Кіріспе
кезеңі
2 мин
Сабақтың басы 13 минут
2
минут
Сабақтың
ортасы
10
минут
|
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу: Оқушылардың зейінін сабаққа
шоғырландыру.
Жайлы психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Бүгінгі
көңіл-күйімізді смайликтер арқылы
көрсетейікші.
ІІ. Негізгі
кезең. Ойлауын дамыту. Заттар
мен әрекеттерді
олардың ауызша атауымен сәйкестендіре алуға үйрету, түрлі
әрекеттерді түсіне алуды қалыптастыру.
Сәйкестендіру нұсқаулығын
орындау.
-
Фонаиук
ойыны.
Орманда қандай
жануарлар өмір сұреді? суретте қандай жануарлар жасырынғанын табу
керек. Жасырынған жануарлар: тиін, аю, қоян, үкі, қасқыр, кірпі,
торғай, елік.
-
Сәйкестендіру нұсқаулығын
орындау.
Мақсаты:.
Заттарды бір-бірінен
ажыратып, сәйкестендіру
Сипаттамасы: Сөздер мен суреттер
сәйкестендіру.
Күнделікті
тұрмыстағы заттардың сөздермен бірігуі есте сақтауын
жақсартады.
Қол моторикасын
дамыту.
2.«Не және
нелер?» ойыны
Мақсаты:
іс-әрекеттерді белгілейтін сөздерді түсінуін
дамыту.
Сипаттамасы: Таразы
қойылады. Таразыға қойылатын жануарлардың не?нелер? дешен сұраққа
жауап беруң тиіс.Мұғалімнің нұсқауы бойынша балалар орынадулары
керек:3 жолбарыс, 4 және 3 бақа, 5 және 2 уйрек.Қайсысы көп? Деген
сұраққа жауап беруң тиіс.
ІІІ. Сергіту
сәті
Шишка
тереміз
ІҮ. Белсенді еліктеп сөйлеу
әрекетін дамыту (қоршаған ортадағы дыбыстарға
еліктеу);
1.«Сиқырлы
камера».
Мақсаты: Дыбысқа еліктеуін ынталандыру.
Карточкаларда жазылған дыбыстар қандау жануардың даусы екенін
ажырату.
Сипаттамасы: Педагог жазылағ дыбысты оқып
береді және ол ненің даус екенін табу керектігін
түсіндіреді.
А- у- у
қасқыр
Бо-бо-бо –
аю
У-у-у -
үкі
С-с-с –
жылан
З-з-з-ара
Фы-фы –
кірпі
Р-р-р -
жолбарыс
2.«Аз
көп»
Мақсаты: «Жабайы жануарлар» лексикалық
тақырыбы бойынша сөз қорын молайту; немен? нені? қайда? сұрақтарын
түсінуге үйрету; күнделікті
байқайтын
әрекеттердің мәнін
анықтауды жалғастыру; жалпы қимылдар тепе- тендігін
дамыту.
Сипаттамасы
V.Ойлау қабілетін
дамыту.
Жануарларды
тамақтандырайық
|
Мұғаліммен сәлемдеседі,
мұғалімге қарама қарсы отырып сабаққа зейін
қояды .
Смайликтерді көрсету арқылы
көңіл-күйлерін
көрсетеді.
Оқушыларға жануарлар
жайлы бейне ролик
көрсетіледі.
Балалар ол
суреттерді бір және көп ағаштың астына сәйкесінше (төменгі жағына)
орналастырады.
Педагогтің нұсқауы бойынша
сәйкес іс-әрекетті
көрсетеді
Педагогтің нұсқауы бойынша
сәйкес дыбыстық еліктеуді
айтады
Педагог баламен
бірге суреттерді көреді, сұрақтарға жауап
береді
|
.
Талдар
үлестіріледі
Талдар
үлестіріледі
|
Смайликтердіңсуреті
Орман жайлы
бейнеролик
бір және бірнеше
жануарлар іс-әрекеті бейнеленген
карточкалар,
Жабайы жануарлар
ойыншықтары немесе олардың
суреттері
Заттық суреттер:
піл, бақа
Қоянның сергіту сәті
бейнеролик
|