Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
|
Педагог |
Тайгаренова Н.С. |
|
Күні: |
12.03.2025 ж |
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Виртуалды және кеңейтілген шындық |
|
Сабақтың мақсаты |
- виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру |
|
Құндылыққа ену |
Бірлік және ынтымақ -бірлескен іс–әрекет пен өзара іс–әрекет басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу |
|
Дәйексөз |
«Тәуелсіздік және отаншылдық айы» «Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік» |
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушылар әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал “Шаңырақ” әдісі. Топқа бөлу «Уық» әдісі |
Білім алушылар мұғаліммен амандасып, оқу құралдарын түгендейді. Студенттер шаңырақтың астында уықтарын ұстап тұрып, менің есімім әдісі арқылы психологиялық ахуал ұйымдастырады Студенттер шаңырақтың уықтары арқылы 2 топқа бөлінеді. 1-топ: VR тобы 2-топ: AR тобы |
|
Оқу-құралдары
Уық
|
|
Сабақтың ортасы 5 мин Практикалық жұмыс
|
Миға шабуыл. “Гравюра ” әдісі. -Балалар, гравюра әдісі арқылы жаңа сабақ тақырыбын анықтайтын боласыңдар. -Сонымен, балалар, қандай суреттер бейнеленген? -Иә, балалар, яғни , Бүгінгі біздің өтетін жаңа тақырыбымыз: Виртуалды және кеңейтілген шындық Сабақтың мақсаты: - виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру Білім алушылардың жеке қажеттіліктеріне арналған тапсырма» Берілген сілтемедегі суреттерді тақырып атауымен сәйкестендір
-Жақсы,тақырып, мақсатымен танысып алдық, енді ары қарай жасанды интелекте жасалынған бейнероликті тамашалап алайық. «ЖИ» әдісі -Сонымен, VR, AR дегеніміз не? Негізгі артықшылықтары қандай? -Жақсы, ендеше ары қарай тапсырмалар орындайық. Тапсырмалар орындамас бұрын бағалау парағымен танысып алайық. “Өзін-өзі бағалау” әдісі 1-тапсырма. Топтық жұмыс. “QR-код” әдісі. 1-топ: VR, артықшылықтары, қолдану салалары 2-топ: АR, артықшылықтары, қолдану салалары -Жақсы, айтылған ақпараттар бойынша сұрақтар бар ма? Тақырып түсінікті болды ма? 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Кейіпкерлер» әдісі. Инфографика әзірлеу. 1-жұп: «ВР біздің өмірімізде» 2- жұп: «АР болашағы» Жарнамаға инфографика немесе графикалық элементтерді қолдануды міндетті. -Сонымен , тапсырма бойынша сұрақтарың бар ма? -Жақсы, ендеше келесі тапсырманы орындамас бұрын, сергіту сәтін жасап, сергіп алайық. Сергіту сәті. “Ою” әдісі. Жақсы, сергіту сәтін жасап болдық. Енді, ары қарай тапсырмасын орындап тастайық. 3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Голосағат»» әдісі. VR, AR маңыздылығын талдау Мақсаты: анықтамасы мен қолдану салаларын талдау. -Өте жақсы, бүгінгі біздің өткен сабағымыз түсінікті болды ма? Сабағымызды қорытындылау мақсатында сабағымызға шолу жасап шығайық. Сабақты қорытындылау. Spinthewheel.io/ платформасында орындау. Spinthewheel.io/ сілтемесі: https://spinthewheel.io/wheels/lxj1Yp2PDOZsFRzQ6ybX - Тапсырмалар қиын болмады ма? Қай тапсырма қиын болды? Сабақ ұнады ма? Сабағымыздың аяғында кері байланыс жасап алайық. |
Студенттер гравюра әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен танысады.
Тапсырманың орындау қадамдары:
Студенттер виртуалды, кеңейтілген шындық тақырыбымен танысып, бейнероликті тамашалайды.
Студенттер бағалау парағымен танысады.
Студенттер өздеріне берілген кюар кодты сканерлеу арқылы тапсырманы тыңдап, топта орындайды. VR, AR туралы ақпараттарды толықтырады.
Студенттер берілген кейіпкерлер арқылы жұптасып, канва бағдарламасы арқылы инфографика дайындайды.
Студенттер ұлттық оюларды қайталау арқылы сергіту сәтін орындайды
Студенттер голосағат әдісі арқылы берілген тапсырманы тыңдап, VR, AR маңызын талдайды.
