Writing.Types of writing

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Writing.Types of writing

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарында жазу және оның түрлері қарастырылған
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ақсукент Гуманитарлық техникалық

колледж директорының

оқу ісі жөніндегі орынбасары

__________________ Ш.Давлетова

"____"_______________ 2025 ж


САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____





ТП 241-топ " " 2025ж


Модуль /пән атауы: Шетел тілі

1.Сабақтың тақырыбы:Writing,Types of writing

2.Сабақ түрі:Жаңа сабақ

3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;

4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;

5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.

6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,слайд,компьютер...

7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,

«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).

8. Үй тапсырмасы

Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады.


Сабақтың барысы

Жоспарланған уақыт

Оқытушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу:

- Good morning students!

-How are your feelings today?

-I'm good thanks !

-Sit down!

Техникалық қауіпсіздік ережелері және тәрбие жайлы түсіндіру

  1. мин)







Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:

  1. Оқытушының рұқсатынсыз сыныптағы құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға,сымдарға,розеткаларға тиісуге тыйым салынады;

  2. Оқытушының рұқсатынсыз сыныптан шығуға болмайды;

  3. Оқытушының рұқсатынсыз сыныпта жүруге болмайды;

  4. Үстелде тек қана дәптер мен қалам ғана жатуы керек;

  5. Келушілер келгенде студенттердің орнынан тұруының қажеті жоқ;

  6. Студенттер көзді демалдыру жаттығуларын білуі керек;

  7. Қажет болса,электр тоғымен зақымданғандарға алғашқы көмек көрсете білуі керек;

  8. Аппаратураны оқытушының нұсқауымен өшіру керек;

  9. Оқытушының рұқсатынсыз телефонмен сөйлесуге,өзара сөйлесуге болмайды;

  10. Қауіпсіздік ережелерін қатаң түрде сақтау керек.

Тәрбие туралы қысқаша мағлұмат беру (10 мин)











Үй тапсырмасын сұрау (10 мин)

Үйге тапсырма ағылшынша Traffic pollution ға байланысты жаңа сөздерді теріп,жаттап келу болатын…

Өткен сабақты қорытындылау

(10 мин)

Студенттер өткен тақырып бойынша ,қоршаған ортаның ластануы туралы мағлұматтан хабардар болды.Тақырыпқа байланысты,жаңа сөздермен танысып,оларды жаттады.Traffic pollution атты мәтінді оқып,оны қазақ тіліне аударды.Студенттер сабақта барынша белсенділік танытып,деңгейлік сұрақтарға жауап беріп отырды,тәртіпті сақтады.


Жаңа сабаққа түсіндіру (20-мин)

Жаңа тақырып:Writing.Types of writing

Writing is a multifaceted craft that serves as a cornerstone of human communication.

It transcends time and culture, allowing us to share stories, convey information, persuade others, and express our deepest emotions. This comprehensive guide explores the major types of writing and their subtypes, providing detailed explanations, usage contexts, and illustrative examples.You can consider the following list a kind of high-level summary of the major types of writing:

  1. Narrative Writing

  2. Descriptive Writing

  3. Expository Writing

  4. Persuasive Writing

  5. Creative Writing

  6. Technical Writing

  7. Academic Writing

  8. Business Writing

  9. Journalistic Writing

  10. Poetry

  11. AI Writing

Narrative writing is all about storytelling.

It involves presenting events in a logical sequence, often with a clear beginning, middle, and end. The purpose of narrative writing is to engage readers by immersing them in a story, allowing them to experience events and emotions as if they were part of the narrative themselves.

This is one of the types of writing that is characterized by elements such as plot, characters, conflict, and setting.Novels and short stories are forms of fictional narrative writing that vary primarily in length.

A novel is a lengthy, complex work of fiction that explores characters and plots in depth, often encompassing multiple subplots and themes. Short stories, on the other hand, are brief narratives that focus on a single event or character, aiming for a concise and impactful delivery.

These forms are used to entertain, provoke thought, and explore human experiences. Writers use them to delve into complex themes, develop intricate plots, and create rich, multidimensional characters.

Through these stories, readers can explore new worlds, empathize with different perspectives, and reflect on their own lives.

