Тексерілді ____________
|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Python тілінде алгоритмдерді программалау Күні: 23.01.2025ж. Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 8 «Б» Қатысқандар: |
Мектеп: №33 Б.Момышұлы Аширова Л.Б. Қатыспағандар: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
§4.3 While циклі |
|||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.3.1 While цикл операторын пайдалану. |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
While циклінің жұмысын анықтау, while циклінің орындалуын талдау, қолдану. while циклін программада қолданудың маңыздылығын тұжырымдау. |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі / 7 минут |
Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату. |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі. Оқушылар бір-бірінің желкелеріне қолдарын қойып шеңбер болып тұрады. Мұғалім «алма» дегенде алға |
Асық арқылы бағалау |
Презентация Видео проектор Компьютер Python программасы |
||||||
|
Топқа біріктіру Қызығушы лы қ ты ояту. Өткен сабақты пысықтау |
«Смайликтер» әдісі. «Он сұрақ» әдісі. Мұғалім бір оқушыны таңдап алып, оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру, проблеманы бірге шешу. |
Оқушылар үш түрлі көңілді смайликтер арқылы топтарға бірігеді. Қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап «ИӘ» немесе «ЖОҚ» деп беріледі. Ары қарай келесі оқушы жалғастырады. Оқушылар берілген сұрақтар бойынша пікірлерін еркін жеткізеді. Интерактивті тақтадан түстерді көрсетіп таңдату. 1. Күнделікті тұрмыста өзімізге керекті затты көп заттың ішінен қалай таңдап аламыз?
|
Қошемет көрсету Медальдар арқылы ҚБ |
Смайликте р
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут |
Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдау. Слайд материалы арқылы көрсету. 1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі: |
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады.Мұғаліммен бірге талдайды. Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау. 1-тапсырмада оқушылар мұғаліммен бірге тапсырманы талдайды . Практикалық жұмыста орындалған есептің программа кодын талдаңдар. Программаның әрбір қатарының атқаратын қызметіне түсініктеме жазыңдар. |
|
Интерактив ті тақта Информати ка. 8- сынып оқулығы |
||||||
|
Жеке жұмыс 10 минут Жұптық жұмыс 10 минут |
2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма. Мұғалім көмектеседі. 3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалау. |
k=N%10 – сандардың жұп екенін анықтау; s+=k – жұп сандардың қосындысын анықтау; s%2=1- сандардың қосындысының тақ екенін анықтау Дескриптор -while циклінің қызметін анықтайды; - сандардың жұп немесе тақ екенін тексеру операторларын анықтайды. Оқушылар жеке практикалық жұмыстар орындайды:
Шешуі:
Программа кодын жазу алгоритмі: Дескрипторлар:
2) N натурал саны берілген. Сол санның неше таңбалы сан екенін анықтайтын блок-сызбаны құрастырып, программа кодын жаз. Дескрипторлар:
3) N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасындағы ең үлкенін табатын блок-сызбаны құрастыр. Есептің программа кодын жаз. Дескриптор:
4) Берілген программа кодын талдаңдар. Программа жұмысын аяқтағанда экранға қандай нәтиже береді? Программа нәтижесіне қарап, есептің шартын анықтаңдар.
Дескриптор:
3-тапсырманы өз беттерінше орындайды. Практикалық жұмыста берілген есептің шартын өзгертіп, берілген санның құрамындағы нөлдерді анықтау керек болса (3- сурет), онда программа кодына қандай өзгеріс жасауға болады? Программа кодын өзгертуге ұсыныс жасаңдар. Ұсыныстарыңды дәлелдеңдер. Дескриптор - Шартты алдын ала тексеретін циклді қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. |
2 балл 4 балл 4 балл 2 балл |
Компьютер оқулық Информати ка. 8- сынып оқулығы, компьютер. |
||||||
|
Сабақтың соңы 8 минут |
Сабақты бекіту сұрақтары |
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
|
Әр дұрыс жауап 1 балл
Өзін-өзі бағалау |
Интерактив ті тақта арқылы- тест- құрастыру |
|
|||||
|
|
Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі Үйге тапсырма |
Мен бүгін білдім. Мен бүгін сезіндім. Мен келесі сабақта білгім келеді. Сөйлемдерін толықтырып жазады. .Үй тапсырмасы, 90-бет |
|
Стикер |
|
|||||
|
Пәндік лексика мен терминология: While-әзірше-пока Шарт-условия-terms Логика-логика-logicals Ақиқат-истина-true Жалған-лож-false |
|
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы |
|
Шарт циклі ...– резевтік сөзден және ... өрнектен тұрады. Шарт циклінің логикалық өрнегі ... немесе ... мәнін ғана қабылдайды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
While циклі 8- сынып 3-тоқсан
While циклі 8- сынып 3-тоқсан
Тексерілді ____________
|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Python тілінде алгоритмдерді программалау Күні: 23.01.2025ж. Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 8 «Б» Қатысқандар: |
Мектеп: №33 Б.Момышұлы Аширова Л.Б. Қатыспағандар: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
§4.3 While циклі |
|||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.3.1 While цикл операторын пайдалану. |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
While циклінің жұмысын анықтау, while циклінің орындалуын талдау, қолдану. while циклін программада қолданудың маңыздылығын тұжырымдау. |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі / 7 минут |
Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату. |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі. Оқушылар бір-бірінің желкелеріне қолдарын қойып шеңбер болып тұрады. Мұғалім «алма» дегенде алға |
Асық арқылы бағалау |
Презентация Видео проектор Компьютер Python программасы |
||||||
|
Топқа біріктіру Қызығушы лы қ ты ояту. Өткен сабақты пысықтау |
«Смайликтер» әдісі. «Он сұрақ» әдісі. Мұғалім бір оқушыны таңдап алып, оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру, проблеманы бірге шешу. |
Оқушылар үш түрлі көңілді смайликтер арқылы топтарға бірігеді. Қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап «ИӘ» немесе «ЖОҚ» деп беріледі. Ары қарай келесі оқушы жалғастырады. Оқушылар берілген сұрақтар бойынша пікірлерін еркін жеткізеді. Интерактивті тақтадан түстерді көрсетіп таңдату. 1. Күнделікті тұрмыста өзімізге керекті затты көп заттың ішінен қалай таңдап аламыз?
|
Қошемет көрсету Медальдар арқылы ҚБ |
Смайликте р
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут |
Оқулықтағы ақпаратты оқушылармен бірге талдау. Слайд материалы арқылы көрсету. 1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі: |
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады. Визуалды ақпарат алады.Мұғаліммен бірге талдайды. Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау. 1-тапсырмада оқушылар мұғаліммен бірге тапсырманы талдайды . Практикалық жұмыста орындалған есептің программа кодын талдаңдар. Программаның әрбір қатарының атқаратын қызметіне түсініктеме жазыңдар. |
|
Интерактив ті тақта Информати ка. 8- сынып оқулығы |
||||||
|
Жеке жұмыс 10 минут Жұптық жұмыс 10 минут |
2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма. Мұғалім көмектеседі. 3-тапсырма шығармашылық тапсырма. Өз беттерінше орындауын қадағалау. |
k=N%10 – сандардың жұп екенін анықтау; s+=k – жұп сандардың қосындысын анықтау; s%2=1- сандардың қосындысының тақ екенін анықтау Дескриптор -while циклінің қызметін анықтайды; - сандардың жұп немесе тақ екенін тексеру операторларын анықтайды. Оқушылар жеке практикалық жұмыстар орындайды:
Шешуі:
Программа кодын жазу алгоритмі: Дескрипторлар:
2) N натурал саны берілген. Сол санның неше таңбалы сан екенін анықтайтын блок-сызбаны құрастырып, программа кодын жаз. Дескрипторлар:
3) N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының арасындағы ең үлкенін табатын блок-сызбаны құрастыр. Есептің программа кодын жаз. Дескриптор:
4) Берілген программа кодын талдаңдар. Программа жұмысын аяқтағанда экранға қандай нәтиже береді? Программа нәтижесіне қарап, есептің шартын анықтаңдар.
Дескриптор:
3-тапсырманы өз беттерінше орындайды. Практикалық жұмыста берілген есептің шартын өзгертіп, берілген санның құрамындағы нөлдерді анықтау керек болса (3- сурет), онда программа кодына қандай өзгеріс жасауға болады? Программа кодын өзгертуге ұсыныс жасаңдар. Ұсыныстарыңды дәлелдеңдер. Дескриптор - Шартты алдын ала тексеретін циклді қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды. |
2 балл 4 балл 4 балл 2 балл |
Компьютер оқулық Информати ка. 8- сынып оқулығы, компьютер. |
||||||
|
Сабақтың соңы 8 минут |
Сабақты бекіту сұрақтары |
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
|
Әр дұрыс жауап 1 балл
Өзін-өзі бағалау |
Интерактив ті тақта арқылы- тест- құрастыру |
|
|||||
|
|
Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі Үйге тапсырма |
Мен бүгін білдім. Мен бүгін сезіндім. Мен келесі сабақта білгім келеді. Сөйлемдерін толықтырып жазады. .Үй тапсырмасы, 90-бет |
|
Стикер |
|
|||||
|
Пәндік лексика мен терминология: While-әзірше-пока Шарт-условия-terms Логика-логика-logicals Ақиқат-истина-true Жалған-лож-false |
|
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы |
|
Шарт циклі ...– резевтік сөзден және ... өрнектен тұрады. Шарт циклінің логикалық өрнегі ... немесе ... мәнін ғана қабылдайды. |
шағым қалдыра аласыз















