Сыныбы:
8А
Сабақ
тақырыбы: William
Shakespeare.
Сабақтың мақсаты: Ағылшын
ақынның өмірі туралы ағылшын тілінде білім беру.Сын тұрғысынан
ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде еркін сөйлеуге үйрету..
Сандық технологияларда құзырлылық танытатын белсенді оқушы болып
қалыптасуын қамтамасыз ету.Жаңа тақырыпты түсініп,айта білуге
үйрету және оқи отырып салыстыру арқылы оқушының ізденімпаздығын
арттыру. Ұлыбританияның мәдени мұрасына
қызығушылық тудыру.
Міндеттері:
- Вильям Шекспирдің өмірі мен
жұмыстары жайлы үйрету;
- оқушы бойында өз бетімен
білім алу, өзін-өзі реттеу дағдысын
қалыптастыру.
Күтілетін
нәтиже:
Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана
алады. Тақырып бойынша білім алады. Оқушылар алған білімдерін
тиянақтауға, пысықтауға, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады.
Тақырыпты оқи отырып салыстыру арқылы ізденімпаздығын артырады.
Вильям Шекспирдің өмірі мен жұмыстарын
үйренеді, оқушылардың уақытын
тиімді пайдалануын дағдыландыру;
Сабақтың
әдісі: СТО
стратегиялары.Топтық және жұптық
жұмыс.
Қамтылатын модульдер:
СТО.АКТ.Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау.
Пән аралық байланыс:
әдебиет
Уақыты
|
Сабақтың ұйымдастыру
формасы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
2
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Оқушыларменамандасу,
түгендеу,назарын сабаққа
аудару.
Оқушыларды топқа
бөлу;
|
Оқушылар конфеттер арқылы
топқа бөлінеді.
Оқушылар бір-бірден
конфеттерді алып сыртқы түстеріндегі суреттері арқылы
бөлінеді.
|
5
мин
|
Қызығушылығын
арттыру.
Ой
қозғау
|
Топтарға ой қозғау сұрақтарын
береді.
1.What is Abai Kunanbaev famous
for?
2.When and where was he
born?
3.What poems written by Abai
do you know?
|
Оқушылар сұрақтарды топта
талқылап, жауаптарын салыстырады.
Бағалайды.
|
2
мин
|
Сергіту
сәті.
|
Gymnastics for
students
|
Дене бітіміне арналған
жаттығуды орындайды.
|
15
мин
|
Негізгі
бөлім.
|
“William Shakespeare”текст
оқылады,аударылады.Текст бойынша тапсырма
беріледі.
Are the following sentences
true or false.Дұрыс немесе бұрыс сөйлемдерді табу.Оқушылар
тапсырманы карточка арқалы
орындайды.
1. William Shakespeare was
born the 23rd
of
April.1564.
2. William Shakespeare got a
good education in London.
3. William Shakespeare married
late and his wife was younger than
him.
4. William Shakespeare had
twin sons.
5. His wife Anne Hathaway
loved theatre very much.
|
Түйген ойларын
ортаға
салады, оқулықтағы мәтінмен
танысу арқылы
тапсырманы орындайды,
жауаптарын оқиды.
Бірін-бірі
бағалайды.
|
10
мин
|
Кітаптан тыс
тапсырма.
|
Оқушыларға видео материал
көрсетіледі.Видеода Вильям Шекспирдің өмір баянымен оның
шығармалары бейнеленген.Видеоны көргеннен соң,оқушыларға сұрақтар
қойылады.
|
Ex:3.p52 Оқушылар жаттығудағы
сұрақтарға жауап береді.Осы сұрақтарды топ ішінде, жұппен
талқылап,
диаграмма
сызады.
|
3
мин
|
Карточкамен
жұмыс
|
Let’s divide his plays into
tragedies and comedies.
-
“The Comedy of
Errors”
-
“Othello”
-
“The Taming of the
Shrew”
-
“All’s Well That Ends
Well”
-
“Hamlet Prince of
Denmark”
-
“Romeo and
Juliet”
-
“A Midsummer Night’s
Dream”
-
“Much Ado about
Nothing”
-
“King
Lear”
-
“Macbeth”
|
Оқушылар тапсырманы оқып,топ
болып орындайды.
|
3
мин
|
ББҮ
кестесі
|
Білемін, Білгім келеді,
Уйрендім кестесі сызылған парақшаларды тарқатып
береді.
|
Кестені
толтырады.
|
2
мин
|
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Орындалған тапсырмаларға
сәйкес топтардың берген бағасын анықтай отырып, қорытынды бағасын
шығарады.
Үй тапсырмасын тақтаға
көрсетеді.10-шы жаттығудағы сұрақтарға жазып келу, 11-ші жаттығуды
жазып келу.
|
Тарсырмалардың орындалуына
сәйкес бірін-бірі бағалайды.
Үй тапсырмасын орындап
келеді.
|