Сабақтың
басы
10 мин
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2. Психологиялық ахуал
«Комплименттердің
бұрқасыны»
Оқушылар берілген уақыт ішінде
(1-1,5 минут) бір парақ қағазға өздерінің сүйікті адамдарынан
естігісі келген комплиментті
жазады. Комплименттердің жеке
сөздер (эпитеттер) түрінде болмай, толық сөйлемдер түрінде болғаны
дұрыс. Жазып болған соң оқушылар бұл парақтарды домалақтап, домалақ
қармен атқыласқандай оларды бір-біріне лақтыруы керек. Содан кейін
мұғалім оқушыларға бір-бірден «қар домалағын» ашып, оларды оқуды
тапсырады.
Комплименттерді барлық
оқушылардың кезектесіп оқуына да
болады
3.Топқа
бөлу
«Жыл
мезгілдері»

Қатысушылар үнсіз өздері
дүниеге келген жыл мезгілдері бойынша топқа бөлінеді. Содан соң әр
топ өз жыл мезгілдерін пантомимо арқылы бейнелейді, қалған топ
табады.
Үй тапсырмасын
пысықтау
«Бір қадам
алға...»
Мұғалім есіктен кіргеннен
өткен материалдарға байланысты
сұрақтар қояды. Жауап дұрыс
болса, бір қадам алға жылжиды, қате
болса, бір қадам артқа
шегінеді. Мұғалім столына жеткенше,
бірнеше
сұрақ қою арқылы оқушылардың
зейінін сабаққа шоғырландырып
алады
-Мобильді құрылғылар деген
не?
-Компонентердің сипаттамалары
мобильді құрылғылардың белгілі бір функциясына әсер
етеме?
-Ақпараттық және
прогаммалық жасақтамадағықандай даму заңдылықтарын
білесің?
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2. Сыныпта жағымды
ахуал туады
3. Жыл мезгілдері
бойынша топқа бөлінеді
4.Үй тапсырмасын қайталайды
|
Дискриптор:
1 минутта түйінді
сөздерді сипаттап түсіндіреді
2
балл
|
Оқулық
«Арман
ПВ»
Жыл
мезгілдері
|
Сабақтың
ортасы
30 мин
|
Практикум
сабақ











Топтық
жұмыс
1-тапсырма
«Айналмалы бекеттер» әдісі
Әр шағын топты бекетте
орналастырып,
сұрақты талқылауға және ойларын қағазға жазуға 3
минут беріңіз. Уақыт аяқталғанда топ басқа бекетке ауысып
алдағы
топтың жұмысын жалғастырады. Ауысу әр 3 минут
сайын болып
тұрады, әр топ барлық позицияларда болып шыққанға
және барлық
топтардың ойларын ойлап шыққанға дейін жалғаса
береді

Топта
талқылаңдар
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма
«Көршіңмен талқыла»
әдісі арқылы берілген тапсырма
бойынша жұптарымен жұмыс жасайды . Керекті мәліметті дәптерге
жазады

EБҚЕ бар балалар үшін
тапсырма
Сұраққа жауап
бер?
Антена дегеніміз
не?
Сергіту
сәті
«Психологиялық
бой»
Барлық қатысушылардың көзін
байлап, бойлары қысқадан ұзынға қарай орналасу тапсырылады.
Сөйлесуге тыйым салынады. Кім өзінің бойының шамасын дұрыс
бағамдады? Кім бойын ұзын, қысқа
деп ойлап орнын таба алмады?
Анықталады.
Сабақты
қорытындылау
3-
тапсырма
«Wordwall» платформасында сұрақтарға
жауап береді
|
1 тапсырманы
орындайды
2-тапсырманы
орындайды
Тапсырманы
орындайды
Сергіту сәтін
жасайды
4- тапсырманы
орындайды
|
Дискриптор:
Жаңа тақырып бойынша топта
талдап, ойларын ортаға салады
2
балл
Дискриптор:
Өз сөздерімен мобильді құрылғы
анықмасын жазады
Ақпараттық және прграммалық
жасақтаманың даму заңдылықтарын дәптерге
жазады
Дескриптор
Сұраққа жауап
береді
Дескриптор:
Онлайн платформада сұрақтарға
жауап береді
2балл
|
Оқулық , А-4
парақшасы
Дәптер,
оқулық
https://wordwall.net/resource/58070503
|