Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Short term plan / Kurzfristiger Plan

    Viertel 3

    Schule : Kishishygan secondary school

    Datum: 04.04

    Lehrer’s name: Kassenova Kulemkhan Erasimovna


    Klasse 11_ә_

    Nummer prasent:

    Nummer abwesend:

    Unterrictsthema:

    “Was machen Jugendliche in ihrer Freizeit?”

    Term 2


    School: Kishishygan secondary school

    Date: 13.12

    Teacher’s name: Kassenova Kulemkhan Erasimovna


    Grade 11_ә_

    Number present:

    Number absent:

    Theme of the lesson:

    “Sie wohnen in einer Stadt am See”Deutshland

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

    11.3.2 кейбір жалпы және оқу тақырыптары аясында шағын, қарапайым мәтіндердегі арнайы ақпаратты және детальдарды еркін түсіну

    11.4.4 жеке ақпарат беру үшін қысқа электронды хаттарды қолдаумен жазу


    Lesson objectives

    • Identify the meaning of the theme.

    • Use speaking and listening skills to solve problems cooperatively.

    • Discuss and give their opinions by own words.

    Language objectives

    Read an article about an alternative lifestyle.

    Plan

    Planned timings

    Teacher`s activity

    Learners` activity

    Assessment

    Resour

    ces

    Beginning the lesson

    Warm up.

    Guten Tag, liebe Kinder!

    Wie geht es euch? Danke, auch gut. Wer fehlt heute?

    Der wievielte ist heute?

    Setzt euch bitte. Ich freue mich uber unsere Stunde.

    Danke, gut. Und Ihnen?

    Heute fehlt….

    Alle sind da

    Heute ist der …



    Main Activities

    Seht bitte auf die Leinwand an. Was ist das?Was meint ihr, woruber sprechen wir heute in der Stunde?


    Antworte auf die Fragen!


    Wohnst du in der Stadt oder im Dorf?

    Liegt deine Stadt am Fluss?

    An welchem Fluss liegt sie

    Liegt sie im Gebirge?


    Wo liegen die Städte?

    London: Paris: Moskau: Prag: Wien:

    Dein Tagesablauf


    личные местоимения и притяжательные артикли пишутся всегда с большой буквы: Du, Dir, Dich, Dein (Singular), Ihr, Euch, Euer (Plural)

    Akkusativ oder Dativ? Ergänze.
    1. Für welch... Fach lernst du mehr,für Mathe oder für Physik? 2. Bei welch... AG möchtest du mitmachen? 3. Welch... Lehrerin findest du streng? 4. Welch... Fächer findest du besonders interessant? 5. In welch... Fach bist du gut? 6. In welch... Klasse bist du? 7. An welch... Tagen hast du Sport? 8. Welch... Note hast du geschrieben? 9. Bei welch... Lehrer lernst du am liebsten? 10. In welch... Schule gehst du?


    Das sind die Hauser

    Complete


    Discuss the task



    Lesen





















    Auswahlen komponenten

    Verbal

    Assess

    ment

































    CD

    https://youtu.be/yrSx6A5J-2A

    Ending the lesson

    Assessment. Giving the hometask.




    End

    1min

    Feedback: Teacher asks students what task was difficult to them and which pair worked well.


    Additional information

    Differentiation –

    how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners?

    Assessment –

    how are you planning to check learners’ learning?

    Critical thinking


    Differentiation can be achieved through the selection of activities, identification of learning outcomes for a certain student, provision of individual support to learners, selection of learning materials and resources based on the individual abilities of learners.

    • Monitoring Feedback on the work

    Students think critically,exploring,developing, evaluating and making choices about their own and others’ ideas

    Reflection 

    • Were the lesson objectives/learning objectives realistic?

    • Did all learners achieve the lesson objectives/learning objectives? If not, why?

    • Did my planned differentiation work well?

    • Did I stick to timings?

    • What changes did I make from my plan and why?

    Spinnennetz 2 Æ für die Einschätzung des Unterrichts deines Lehrers Æ Setze dazu bitte für jeden Teilaspekt mit einem roten Stift ein Kreuz an jene Stelle des Spinnenfadens, welches zeigt, wie zufrieden du damit bist: Æ dabei bedeutet: 1 = sehr zufrieden, 2 = recht zufrieden, 3 =teils/teils, 4 = wenig zufrieden, 5 = nicht zufrieden Lehrer:____________ Klasse:______________ Datum:___________ 2 Mit freundlicher Genehmigung MS Niederwiesa 1 Tempo Verständlichkeit Abwechslung SchülerLehrerVerhältnis Umgang mit Störungen 2 4 3 5 Mitsprache der Schüler Struktur/ Ordnung Übungsphasen


    Summary evaluationWhat two things went really well (consider both teaching and learning)?

    1:

    2:

    What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?

    1:

    2:

    What have I learned from the lesson about this class or individuals that will inform my next lesson?


