Материалдар / While, If, for, else циклін басқару

While, If, for, else циклін басқару

Материал туралы қысқаша түсінік
While, If, for, else циклін басқару
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

Компьютер және қауіпсіздік.

Педагогтің аты-жөні:

Елемесова Нуржамал Асановна

Күні:

13.02.2024

Сыныбы:

8 «В»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

While, If, for, else циклін басқару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

8.3.3.3 цикл және басқару операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында қолдану (While, If, for, else, Python )

Сабақтың мақсаты:

-While, If, for, else циклдарын ажыратады.

- цикл және басқару операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасын қолданады.

Құндылықты бағалау

Бір біріне деген сыйластық, жұптық жұмыс, өзара көмек беру

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


2 мин

















5 мин










3 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

1.Сәлемдесу. Білім алушылардың сабаққа қатысуын қадағалаймын. Сыныпта жағымды ахуал туғызу мақсатында

шаттық шеңберін құрамыз. Білім алушылардың қызығушылықтары мен зейінін шоғырландыру.

2.Топқа бөлу

Топтың ережесі:

а) белсенді болу.

б) бір-бірін тыңдау, өз пікірін ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

в) уақыт шегінде жұмыс жасау.

Мұғаліммен амандасады,

Random Group Generator әдісі арқылы үш топқа бөлінеді



Classdojo арқылы бағалау



Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады

Оқулық

Дәптер

наутбук

Үй тапсырмасын тексеру және өткен сабақты сұрау

«Spin the whell» әдісі арқылы өтілген сабаққа қайталау сұрақтары қойылады (жеке жұмыс)


Үй тапсырмасы сқралады.

  1. Цикл дегеніміз не?

  2. Python тілінде қандай цикл операторлары бар?

  3. While сөзі қалай аударылады?

  4. While циклі қалай жазылады?

  5. Ішкі цикл дегеніміз не?

  6. For циклінің жазылу және орындалу ерекшеліктері қандай?

  7. Шексіз цикл дегеніміз не?

Classdojo арқылы бағалау



Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады

Жалпы-2балл


Оқулық

Дәптер

наутбук

Жаңа сабақ бойынша ой қозғау https://focusky.com/ платформасы арқылы жаңа сабақты түсіндіру.

Оқушылар берілген презентация бойынша, жаңа сабақты игеріп, есептер шығарады.


Кері байланыс






Оқулық

Дәптер

наутбук

Сабақтың ортасы

30 мин





Топтық жұмыс

















Жұптық

жұмыс
































Жаңа сабақты түсіндіру.

Else цикл операторымен таныстыру және «Түртіп алу» әдісі арқылы жазылу жолын дәптерге жазып алу. Осы тақырыпқа сай бейнежазба көрсетіледі.


1 тапсырма. Әр топқа жеке- жеке есеп беріледі

Берілген есептің блок схемасын топпен құру.

  1. 1+2+3+4+...+n сандардың қосындысын есептейтін программа жазып, блок-сызбасын топпен құрастыру

n = 10

sum = 0

i = 1

while i<=n:

sum=sum+i

i=i+1

print ('The sum is', sum





Оқушылар анықтамаларды дәптерлеріне жазып алады







Компьютерде жұмыс.

  1. 1+2+3+4+...+n сандардың қосындысын есептейтін программа жазып, блок-сызбасын топпен құрастыру

n = 10

sum = 0

i = 1

while i<=n:

sum=sum+i

i=i+1

print ('The sum is', sum











Classdojo арқылы бағалау



Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады

Дескриптор:

блок схема сыза алады;

есептің программасында While, If, for, else циклдарын қолданады. Жалпы-2балл


Оқулық

Дәптер

наутбук

2-тапсырма.


Оқушылар математикалық өрнекті программалау тілінде қолданады.


Classdojo арқылы бағалау


Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады

Дескриптор:

математикалық өрнекті программалау тілінде қолданады.

Жалпы-2балл



Оқулық

Дәптер

наутбук

3-тапсырма.

1-10 дейінгі сандардың қосындысын табатын программа құрыңыз

i=0

s=0

for in range (1.11):

s=s+i

print (s)



for операторының бағдарламада ажыратады

программаны компьютерде орындайды



Classdojo арқылы бағалау



Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады Дескриптор:

for операторының бағдарламада ажырата алады

Жалпы-2балл



Оқулық

Дәптер

наутбук

Сергіту сәті:

Екі оқушы шығып шарды жерге түсірмей уақытқа стакандардан пирамида құрастырады.


Шар стакандар

Сабақтың соңы.

5мин

















Кері байланыс



Үй тапсырмасы


Сабақты қорытындылау бойынша D-ID бағдарламасы арқылы қойылған сұрақтарға жауап беру.



Сабақтың соңында берілген тапсырмалар бойынша қорытынды бағалау жүргізіледі. Оқушылардың бағалары «Күнделік.кз» платформасына қою



WhatsApp желісі арқылы мұғалім сабақ бойынша оқушылардың сабақталған алған әсерлерін анықтайды.





While, If, for, else циклін басқаруға арналған программа жазу.

Оқушылар видеода қойылған сұрақтарға жауап береді..

















Оқушылар WhatsApp желісі арқылы кіріп сабақталған алған әсерлерін қалдырады.

Мадақтау



Classdojo арқылы бағалау


Жалпы-2балл










Қ/Б

1-10 балл








https://www.d-id.com/














ДОІЖО: Жакашева Г.Қ





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