Сабақ
тақырыбы
|
Тақырып 5.1.2. VR және AR
технологияларын әлеуметтік-экономикалық салада қолдану. Сандық
сезімдерді модельдеу.
|
Модуль /пән
атауы
|
Информатика
|
Дайындаған
педагог
|
Шыңғысова Айнұр
Қуанышқызы
|
Күні
|
|
Курс,
топ
|
1 курс
|
Сабақтың
түрі
|
Жаңа сабақ
|
Міндеттер
|
1) Бірінші адам
көрінісімен 3D панорама (виртуалды тур) жасау.
|
Мақсаты
|
2) әлеуметтік-экономикалық
салада VR және AR технологияларының мүмкіндіктері мен қолданылуын
түсіндіреді;
|
Күтілетін нәтижелер
|
Әлеуметтік-экономикалық
бағытқа сай виртуалды және кеңейтілген шынайылық мүмкіндіктерін
қолдана алады
|
Қажетті ресурстар
және АКТ
|
В.Г.Архипова,
Р.Г.Амдамова, Н.К.Беристемова, К.Б.Кадыракунов «Информатика» 11
сынып; қосымша ресурстар
|
Сабақтың
барысы
|
Кезеңі / Уақыты
|
Сабақта жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурсы
|
-
Ұйымдастырушылық және
уәждемелік
|
5 минут
|
-
Білім
алушылармен амандасу
-
Білім
алушыларды түгендеу
-
Психологиялық ахуал қалыптастыру
«Шаңырақ
әдісі»
Oқытушы oртaдa түpлі-түcті
лентaлapдың бacтapын бip қoлынa жинaп ұcтaп тұpaды. Бipiншi oқытyшы
бip cтуденттiң бip жaқcы қacиeтiн aйтaды.
Cтудeнттep шeңбep бoлып
лeнтaның eкiншi ұшын ұcтaп шaңыpaқ құpып тұpaды. Кeлecі cтудeнт coл
жaқcы қacиeтін қocып aйтaды. Мыcaлы, Жaнap көpкем қыз дeп oқытyшы
aйтaды, aл Aйбeк aқылды жәнe жiгеpлi жiгiт дeп
жaлғacтыpaды.
|
|
Психологиялық ахуал
(7
минут)
|
Жалпы топпен
жұмыс.
Шағын
дәріс. «Миға шабуыл»
әдісін пайдаланып
білім
алушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашу.
|
|
Мақсаты мен міндетін
хабарлау
|
1) Бірінші адам
көрінісімен 3D панорама (виртуалды тур) жасау.
|
2) әлеуметтік-экономикалық
салада VR және AR технологияларының мүмкіндіктері мен қолданылуын
түсіндіреді;
|
|
|
-
Теориялық және
практикалық
|
2.1. Алдын ала
білім
|
Жалпы
қайталау
(10 минут)
|
Білімді
жаңарту.
Жeкe
жұмыc
«Тaзa тaқтa»
әдici. Cтудeнттep өткeн тaқыpып
бoйыншa тaқтaғa cұрaқтap жaзып тaқтaны тoлтыpaды, cұрaқтapғa жaуaп
бepу apқылы тaқтaны тaзaлaйды
|
|
2.2. Жаңа материалды
зерттеу
|
30
минут
|
Жалпы аудиториямен
жұмыс
«Түртiп aлу»
әдici
Cтyдeнттep жaңa тaқыpып
бoйыншa бeйнepoликтi тaмaшaлaп, кepeктi aқпapaтты жұмыc дәптepiнe
түpтiп aлaды. Oқытyшы жaңa caбaқты пpeзeнтaция
көмeгiмeн тaныcтыpaды
|
https://www.youtube. com/watch?v
=G_EHGIEjujc
|
2.3. Жаңа білімді практикада
қолдану
|
20
|
Ұсынылған ұғымдар мен
терминдерді пайдаланып, сызба құрыңдар. Сызбада тек ұғымдар мен
терминдердің реттік нөмірлерін жазып, олардың өзара
қарым-қатынастарын көрсетіңдер.
Ұғымдар мен
терминдер:
1.Виртуалды технологиялар.
2.Виртуалды шынайылық. 3.Кеңейтілген шынайылық.
4.«Ақылды көзілдірік». 5.3D
панорамалар. 6.Виртуалды тур. 7. Виртуалды
туризм.
8. Имитация. 9.Интерактивті
стендтер.
10.Түрлендіру
(конвертациялау).
11.Суреттерді жабыстыру.
12.Ауысу нүктелері. 13.Суретке түсіру
|
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Жұптық
жұмыс.
1-тапсырма.
«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы студенттeр
виpтyaлды жәнe кeңeйтiлгeн шынaйылық кестесін
толтырады
Қолданылу
саласы
|
VR- қолдану
тәсілі
|
AR- қолдану
тәсілі
|
Білім
беру
|
|
|
Медицина
|
|
|
Спорт
|
|
|
Дизайн
|
|
|
Біріккен жұптар өзара кесте
парағын ауыстырып,
бір-бірін
тексереді
2-тапсырма.
Топтық
жұмыс
3 топта келесі тамақтандыру
ұйымдарының (Мейрамхана, кондитерлік дүкен, балмұздақ үйі)
маркетинг бөліміне және сатылымды арттыруға VR/AR
технологияларын қолданудың қандай көмегі бар және VR/AR қолданудың
бәсекелестік артықшылықтары қандай екендігін зерттейтін инфографика
жасаңыздар
|
|
|
-
Сабақ бойынша рефлексия
|
6
|
Қорытынды
тапсырма:
Жеке
жұмыс.
ФС.
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылыққа арналған
тапсырма
Сания өз мейрамханасына
балалар мәзірін қосқандықтан, балаларды қызықтыру мақсатында
виртуалды асхана бөлмесін дайындады. Бала жас аспазшы ретінде
виртуалды асханада болып жатқан құбылыстарды көру, есту және
олармен әрекеттесу амалдарын сезіну керек.
Есту, көру, сезіну қасиеттерін
және қоршаған ортамен әрекеттесуді алмастыратын құрылғылардың
атауын және сипаттамаларын кесте түрінде сипаттап
жазыңыз
«Плюс, минус,
қызықты»
«Плюс» - оң әсер еткен
фактілерді, алған,
білімдері жайлы
жазады.
«Минус» - “қолымнан келмей
жатыр” немесе “түсініксіз болып тұр ” деген ойларын
жазады.
«Қызықты»- деген бағанға
өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек
білгісі, соны жазады.
Плюс
|
Минус
|
Қызықты
|
Сабақта барлығы ұнады: сабақ
мазмұны, жұмыс түрлері
|
Ұнамады, түсініксіз болып
қалды
|
Барлық деректер мен әдістер
қызықты
|
|
|
-
Үй
тапсырмасы
|
5 минут
|
Үй тапсырмасы. VR/AR технологияларын қолданудың қандай көмегі бар және
VR/AR қолданудың бәсекелестік артықшылықтары Постер
жасау
|
|
Бағалау
5 минут
|
Шахмат тақтасының суретін
пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын
стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген
сабақтан алған білімі қорытындыланады.
|
|