    Lernziele

    11.3.2 кейбір жалпы және оқу тақырыптары аясында шағын, қарапайым мәтіндердегі арнайы ақпаратты және детальдарды еркін түсіну

    Unterrictsziele

    • Identifiziere das Bedeutungsthema.

    • • Wenden Sie Ihre Sprach- und Hörfähigkeiten an, um Probleme kooperativ zu lösen.

    • • Diskutiere und ihre Meinung mit eigenen Worten äußern.

    Spracheziele

    Lesen Sie einen Artikel über einen alternativen Lebensstil.

    Plan

    Geplante Zeiten

    Tätigkeit des Lehrers

    Aktivität der Lernenden

    Bewer

    tung

    Ressourcen

    Beginn des Unterrichts

    Warm up.

    Guten Tag, liebe Kinder! Wie geht es euch? Danke, auch gut. Wer fehlt heute?Der wievielte ist heute?

    Setzt euch bitte. Ich freue mich uber unsere Stunde.

    Danke, gut. Und Ihnen?

    Heute fehlt….

    Alle sind da

    Heute ist der …



    Hauptaktivitäten

    Seht bitte auf die Leinwand an. Was ist das?Was meint ihr, woruber sprechen wir heute in der Stunde?

    Play Football, Volleyball,Basketball,tennis – spielen Fuβball, Volleyball,Basketball, tennis

    Listen to Music-hören Musik

    Dance-tanzen

    Do sport-treiben Sport

    Books-Bücher

    Play the guitar-spielen Gitarre

    Play monopoly- spielen monopoly

    Sprecht über die Statistik „Was machen deutsche Jugendliche in der Freizeit“

    • 96% - Musik hören

    • 67% - Freunde treffen

    • 55% - fernsehen

    • 34% - Sport machen

    • 32% - Bücher lesen

    • 28% - ins Kino gehen

    • 25% - Computer spielen

    17% - einkaufen gehen

    Повторение порядка слов в вопросительном предложении, в сравнении с английским языком.

    What do you do in your free time?

    Was machst du in deiner Freizeit?

    What is your hobby?

    Was is dein Hobby?

    -повторяют порядок слов в утвердительном предложении.

    My hobby is…

    Mein Hobby ist …..

    -проведение опроса в группе

    -анализ опроса

    Септік

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Касенова Кулемхан Ерасимовна
    19 Мамыр 2022
    410
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Was machen die Jugendlichen in ihrer Freizeit?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Was machen die Jugendlichen in ihrer Freizeit?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Play Football, Volleyball,Basketball,tennis – spielen Fuβball, Volleyball,Basketball, tennis Listen to Music-hören Musik Dance-tanzen Do sport-treiben Sport
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Short term plan / Kurzfristiger Plan

    Viertel 3

    Schule : Kishishygan secondary school

    Datum: 04.04

    Lehrer’s name: Kassenova Kulemkhan Erasimovna


    Klasse 11_ә_

    Nummer prasent:

    Nummer abwesend:

    Unterrictsthema:

    “Was machen Jugendliche in ihrer Freizeit?”

    Term 2


    School: Kishishygan secondary school

    Date: 13.12

    Teacher’s name: Kassenova Kulemkhan Erasimovna


    Grade 11_ә_

    Number present:

    Number absent:

    Theme of the lesson:

    “Sie wohnen in einer Stadt am See”Deutshland

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

    11.3.2 кейбір жалпы және оқу тақырыптары аясында шағын, қарапайым мәтіндердегі арнайы ақпаратты және детальдарды еркін түсіну

    11.4.4 жеке ақпарат беру үшін қысқа электронды хаттарды қолдаумен жазу


    Lesson objectives

    • Identify the meaning of the theme.

    • Use speaking and listening skills to solve problems cooperatively.

    • Discuss and give their opinions by own words.

    Language objectives

    Read an article about an alternative lifestyle.

    Plan

    Planned timings

    Teacher`s activity

    Learners` activity

    Assessment

    Resour

    ces

    Beginning the lesson

    Warm up.

    Guten Tag, liebe Kinder!

    Wie geht es euch? Danke, auch gut. Wer fehlt heute?

    Der wievielte ist heute?

    Setzt euch bitte. Ich freue mich uber unsere Stunde.

    Danke, gut. Und Ihnen?

    Heute fehlt….

    Alle sind da

    Heute ist der …



    Main Activities

    Seht bitte auf die Leinwand an. Was ist das?Was meint ihr, woruber sprechen wir heute in der Stunde?


    Antworte auf die Fragen!


    Wohnst du in der Stadt oder im Dorf?

    Liegt deine Stadt am Fluss?

    An welchem Fluss liegt sie

    Liegt sie im Gebirge?


    Wo liegen die Städte?

