Word мәтіндік редакторы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Word мәтіндік редакторы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Бөлімі:

3 бөлім. Робототехника. Жоба.

Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 3 « А »

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Word мәтіндік редакторы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.1.1.1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін пернелерді пайдалану;

3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау

Сабақтың мақсаты:

- Оқушылар мәтіндік редактордың негізгі қызметімен танысады.

- Word бағдарламасында мәтін енгізу, түзету және сақтау жолдарын үйренеді.

- Цифрлық сауаттылықтарын дамытады.

Құндылықтарға баулу:

Жауапкершілік, өзара көмек, еңбекқорлық.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин)










1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу

2.Психологиялық көңіл – күй қалыптастыру.



3.Ұйымдастыру кезеңі:

Топқа бөлу:

Flippity әдісі арқылы топқа бөлу.

2 топқа бөлінеді

1 топ. “Сөз шеберлері”

2 топ. “Мәтін шеберлері”



4.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.



5. Ой қозғау: «Мәтіндік редактор дегеніміз не?» сұрағын қою.


1. Сәлемдеседі, сабаққа дайындалады.

2.Топқа бөлінеді

3. Сабақтың тақырыбын болжайды, ой бөліседі.






Дескриптор:

- Өз ойларын еркін білдіреді.

- Мәтіндік редактор туралы өз білімдерін көрсетеді.

- Берілген сұраққа нақты жауап береді.



Қ/Б:

Мұғалімнің ауызша кері байланысы.

Презентация, интерактивті тақта



https://www.flippity.net/RandomNamePicker.htm


Сабақтың ортасы

(30 мин)












































































































































Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Компьютерде мәтін теру, өңдеу мен сақтауды оңай орындауға болады. Компьютерде мәтін теру үшін мәтіндік редакторлар қолданылады.

Мәтіндік редактордың түрі көп. Солардың арасынан мүмкіндігі жоғары Word редакторымен танысайық.

Word мәтіндік редакторының көмегімен кесте, сәндік мәтін, фотосурет т.б. объектілерден құралған құжаттарды редакциялауға, басып шығаруға болады.

Мәтіндік редакторда жаңа құжат құру, сақтау мен ашу жиі қолданылады.

  1. Жаңа құжатт құру үшін, Файл -> Cоздать (Құру) -> Новый документ (Жаңа құжат) командаларын орындаймыз.

  2. Құрған құжатты алғаш рет сақтау үшін, Файл -> Сохранить как (Қалай сақтау) командаларын орындаймыз.

  3. Сақталған құжатты ашу үшін, Файл -> Открыть (Ашу) командаларын орындаймыз.



Мәтіндік редакторда мәтін теру ережелері:

Бас әріпті енгізуүшін, Shift пернесін басып, жібермей ұстап тұру қажет. Бас әріптерден тұратын бірнеше сөздерді жазу үшін, Caps Look пернесін қосамыз. Тыныс белгі мен сөздің арасына бос орын қойылмайды. Бос орын тыныс белгіден кейін қойылады. Мысалы: кітап, дәптер, қалам. Меңзерді жолдың басына Home (Хоум), ал жолдың соңына End (Энд) пернелерінің көмегімен жылжытуға болады.



Топтық жұмыс: -

?«Жасырын тапсырма» Әр топқа мәтіндік редакторға байланысты жасырын жұмбақтар басқа топқа шешу үшін ұсынады.



1-топқа тапсырма:

Жұмбақ:
"Құжат жазам, өңдеймін,
Қаріп түрін өзгертемін.
Сақтап, қайта ашамын,
Қай редактор боламын?"

(Жауабы: Word мәтіндік редакторы)



2-топқа тапсырма:

Жұмбақ:
"Жолдары бар, бағандары,
Енгіземін сан, әріп.
Мәтінге сән беремін,
Бұл қандай құрал, анық?"

(Жауабы: Кесте қою құралы)





Жұптық жұмыс: - «Өнер» туралы мәтінді Word мәтіндік редакторында жазу.

Жеке жұмыс: -1. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақты бекіту. «Umaigra» платформасында «Футбол» ойыны арқылы сұрақ -жауап өткізу.

1. Тыңдайды, маңызды жерлерді түртіп алады.















































































- Басқа топтың жұмбағын шешеді.



Жұмбақты мұқият тыңдайды.

Топ ішінде талқылап, дұрыс жауабын табады.

Қорытынды жасап, өз ойын дәлелдейді























2. Тәжірибелік жұмысты орындайды.



3. Өзара бір-біріне көмектеседі.







1. Тақырып бойынша сұрақтардың дұрыс жауабын табады.

Дескриптор:
Берілген жұмбақты мұқият оқиды.
Жұмбақтың жауабын логикалық тұрғыда ойлап табады.
-Жұмбақтың жауабын Word-та теріп, жауабын көрсетеді.
Өз тобының шешімін дәлелдейді.







.



















ҚБ:

«Жұлдызша тарату» әдісі арқылы бағалау. Тапсырма нәтижесін қарау.

































Дескриптор:
- Мәтіндік редакторды іске қосады.
- жаңа құжат құрады.

-Мәтін теру ережесін сақтай отырып, “Өнер” мәтінін тереді.

-Терген мәтінді бумаға сақтайды.



Дескриптор:

- Берілген сұрақтарға жауап береді.


Оқулық,

ДК экраны, слайд





















































































































































«Umaigra» платформасы



https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=44414&mygames=s&tk=








Сабақтың соңы

(3 мин)

«Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс алу.

1. Оқушы экранда көрсетіліп тұрған бағдаршамның «қызыл», «сары» немесе «жасыл» түстерінің бірін таңдайды

Дескриптор: 1. Сабақтан алған әсерін бөліседі.










https://classroomscreen.com/


Үй тапсырмасы

(2 мин)

«Орында» тапсырмасы, Word пен WordPad редакторларын бағыттар бойынша салыстырып, талдау.

65-бет.




1. Үй тапсырмасын күнделікке жазады.



Оқулық

https://library.beyneu.kz/ru/051240004388/terminal/3333333333024

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.03.2025
202
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі