|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
3D жобалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні: |
|
|||
|
Сынып: 11 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Виртуалды және кеңейтілген шындық. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.4.1.1 виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру |
|||
|
|
Виртуалды шындық және кеңейтілген шындықты біледі |
|||
|
Виртуалды шындық және кеңейтілген шындықты 3д үлгісін біледі |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру Сәлемдесу, түгелдеу Жаңа сабақпен танысу Виртуалды және кеңейтілген шындық (ағылш. VR, virtual reality – «виртуалды шындық» және AR, augmented reality – «кеңейтілген шындық») – XXI ғасырдың озық технологияларының бірі, заманауи және тез дамып келе жатқан 3D үлгісіндегі модель.Виртуалды шындық дегеніміз – техникалық құралдар және программалық жасақтамалардың көмегімен жасалынған, адамғакөру, есту, сезу т.б. сезімдері арқылы берілетін жасанды әлем. Техникалық құралдар арқылы адамғатаңғажайып сезімдерді беретінвиртуалды шындық (мысалы, ұшқыштарға арналған авиасимулятор). 1. Қарапайым VR. Пайдаланушыға виртуалды
үшөлшемді кеңістіктің ортасында болуға мүмкіндік береді. Алайда
әрекеттесусіз қоршаған кеңістікті ғана бақылай алады. Мұндай орта
360°-тық видеоларға немесе суреттерге негізделген. Оның сұранысқа
ие, ең көп таралған түрі – смартфондарға арналған виртуалды шындық
көзілдіріктері. Оларға: Cardboard, Gear VR, Daydream View, Xiaomi
Mi VR Play, HOMIDO Grab, HIPER 2. 3D жобалы VR. 3D жобалау пайдаланушыға
виртуалды шындық арқылы объектілермен өзара әрекеттесуге мүмкіндік
береді. Пайдаланушы объектілерді құрады немесе басқа түрге
өзгертеді. 3D үлгідегі виртуалды шындық программаларын |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 3.Сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп,ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды. |
|
Оқулық, телефон, интерактивті тақта |
|
Сабақтың ортасы |
1 тапсырма: Оқушылар тақтада көрсетілген сұрақ-жауапқа жауап береді. Тапсырма 2 Оқушылар компьютерге практикалық тапсырманы орындайды. |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
10 балл |
Оқулық, интерактивті тақта
|
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Виртуалды және кеңейтілген шындық. 11-сынып қмж
Виртуалды және кеңейтілген шындық. 11-сынып қмж
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
3D жобалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні: |
|
|||
|
Сынып: 11 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Виртуалды және кеңейтілген шындық. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.4.1.1 виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру |
|||
|
|
Виртуалды шындық және кеңейтілген шындықты біледі |
|||
|
Виртуалды шындық және кеңейтілген шындықты 3д үлгісін біледі |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру Сәлемдесу, түгелдеу Жаңа сабақпен танысу Виртуалды және кеңейтілген шындық (ағылш. VR, virtual reality – «виртуалды шындық» және AR, augmented reality – «кеңейтілген шындық») – XXI ғасырдың озық технологияларының бірі, заманауи және тез дамып келе жатқан 3D үлгісіндегі модель.Виртуалды шындық дегеніміз – техникалық құралдар және программалық жасақтамалардың көмегімен жасалынған, адамғакөру, есту, сезу т.б. сезімдері арқылы берілетін жасанды әлем. Техникалық құралдар арқылы адамғатаңғажайып сезімдерді беретінвиртуалды шындық (мысалы, ұшқыштарға арналған авиасимулятор). 1. Қарапайым VR. Пайдаланушыға виртуалды
үшөлшемді кеңістіктің ортасында болуға мүмкіндік береді. Алайда
әрекеттесусіз қоршаған кеңістікті ғана бақылай алады. Мұндай орта
360°-тық видеоларға немесе суреттерге негізделген. Оның сұранысқа
ие, ең көп таралған түрі – смартфондарға арналған виртуалды шындық
көзілдіріктері. Оларға: Cardboard, Gear VR, Daydream View, Xiaomi
Mi VR Play, HOMIDO Grab, HIPER 2. 3D жобалы VR. 3D жобалау пайдаланушыға
виртуалды шындық арқылы объектілермен өзара әрекеттесуге мүмкіндік
береді. Пайдаланушы объектілерді құрады немесе басқа түрге
өзгертеді. 3D үлгідегі виртуалды шындық программаларын |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 3.Сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп,ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды. |
|
Оқулық, телефон, интерактивті тақта |
|
Сабақтың ортасы |
1 тапсырма: Оқушылар тақтада көрсетілген сұрақ-жауапқа жауап береді. Тапсырма 2 Оқушылар компьютерге практикалық тапсырманы орындайды. |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды |
10 балл |
Оқулық, интерактивті тақта
|
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: |
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
шағым қалдыра аласыз














