Материалдар / Виртуалды саяхат жасау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Виртуалды саяхат жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып ЖМБ информатикадан дискрипторлар және тапсырмалармен соңғы бұйрықпен жасалған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2024
98
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

3D - жобалау

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Толендиева А

Күні:

 

Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Виртуалды турдың 3D-панорамасын әзірлеу (2 сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.4.1.3 бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасау;

Сабақтың мақсаты

Виртуалды тур, бірінші тұлға көрінісі бар 3D-панорама жасайды


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі.

1) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу.

2) "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді.

3) Үй тапсырмасын тексеру

Білімді өзектендіру

Сұрақ-жауап әдісі

Егер Сізге біздің мектепке экскурсия жасау ұсынылса, сіз өз жұмысыңызды неден бастар едіңіз?

Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыз?

Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыз?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын тұжырымдау

Балалар сабаққа дайындалады, бір-біріне жақсы тілектер айтады






Сұрақтарға жауап береді

Мақтау








«Екі ұсыныс бір тілек» әдісі


Интербелсенді тақта, оқулық,



Сабақтың ортасы


ЖЖ.

1-тапсырма.

Ақиқат/жалған тұжырымдарды анықта:

Виртуалды тур пайдаланушыға кеңістіктің әр түрлі нүктелері арасында қозғалуға мүмкіндік береді


Виртуалды турларды құруға арналған бағдарламалардың барлығы тегін бағдарламалар


Виртуалды турлар көбінесе мұражайларды, көрікті жерлерді және оқу орындарын көрсету үшін қолданылады


Виртуалды турды тек ашық кеңістіктер үшін жасауға болады.


Виртуалды турдағы нүктелер арасындағы ауысуларды пайдаланушы бір нүктеден екінші нүктеге ауыса алатындай етіп реттеуге болады


ӨЖ.

2-тапсырма.

5. "Виртуалды турды құру кезеңдері" әрекеттерінің дұрыс тәртібін көрсет:

1. Навигация құралдарын қосу

2. Панорамалар жасау (суретке түсіру, желімдеу, түрлендіру); 3. Виртуалды тур жоспарын құру (панорамалар санын, өту нүктелерін анықтау);

4. Біріктіру (панорамаларды виртуалды турға жинау); Жауабы: __________


Сергіту сәті


Практикалық жұмыс

«Pano2VR» бағдарламасын пайдаланып, мектеп бойынша виртуалды экскурсия турын жаса






Бекіту тапсырмалары:

1. Ақпарат фильм түрінде ұсынылады және аудандар мен ғимаоаттарды шынайы қабылдауға мүмкіндік береді. Бұл не? a) 3D-панорама *

b) Сурет

c) 3D-модельдеу

d) Анимация

2. Виртуалды турды құру үшін қандай негізгі компонент қажет? A) Панорамалық суреттер *

B) Жоғары сападағы бейне

C) Мәтіндік құжат

3. Виртуалды шындықты қолданудың бірнеше негізгі бағыттарын белгіле:

a) Газет-журналдар

b) Білім беру *

c) Ойын-сауық*

d) Медицина*

e) Әскери техника

Дұрыс жауапты жазады



























Көз жаттығуларын орындайды









- ақиқат немесе жалған тұжырымды анықтайды 2б















-- әрекеттердің дұрыс тәртібін анықтайды














- турды жоспарлайды;

- қажетті суреттерді жинақтайды;

- мектеп бойынша 3D тур әзірлейді





-әр дұрыс жауапқа 1б



Презентация,

Оқулық













Жұмыс парағы, оқулық












Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы:

Интернет-ресурстарды пайдаланып 3D панорамалар мен Виртуалды турлар жасауға мүмкіндік беретін бағдарламалар туралы ақпаратты табыңыз. Мүмкіндіктерді, шектеулерді, артықшылықтар мен кемшіліктерді көрсететін осы бағдарламаларға шолу жасаңыз.

Рефлексия.

Ү/т жазады.





Өз жұмыстарын бағалайды






Өзін өзі бағалау




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!