2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / «Виртуалды машина құру.Практикум

«Виртуалды машина құру.Практикум

Материал туралы қысқаша түсінік
«Виртуалды машина құру.Практикум
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Ақпараттық жасақтама

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

«Виртуалды машина құру.Практикум

БЖБ №3


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.1.1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар;
11.1.2.2 аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру

Сабақ мақсаты

Мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстырады : планшеттер, телефондар;
Аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді

Бірлік және ынтымақ құндылығы

Басқа адамдармен қарым-қатынас кезінде өз мінез-

құлқыңызды сыни тұрғыдан бағалау және түзету

Өзара сыйластық пен ынтымақтастықты көрсете отырып,

өз көзқарастарын білдіре алу

Ортақ мақсаттарға қол жеткізуге ықпал ете отырып,

командада тиімді жұмыс істей білу


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2. Психологиялық ахуал

«Комплименттердің бұрқасыны»

Оқушылар берілген уақыт ішінде (1-1,5 минут) бір парақ қағазға өздерінің сүйікті адамдарынан естігісі келген комплиментті

жазады. Комплименттердің жеке сөздер (эпитеттер) түрінде болмай, толық сөйлемдер түрінде болғаны дұрыс. Жазып болған соң оқушылар бұл парақтарды домалақтап, домалақ қармен атқыласқандай оларды бір-біріне лақтыруы керек. Содан кейін мұғалім оқушыларға бір-бірден «қар домалағын» ашып, оларды оқуды тапсырады.

Комплименттерді барлық оқушылардың кезектесіп оқуына да болады

3.Топқа бөлу

«Жыл мезгілдері»

Shape1

Қатысушылар үнсіз өздері дүниеге келген жыл мезгілдері бойынша топқа бөлінеді. Содан соң әр топ өз жыл мезгілдерін пантомимо арқылы бейнелейді, қалған топ табады.

Үй тапсырмасын пысықтау

«Бір қадам алға...»

Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты

сұрақтар қояды. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате

болса, бір қадам артқа шегінеді. Мұғалім столына жеткенше, бірнеше

сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып

алады

-Мобильді құрылғылар деген не?

-Компонентердің сипаттамалары мобильді құрылғылардың белгілі бір функциясына әсер етеме?

-Ақпараттық және прогаммалық жасақтамадағықандай даму заңдылықтарын білесің?

1.Мұғаліммен амандасады.

2. Сыныпта жағымды ахуал туады








3. Жыл мезгілдері бойынша топқа бөлінеді














4.Үй тапсырмасын қайталайды





























Дискриптор:

1 минутта түйінді сөздерді сипаттап түсіндіреді

2 балл


Оқулық

«Арман ПВ»














Жыл мезгілдері









Сабақтың ортасы

30 мин

Практикум сабақ


Топтық жұмыс

1-тапсырма

«Айналмалы бекеттер» әдісі

Әр шағын топты бекетте орналастырып,

сұрақты талқылауға және ойларын қағазға жазуға 3 минут беріңіз. Уақыт аяқталғанда топ басқа бекетке ауысып алдағы

топтың жұмысын жалғастырады. Ауысу әр 3 минут сайын болып

тұрады, әр топ барлық позицияларда болып шыққанға және барлық

топтардың ойларын ойлап шыққанға дейін жалғаса береді

Топта талқылаңдар

Жұптық жұмыс

2-тапсырма

«Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы берілген тапсырма бойынша жұптарымен жұмыс жасайды . Керекті мәліметті дәптерге жазады

EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Сұраққа жауап бер?

Антена дегеніміз не?

Сергіту сәті

«Психологиялық бой»

Барлық қатысушылардың көзін байлап, бойлары қысқадан ұзынға қарай орналасу тапсырылады. Сөйлесуге тыйым салынады. Кім өзінің бойының шамасын дұрыс бағамдады? Кім бойын ұзын, қысқа

деп ойлап орнын таба алмады? Анықталады.


Сабақты қорытындылау

3- тапсырма

«Wordwall» платформасында сұрақтарға жауап береді

























































































































1 тапсырманы орындайды















2-тапсырманы орындайды














Тапсырманы орындайды






Сергіту сәтін жасайды




4- тапсырманы орындайды













































































































Дискриптор:

Жаңа тақырып бойынша топта талдап, ойларын ортаға салады

2 балл










Дискриптор:

Өз сөздерімен мобильді құрылғы анықмасын жазады

Ақпараттық және прграммалық жасақтаманың даму заңдылықтарын дәптерге жазады





Дескриптор

Сұраққа жауап береді










Дескриптор:

Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді

2балл





















































































































Оқулық , А-4 парақшасы















Дәптер, оқулық


























https://wordwall.net/resource/58070503


Сабақтың соңы

5 мин












Бағалау

2.Кері байланыс: «Тир»

Қызыл нүкте –түсінбедім

Сары нүкте-қиындықтар кездесті

Жасыл нүкте-түсіндім

Shape2

10 балдық жүйемен бағаланады.

Өзін-өзі бағалау.














Жалпы балл-10

стикерлер

Үй тапсырмасы

&31-32 оқу. 100-103 бет












16 Ақпан 2025
67
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі