Күні:
Сынып:
1
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Әдептілікке үйренейік.
Сөз.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.7 Тыңдалған
материал бойынша өз пікірін
айту
3.8 Каллиграфиялық нормаларды
сақтау
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Әдепті-этики-ethics
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
5
минут
|
Аққу болып
ұшамыз
Көлге келiп
қонамыз
Көлдiң бетiн
құшамыз
Қайта самғап
ұшамыз.
– Балалар, бір-біріміздің
қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген
қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
№1 Өлеңді мұқият
тыңда.
Бөбектерім, оқы,
ойна
Оқу, білім саған
пайда
Кітабыңның шетін
жыртпа
Сиямен бояп
қойма
Қолынды
жу,тірнағынды ал
Мұрынынды сүрт
орамалмен
Кешігіп қалмай
мектепке бар
Алысып жүтмей
балалармен
Ата-ана ,
мұғалімге
Қарсы келмей әдепті
бол
Өтрік айтпа,үйрен
шынға,
Тілейтін сеннен
сол
-
Өлеңдегі әдептілік
ережелерін суреттерге сүйеніп айтып
көр.
-
Сен осы ережелерді
орындап жүрсің ба?
-
Оқушылармен талқылауға мынадай сұрақтар
ұсынылады:
-
Берілген өлең не
туралы?
-
Сендерге өлең ұнады ма? Неліктен
ұнады?
-
Бұл өлең нені еске
түсірді?
-
Мәтіннің қай бөлігінде сенің күлкің
келді?
-
Қай
сөздер ұқсас болып естіледі?
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Әппақ болып таң
атты,
Түтiн тiке
шығады.
Қарлығаштар
қанатын
Самғап биiк
ұшады.
Топ-топ, топ
басайық,
Жалаудан күн
жасайық.
Жаса, жаса алтын
күн
Жаса, жаса жарқын
күн. (балалар қолдарын
соғады)
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Қызықты
тапсырма
8
минут
|
Сурет бойынша
тапсырма.Кітапты көркемде.
|
Түрлі тапсырмалар. Кітаптың
суреті.
|
Аяқталуы
16
минут
|
№2 Сурет мазмұнына
сәйкес сәлемдесу, қоштасу сөздерін
таңда.
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Оқыту үшін бағалау
және оқуды бағалау
|
Смайликтер
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|