны ұйымдастырудың тиімді жолдары, әдіс-тәсілдері айқындалады, ол өз ретінде, балалардың логикалық ой-қабілеттерін қалыптастыру жұмысының жағдайын бір шама арттырды – деп ой түйіндейміз.Сау болыңдар!
шағым қалдыра аласыз













