Web беттегі мультимедия

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Web беттегі мультимедия

Материал туралы қысқаша түсінік
Web беттегі мультимедия
Материалдың қысқаша нұсқасы


Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Бөлім

10.3А Веб-жобалау

Сабақтың тақырыбы

Web -беттегі мультимедия

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасына

сілтеме)

10.2.3.2 Мультимедианы веб-бетте орналастыру (дыбыс және бейне)

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Веб-бетте мультимедиа элементтерін орналасу жолдарын анықтау

Көпшілік оқушы: Дыбыс пен бейнені, кескінді веб бетке орналастыру .

Кейбір оқушы: Веб беттегі бейне, дыбыс және кескіннің өлшемін өзгерту

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийі

Wix Pro Gallery –де мультимедиа элементтерін орналасу жолдарын анықтайды

Дыбыс пен бейнені, кескінді Wix Pro Gallery-де орналастырады

Wix Pro Gallery – де бейне, дыбыс, кескіннің өлшемін өзгертеді

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Мулɶтимедиа – Мультимедиа – Multimedia Кескін – Изображение – Image

Бейне – Видео – Video Дыбыс – звук – Sound

Ⱥнимация – Анимация – Animation Сайт, Web, Wix Pro Gallery, дизайн

Құндылықтарға баулу

Сыный турғыдан ойлау, жауапкерщілікті артыру, акт дағы дағдыны қалыпластыру

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілінде сөздер қолданылады, көркем еңбек,музыка

Алдыңғы білім

§ 18. Сайттың басты беті

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Психологиялық ахуал :

«Телефон желісі» ойыны. Екі қатар құрып тұрады. бір сөзді сыбырлап арқылы жүзеге асады .

Топқа бөлу «Мозайка»

1-топ «WhatsApp » ;

2-топ «Facebook»

Өткен сабақты пысықтау: «Блум түймедағы» әдісі

1.Не себепті сайттың мазмұны сапалы болу керек?

2 Сайт мазмұнын жеңіл және түсінікті тіл мен жазу

неліктен маңызды?

3. Мазмұн толтыруда кілттік сөз дерді қолданудың қажеттілігі неде?

4. Сайт мазмұны неліктен жаңартылып отыру керек?







Мозайка

Плакат, маркер





Сабақтың ортасы

Жаңа білім

23 минут

Білу және түсіну

«Миға шабуыл» әдісі

Ребусты шешіңіз.

Жаңа сабақ. Сыныптық жұмыс.

Бейнебаян көрсетілімі арқылы.

Топтық жұмыс: ДЖИГСО әдісі

Тапсырма №1

Веб-бетке қосылатын кескін, дыбыс, бейнефайлдарының

ерекшеліктерін анықтандар

  1. Кескін

  2. Дыбыс

  3. Бейне

Әр топ кесте қорғайды

ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі.




Ребус суреті








https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/9-synyp/lesson/web-dizajnha-kirispe



оқулық,дәптер



Практикалық жұмыс

Тапсырма №2

Жұптық жұмыс: АКТ

- Wix Pro Gallery бағдарламасында веб бетке сурет, дыбыс және бейне қосыңыздар. Алдын-ала дайындалған ақпараттарды пайдаланыңыздар.

1. Сайтты өңдеу режимінде ашыңдар.

2. Редактордың сол жақ беті де орналасқан батырмасын басып, өз сайттарыңа қажетті суреттерді қосу үшін Сурет (Фото) мәзірінен Жүктелген суреттер (Загружен ное фото) командасын таңдаңдар.

Д:

Бағалау Кри

Дис

Дыбыс пен бейнені, кескінді Wix Pro Gallery-де орналастырады


1

2құрастыру қажет

3


Қб бірін бірі бағалау



Тапсырма 3

Жұптық жұмыс АКТ

Wix Pro Gallery бағдарламасында веб бетке қосылған сурет, дыбыс және бейнелердің өлшемдерін өзгертіңіздер.

Бағалау Кри

Дис

Wix Pro Gallery – де бейне, дыбыс, кескіннің өлшемін өзгертеді

1

2құрастыру қажет

3


Қб бірін бірі бағалау


Компьютер

Слайд

А4 қағазы

Маркерлер









































Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс: «Ойды аяқта....»

- Менің бүгінгі сабақтағы жетістігім. Оның себептері.

- Менің бүгінгі сабақтағы кемшілігім. Оның себептері.

Үйге тапсырма:  § 20. Веб-беттегі мультимедиа






Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс

Саралау- берілген тапсырмалардан байқалады. АКТ-дан озық дағдылары бар оқушыларға назар аудару.

Әр оқушыға жеке тұлға ретінде баға беру. (жарайсың, қолыңнан келеді, көп еңбектендің)

Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіліп, Бірлескен жұмыс нәтижесіне қол жет-у.

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2025
16
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі