Пәні:Ағылшын тілі Сыныбы: 4”A”
Сыныбы: 4”A”
Тақырыбы: Weather. The weather in England
Мақсаты: 1. Білімділігі: түстерді ажырата білуге және ағылшын
тілінде айтуға үйрету
2. Дамытушылығы: ағылшын тілінде сөздерді дұрыс айту,
нақты айту, сөз қорын байыту, есту қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиешілігі: шет тіліне деген қызығушылығын арттыру.
Ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу.
Пән аралық байланыс: бейнелеу, дене тәрбиесі, ана тілі
Әдіс – тәсілі: сұрақ – жауап, әңгімелеу, қимыл әрекет, суретпен жұмыс, шығармашылық жұмыс, дидактикалық ойын
Қажетті құралдар: интерактивтік тақта,сөз жұмбақтар,суреттер.
|
Іс - әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
|
|
|
|
Мотивациялық қозғаушы |
Ұйымдастыру Амандасу: (Greeting)
Балалар мұғаліммен тақпақ ретінде амандасады
Good morning to you Good morning our teacher We are glad to see you Thank you children, sit down please (Рахмет балалар, отыра қойындар) Шаттық шеңбер: Балалар бізге қонаққа ағылшын елінен ақ қоян келе жатыр (осы кезде ақ қоян секіріп келіп):
Балалар ақ қоян сендермен танысқысы келетінін айтып жатыр. Қане бәріміз шеңберге тұрайық, доппен ойнап өз атымызды ағылшын тілде атап берейік(балалар шеңберге тұрып, мұғалім допты әр балаға лақтырып сұрайды:
Ақ қоян: Thank you, I am glad to meet you. And it is for you. - Жарайсыңдар балалар, ақ қоян сендермен танысқанына өте қуанышты екен. Және ол мына мультфильмді сендер көрсін деп алып келіпті. Қане балалар барлығымыз мультфильмді назар қойып көрейік. |
Балалар мұғаліммен тақпақ ретінде амандасады Балалар орындарына отырады Балалар допты қағып алып, атын ағылшын тілінде айтады да допты қайтадан мұғалімге лақтырады Барлығы тып – тыныш мультфильм көреді |
|
Ізденуші – ұйымдастырушы |
Үй тапсырмасы:”Birds” Балалар айтағойыңдаршы үйге қандай тапсырма берілді? Сөздік жаттау берілді иа!? Сол үй тапсырмасына байланысты сөз жұмбақ жасап алып келдім, соны шешшіп көрейік иа!? Жаңа тақырып: THE WEATGER IN ENGLAND Балалардан мультфильмнің не жайлы екенін сұрау. Тақырыпқа байланысты оқулықпен жұмыс жасау: Hot-ыстық Cold-суық Warm-жылы Clouds-бұлтар Rain-жауын Snow-қар Sunny-күн шуақты Жаңа сөздермен жұмыс жасау: Дидактикалық ойын: «Гүл жинау» Мұғалім балаларға әр – түлі түсті қағаздан қиылған жапырақтарды көрсетіп, ойынның шарттарын түсіндіреді. Балалардың барлығы кезекепен бір – бірден тақтаға шығады. Мұғалім жапырақты үстелге қояды да, ағылшын тілінде жаңа сөздерді кезекпен атайды. Бала естіген сұраққа жауап беріп, жапырақты алып, тақтаға жабыстырады. Мақсаты: есту қабілетін дамыту Сергіту сәті: Тақтада бейнеролик көрсетіліп тұрады, балалар сол роликке қарап орындайды “Clap Your Hands”. Шығармашылық жұмыс: - Балалар мына суретті Дымбілмес салыпты, түстердің бәрін орнын ауыстырып жіберіпті. Қане Дымбілместің суретін дұрыстап бояп берейікші. Балаларға боялмаған сурет беремін, бір суретті 2 бала бірігіп бояйды. Мақсаты: түстерді ажырату,ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу. Көз жаттығуы. |
Балалар жауап береді Балалар мұғалімді мұқият тыңдап, мұғалімнің айтқанын бірнеше рет қайталайды Балалар естіген түсін тауып, тақтаға іледі Қолмен жаттығу жасайды Суретті барлығы бірігп бояйды |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Қорытынды бөлімі:
Біздің қоянымызда өте қуанышты, бүгінгі өткен сабағымыз оғанда ұнапты. Балалар бүгін барлықтарын сабаққа өте жақсы қатыстыңдар, жарайсындар!
|
Балалар сұраққа жауап береді Goodbye! |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Қ.Ә.Қиянбекова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Weather. The weather in England
Weather. The weather in England
Пәні:Ағылшын тілі Сыныбы: 4”A”
Сыныбы: 4”A”
Тақырыбы: Weather. The weather in England
Мақсаты: 1. Білімділігі: түстерді ажырата білуге және ағылшын
тілінде айтуға үйрету
2. Дамытушылығы: ағылшын тілінде сөздерді дұрыс айту,
нақты айту, сөз қорын байыту, есту қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиешілігі: шет тіліне деген қызығушылығын арттыру.
Ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу.
Пән аралық байланыс: бейнелеу, дене тәрбиесі, ана тілі
Әдіс – тәсілі: сұрақ – жауап, әңгімелеу, қимыл әрекет, суретпен жұмыс, шығармашылық жұмыс, дидактикалық ойын
Қажетті құралдар: интерактивтік тақта,сөз жұмбақтар,суреттер.
|
Іс - әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
|
|
|
|
Мотивациялық қозғаушы |
Ұйымдастыру Амандасу: (Greeting)
Балалар мұғаліммен тақпақ ретінде амандасады
Good morning to you Good morning our teacher We are glad to see you Thank you children, sit down please (Рахмет балалар, отыра қойындар) Шаттық шеңбер: Балалар бізге қонаққа ағылшын елінен ақ қоян келе жатыр (осы кезде ақ қоян секіріп келіп):
Балалар ақ қоян сендермен танысқысы келетінін айтып жатыр. Қане бәріміз шеңберге тұрайық, доппен ойнап өз атымызды ағылшын тілде атап берейік(балалар шеңберге тұрып, мұғалім допты әр балаға лақтырып сұрайды:
Ақ қоян: Thank you, I am glad to meet you. And it is for you. - Жарайсыңдар балалар, ақ қоян сендермен танысқанына өте қуанышты екен. Және ол мына мультфильмді сендер көрсін деп алып келіпті. Қане балалар барлығымыз мультфильмді назар қойып көрейік. |
Балалар мұғаліммен тақпақ ретінде амандасады Балалар орындарына отырады Балалар допты қағып алып, атын ағылшын тілінде айтады да допты қайтадан мұғалімге лақтырады Барлығы тып – тыныш мультфильм көреді |
|
Ізденуші – ұйымдастырушы |
Үй тапсырмасы:”Birds” Балалар айтағойыңдаршы үйге қандай тапсырма берілді? Сөздік жаттау берілді иа!? Сол үй тапсырмасына байланысты сөз жұмбақ жасап алып келдім, соны шешшіп көрейік иа!? Жаңа тақырып: THE WEATGER IN ENGLAND Балалардан мультфильмнің не жайлы екенін сұрау. Тақырыпқа байланысты оқулықпен жұмыс жасау: Hot-ыстық Cold-суық Warm-жылы Clouds-бұлтар Rain-жауын Snow-қар Sunny-күн шуақты Жаңа сөздермен жұмыс жасау: Дидактикалық ойын: «Гүл жинау» Мұғалім балаларға әр – түлі түсті қағаздан қиылған жапырақтарды көрсетіп, ойынның шарттарын түсіндіреді. Балалардың барлығы кезекепен бір – бірден тақтаға шығады. Мұғалім жапырақты үстелге қояды да, ағылшын тілінде жаңа сөздерді кезекпен атайды. Бала естіген сұраққа жауап беріп, жапырақты алып, тақтаға жабыстырады. Мақсаты: есту қабілетін дамыту Сергіту сәті: Тақтада бейнеролик көрсетіліп тұрады, балалар сол роликке қарап орындайды “Clap Your Hands”. Шығармашылық жұмыс: - Балалар мына суретті Дымбілмес салыпты, түстердің бәрін орнын ауыстырып жіберіпті. Қане Дымбілместің суретін дұрыстап бояп берейікші. Балаларға боялмаған сурет беремін, бір суретті 2 бала бірігіп бояйды. Мақсаты: түстерді ажырату,ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу. Көз жаттығуы. |
Балалар жауап береді Балалар мұғалімді мұқият тыңдап, мұғалімнің айтқанын бірнеше рет қайталайды Балалар естіген түсін тауып, тақтаға іледі Қолмен жаттығу жасайды Суретті барлығы бірігп бояйды |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Қорытынды бөлімі:
Біздің қоянымызда өте қуанышты, бүгінгі өткен сабағымыз оғанда ұнапты. Балалар бүгін барлықтарын сабаққа өте жақсы қатыстыңдар, жарайсындар!
|
Балалар сұраққа жауап береді Goodbye! |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Қ.Ә.Қиянбекова
шағым қалдыра аласыз