Студенттер сұрақтарға жауап беру арқылы сабақты қорытындылайды. |
Жарайсыңдар! Өзін – өзі бағалау әдісі Дескриптор: VR тобы: -VR анықтамасын айтады -артықшылық тары мен қолдану салаларымен таныстырады AR тобы: - АR анықтамасын айтады -артықшылық тары мен қолдану салаларымен таныстырады Дескриптор: - Дескриптор: - жарнаманың маңызы туралы айтады - жарнаманың маңызын талдайды Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді |
Гравюра
Оқулық Жұмыс дәптер
https://learningapps.org/display?v=pm6csfykk20 Бейнеролик
ДК QR-код Кейіпкерлер
Голосағат
Д |
|
Сабақтың соңы Рефлексия 5 мин. |
Рефлексия “PADLET” платформасында орындау. https://padlet.com/sagengalievna/padlet-cao2m2xtqm9h2uyj Үй тапсырмасы:
1.Зерттеу жұмысы: 2.Қосымша
тапсырма (ерекше қызығатындарға): |
Оқушылар онлайн платформа арқылы сабаққа кері байланыс жасайды. |
Қорытындылау |
ДК
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Виртуалды және кеңейтілген шындық ашық сабақ жоспары
Виртуалды және кеңейтілген шындық ашық сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
|
Педагог |
Тайгаренова Н.С. |
|
Күні: |
12.03.2025 ж |
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Виртуалды және кеңейтілген шындық |
|
Сабақтың мақсаты |
- виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру |
|
Құндылыққа ену |
Бірлік және ынтымақ -бірлескен іс–әрекет пен өзара іс–әрекет басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу |
|
Дәйексөз |
«Тәуелсіздік және отаншылдық айы» «Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік» |
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушылар әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал “Шаңырақ” әдісі. Топқа бөлу «Уық» әдісі |
Білім алушылар мұғаліммен амандасып, оқу құралдарын түгендейді. Студенттер шаңырақтың астында уықтарын ұстап тұрып, менің есімім әдісі арқылы психологиялық ахуал ұйымдастырады Студенттер шаңырақтың уықтары арқылы 2 топқа бөлінеді. 1-топ: VR тобы 2-топ: AR тобы |
|
Оқу-құралдары
Уық
|
|
Сабақтың ортасы 5 мин Практикалық жұмыс
|
Миға шабуыл. “Гравюра ” әдісі. -Балалар, гравюра әдісі арқылы жаңа сабақ тақырыбын анықтайтын боласыңдар. -Сонымен, балалар, қандай суреттер бейнеленген? -Иә, балалар, яғни , Бүгінгі біздің өтетін жаңа тақырыбымыз: Виртуалды және кеңейтілген шындық Сабақтың мақсаты: - виртуалды және кеңейтілген шындықтың мақсатын түсіндіру Білім алушылардың жеке қажеттіліктеріне арналған тапсырма» Берілген сілтемедегі суреттерді тақырып атауымен сәйкестендір
-Жақсы,тақырып, мақсатымен танысып алдық, енді ары қарай жасанды интелекте жасалынған бейнероликті тамашалап алайық. «ЖИ» әдісі -Сонымен, VR, AR дегеніміз не? Негізгі артықшылықтары қандай? -Жақсы, ендеше ары қарай тапсырмалар орындайық. Тапсырмалар орындамас бұрын бағалау парағымен танысып алайық. “Өзін-өзі бағалау” әдісі 1-тапсырма. Топтық жұмыс. “QR-код” әдісі. 1-топ: VR, артықшылықтары, қолдану салалары 2-топ: АR, артықшылықтары, қолдану салалары -Жақсы, айтылған ақпараттар бойынша сұрақтар бар ма? Тақырып түсінікті болды ма? 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Кейіпкерлер» әдісі. Инфографика әзірлеу. 1-жұп: «ВР біздің өмірімізде» 2- жұп: «АР болашағы» Жарнамаға инфографика немесе графикалық элементтерді қолдануды міндетті. -Сонымен , тапсырма бойынша сұрақтарың бар ма? -Жақсы, ендеше келесі тапсырманы орындамас бұрын, сергіту сәтін жасап, сергіп алайық. Сергіту сәті. “Ою” әдісі. Жақсы, сергіту сәтін жасап болдық. Енді, ары қарай тапсырмасын орындап тастайық. 3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Голосағат»» әдісі. VR, AR маңыздылығын талдау Мақсаты: анықтамасы мен қолдану салаларын талдау. -Өте жақсы, бүгінгі біздің өткен сабағымыз түсінікті болды ма? Сабағымызды қорытындылау мақсатында сабағымызға шолу жасап шығайық. Сабақты қорытындылау. Spinthewheel.io/ платформасында орындау. Spinthewheel.io/ сілтемесі: https://spinthewheel.io/wheels/lxj1Yp2PDOZsFRzQ6ybX - Тапсырмалар қиын болмады ма? Қай тапсырма қиын болды? Сабақ ұнады ма? Сабағымыздың аяғында кері байланыс жасап алайық. |
Студенттер гравюра әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен танысады.
Тапсырманың орындау қадамдары:
Студенттер виртуалды, кеңейтілген шындық тақырыбымен танысып, бейнероликті тамашалайды.
Студенттер бағалау парағымен танысады.
Студенттер өздеріне берілген кюар кодты сканерлеу арқылы тапсырманы тыңдап, топта орындайды. VR, AR туралы ақпараттарды толықтырады.
Студенттер берілген кейіпкерлер арқылы жұптасып, канва бағдарламасы арқылы инфографика дайындайды.
Студенттер ұлттық оюларды қайталау арқылы сергіту сәтін орындайды
Студенттер голосағат әдісі арқылы берілген тапсырманы тыңдап, VR, AR маңызын талдайды.
Студенттер сұрақтарға жауап беру арқылы сабақты қорытындылайды. |
Жарайсыңдар! Өзін – өзі бағалау әдісі Дескриптор: VR тобы: -VR анықтамасын айтады -артықшылық тары мен қолдану салаларымен таныстырады AR тобы: - АR анықтамасын айтады -артықшылық тары мен қолдану салаларымен таныстырады Дескриптор: - Дескриптор: - жарнаманың маңызы туралы айтады - жарнаманың маңызын талдайды Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді |
Гравюра
Оқулық Жұмыс дәптер
https://learningapps.org/display?v=pm6csfykk20 Бейнеролик
ДК QR-код Кейіпкерлер
Голосағат
Д |
|
Сабақтың соңы Рефлексия 5 мин. |
Рефлексия “PADLET” платформасында орындау. https://padlet.com/sagengalievna/padlet-cao2m2xtqm9h2uyj Үй тапсырмасы:
1.Зерттеу жұмысы: 2.Қосымша
тапсырма (ерекше қызығатындарға): |
Оқушылар онлайн платформа арқылы сабаққа кері байланыс жасайды. |
Қорытындылау |
ДК
|
шағым қалдыра аласыз







К