    London: Paris: Moskau: Prag: Wien:

    Dein Tagesablauf


    личные местоимения и притяжательные артикли пишутся всегда с большой буквы: Du, Dir, Dich, Dein (Singular), Ihr, Euch, Euer (Plural)

    Akkusativ oder Dativ? Ergänze.
    1. Für welch... Fach lernst du mehr,für Mathe oder für Physik? 2. Bei welch... AG möchtest du mitmachen? 3. Welch... Lehrerin findest du streng? 4. Welch... Fächer findest du besonders interessant? 5. In welch... Fach bist du gut? 6. In welch... Klasse bist du? 7. An welch... Tagen hast du Sport? 8. Welch... Note hast du geschrieben? 9. Bei welch... Lehrer lernst du am liebsten? 10. In welch... Schule gehst du?


    Das sind die Hauser

    Complete


    Discuss the task



    Lesen





















    Auswahlen komponenten

    Verbal

    Assess

    ment

































    CD

    https://youtu.be/yrSx6A5J-2A

    Ending the lesson

    Assessment. Giving the hometask.




    End

    1min

    Feedback: Teacher asks students what task was difficult to them and which pair worked well.


    Additional information

    Differentiation –

    how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners?

    Assessment –

    how are you planning to check learners’ learning?

    Critical thinking


    Differentiation can be achieved through the selection of activities, identification of learning outcomes for a certain student, provision of individual support to learners, selection of learning materials and resources based on the individual abilities of learners.

    • Monitoring Feedback on the work

    Students think critically,exploring,developing, evaluating and making choices about their own and others’ ideas

    Reflection 

    • Were the lesson objectives/learning objectives realistic?

    • Did all learners achieve the lesson objectives/learning objectives? If not, why?

    • Did my planned differentiation work well?

    • Did I stick to timings?

    • What changes did I make from my plan and why?

    Spinnennetz 2 Æ für die Einschätzung des Unterrichts deines Lehrers Æ Setze dazu bitte für jeden Teilaspekt mit einem roten Stift ein Kreuz an jene Stelle des Spinnenfadens, welches zeigt, wie zufrieden du damit bist: Æ dabei bedeutet: 1 = sehr zufrieden, 2 = recht zufrieden, 3 =teils/teils, 4 = wenig zufrieden, 5 = nicht zufrieden Lehrer:____________ Klasse:______________ Datum:___________ 2 Mit freundlicher Genehmigung MS Niederwiesa 1 Tempo Verständlichkeit Abwechslung SchülerLehrerVerhältnis Umgang mit Störungen 2 4 3 5 Mitsprache der Schüler Struktur/ Ordnung Übungsphasen


    Summary evaluationWhat two things went really well (consider both teaching and learning)?

    1:

    2:

    What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?

    1:

    2:

    What have I learned from the lesson about this class or individuals that will inform my next lesson?


    Lernziele

    11.3.2 кейбір жалпы және оқу тақырыптары аясында шағын, қарапайым мәтіндердегі арнайы ақпаратты және детальдарды еркін түсіну

    Unterrictsziele

    • Identifiziere das Bedeutungsthema.

    • • Wenden Sie Ihre Sprach- und Hörfähigkeiten an, um Probleme kooperativ zu lösen.

    • • Diskutiere und ihre Meinung mit eigenen Worten äußern.

    Spracheziele

    Lesen Sie einen Artikel über einen alternativen Lebensstil.

    Plan

    Geplante Zeiten

    Tätigkeit des Lehrers

    Aktivität der Lernenden

    Bewer

    tung

    Ressourcen

    Beginn des Unterrichts

    Warm up.

    Guten Tag, liebe Kinder! Wie geht es euch? Danke, auch gut. Wer fehlt heute?Der wievielte ist heute?

    Setzt euch bitte. Ich freue mich uber unsere Stunde.

    Danke, gut. Und Ihnen?

    Heute fehlt….

    Alle sind da

    Heute ist der …



    Hauptaktivitäten

    Seht bitte auf die Leinwand an. Was ist das?Was meint ihr, woruber sprechen wir heute in der Stunde?

    Play Football, Volleyball,Basketball,tennis – spielen Fuβball, Volleyball,Basketball, tennis

    Listen to Music-hören Musik

    Dance-tanzen

    Do sport-treiben Sport

    Books-Bücher

    Play the guitar-spielen Gitarre

    Play monopoly- spielen monopoly

    Sprecht über die Statistik „Was machen deutsche Jugendliche in der Freizeit“

    • 96% - Musik hören

    • 67% - Freunde treffen

    • 55% - fernsehen

    • 34% - Sport machen

    • 32% - Bücher lesen

    • 28% - ins Kino gehen

    • 25% - Computer spielen

    17% - einkaufen gehen

    Повторение порядка слов в вопросительном предложении, в сравнении с английским языком.

    What do you do in your free time?

    Was machst du in deiner Freizeit?

    What is your hobby?

    Was is dein Hobby?

    -повторяют порядок слов в утвердительном предложении.

    My hobby is…

    Mein Hobby ist …..

    -проведение опроса в группе

    -анализ опроса

    Септік

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Неміс тілі Сабақ жоспары 11 сынып
    19.05.2022
    410
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Касенова Кулемхан Ерасимовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации