Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
While, If, for, else циклін басқару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім: |
Компьютер және қауіпсіздік. |
||
Педагогтің аты-жөні: |
Елемесова Нуржамал Асановна |
||
Күні: |
13.02.2024 |
||
Сыныбы: |
8 «В» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
While, If, for, else циклін басқару |
||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.3.3.3 цикл және басқару операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында қолдану (While, If, for, else, Python ) |
||
Сабақтың мақсаты: |
-While, If, for, else циклдарын ажыратады. - цикл және басқару операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасын қолданады. |
||
Құндылықты бағалау |
Бір біріне деген сыйластық, жұптық жұмыс, өзара көмек беру |
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 2 мин 5 мин 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. 1.Сәлемдесу. Білім алушылардың сабаққа қатысуын қадағалаймын. Сыныпта жағымды ахуал туғызу мақсатында шаттық шеңберін құрамыз. Білім алушылардың қызығушылықтары мен зейінін шоғырландыру. 2.Топқа бөлу Топтың ережесі: а) белсенді болу. б) бір-бірін тыңдау, өз пікірін ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. в) уақыт шегінде жұмыс жасау. |
Мұғаліммен амандасады, Random Group Generator әдісі арқылы үш топқа бөлінеді |
Classdojo арқылы бағалау Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады |
Оқулық Дәптер наутбук |
Үй тапсырмасын тексеру және өткен сабақты сұрау «Spin the whell» әдісі арқылы өтілген сабаққа қайталау сұрақтары қойылады (жеке жұмыс) |
Үй тапсырмасы сқралады.
|
Classdojo арқылы бағалау Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады Жалпы-2балл |
Оқулық Дәптер наутбук |
|
Жаңа сабақ бойынша ой қозғау https://focusky.com/ платформасы арқылы жаңа сабақты түсіндіру. |
Оқушылар берілген презентация бойынша, жаңа сабақты игеріп, есептер шығарады. |
Кері байланыс |
Оқулық Дәптер наутбук |
|
Сабақтың ортасы
30 мин
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
|
Жаңа сабақты түсіндіру. Else цикл операторымен таныстыру және «Түртіп алу» әдісі арқылы жазылу жолын дәптерге жазып алу. Осы тақырыпқа сай бейнежазба көрсетіледі. 1 тапсырма. Әр топқа жеке- жеке есеп беріледі Берілген есептің блок схемасын топпен құру.
n = 10 sum = 0 i = 1 while i<=n: sum=sum+i i=i+1 print ('The sum is', sum
|
Оқушылар анықтамаларды дәптерлеріне жазып алады
Компьютерде жұмыс.
n = 10 sum = 0 i = 1 while i<=n: sum=sum+i i=i+1 print ('The sum is', sum
|
Classdojo арқылы бағалау Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады Дескриптор: блок схема сыза алады; есептің программасында While, If, for, else циклдарын қолданады. Жалпы-2балл |
Оқулық Дәптер наутбук |
2-тапсырма. |
Оқушылар математикалық өрнекті программалау тілінде қолданады. |
Classdojo арқылы бағалау Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады Дескриптор: математикалық өрнекті программалау тілінде қолданады. Жалпы-2балл
|
Оқулық Дәптер наутбук |
|
3-тапсырма. 1-10 дейінгі сандардың қосындысын табатын программа құрыңыз i=0 s=0 for in range (1.11): s=s+i print (s) |
for операторының бағдарламада ажыратады программаны компьютерде орындайды |
Classdojo арқылы бағалау Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады Дескриптор: for операторының бағдарламада ажырата алады Жалпы-2балл |
Оқулық Дәптер наутбук |
|
Сергіту сәті:
|
Екі оқушы шығып шарды жерге түсірмей уақытқа стакандардан пирамида құрастырады. |
|
Шар стакандар |
|
Сабақтың соңы. 5мин Кері байланыс Үй тапсырмасы |
Сабақты қорытындылау бойынша D-ID бағдарламасы арқылы қойылған сұрақтарға жауап беру.
Сабақтың соңында берілген тапсырмалар бойынша қорытынды бағалау жүргізіледі. Оқушылардың бағалары «Күнделік.кз» платформасына қою
WhatsApp желісі арқылы мұғалім сабақ бойынша оқушылардың сабақталған алған әсерлерін анықтайды.
While, If, for, else циклін басқаруға арналған программа жазу. |
Оқушылар видеода қойылған сұрақтарға жауап береді.. Оқушылар WhatsApp желісі арқылы кіріп сабақталған алған әсерлерін қалдырады. |
Мадақтау Classdojo арқылы бағалау Қ/Б 1-10 балл
|
https://www.d-id.com/
|
ДОІЖО: Жакашева Г.Қ