Example

In the heart of the enchanted forest, Elara discovered a hidden realm where time stood still, and magic was as common as the air she breathed. Creatures of myth walked beside her, whispering secrets of the ancient world. As she journeyed deeper, Elara realized that her destiny was intertwined with the fate of this mystical land.

Biographies and Autobiographies

Biographies and autobiographies are non-fictional narratives that chronicle the life of an individual.

A biography is written by someone other than the subject, providing an external perspective on the person’s life, achievements, and impact.

An autobiography is written by the subject themselves, offering a personal and introspective account of their experiences.

How and Why It’s Used

These works aim to inform and inspire readers by sharing the life stories of notable individuals.

They provide insights into the person’s character, challenges, and accomplishments, often highlighting lessons learned and wisdom gained.

Biographies and autobiographies can serve as historical records and offer valuable perspectives on different eras and cultures.

Example

Growing up in a small village nestled among rolling hills, Maria faced challenges that shaped her into the fearless leader she would become. From tending her family’s farm to advocating for education in her community, her journey was one of resilience and unwavering determination.

Memoirs

Memoirs are a subtype of autobiographical writing that focus on specific periods, events, or themes in the author’s life.

Rather than covering their entire lifespan.

They offer a deep, personal reflection on experiences that have significantly impacted the author’s life and often explore emotions, thoughts, and lessons learned.

How and Why It’s Used

Memoirs allow writers to share intimate stories with authenticity and emotional depth.

They connect with readers by revealing personal vulnerabilities and insights, often resonating with those who have had similar experiences.Memoirs can also shed light on historical events from a personal perspective.

Example

During my years traveling across Asia, I found not just diverse cultures but also pieces of myself I didn’t know were missing. Each sunrise over the Himalayas and conversation in a bustling market taught me about the interconnectedness of humanity.

Anecdotes

Anecdotes are concise stories, frequently amusing or engaging, that recount real-life events or experiences involving people.

They are usually brief and focused on a single point or theme, used to illustrate a particular idea or to entertain.

They are also one of my favorite types of writing.

How and Why It’s Used

Anecdotes are commonly used in speeches, essays, and conversations to engage the audience, provide examples, or support an argument.

They add a personal touch and can make complex or abstract concepts more relatable.

Example

Once, while hiking alone in the mountains, I met an elderly man who claimed he’d climbed Everest twice barefoot. Skeptical yet intrigued, I listened as he shared tales of adventure and perseverance that left a lasting impression on me.

Applications

  • Entertainment: Readers crave fun and emotionally rich stories about interesting characters and plots.

  • Education: Narrative essays help students develop storytelling skills and personal expression.

  • Therapy: Writing personal narratives can be therapeutic, helping individuals process experiences.

  • Marketing: Brands use storytelling to create emotional connections with consumers.

Event Descriptions

Event descriptions capture the nuances of a particular occurrence, emphasizing the actions, emotions, and atmosphere surrounding it.

They aim to recreate the event vividly in the reader’s mind.

How and Why It’s Used

Detailed event descriptions can heighten the emotional impact of a narrative, making significant moments more memorable.

They help readers feel as though they are witnessing or participating in the event themselves.

Example

As the fireworks burst overhead, a kaleidoscope of colors illuminated the night sky, each explosion resonating with a thunderous boom. The crowd below gasped in unison, faces upturned, eyes reflecting the dazzling display as laughter and cheers filled the air.

  • Education: Textbooks, lectures, and academic papers.

  • Business: Reports, manuals, and proposals.

  • Everyday Life: Informational brochures, articles, and online content.


Ситуациялық

сұрақтарға жауап беру (5-мин)




Қорытынды бағалау:

(3-мин)

Қорытындылай келе,студенттер Writing,Types of writing атты тақырыппен танысып,тақырып бойынша деңгейлік сұрақтарға жауап берді.Жазудың ережелерімен,оның түрлерімен танысып,деңгейлік сұрақтарға жауап бердңСабақ барысында барынша белсенділік танытып,баллдық жүйе арқылы бағаланды,әдептілікті әрі тәртіпті сақтады.

Рефлексия

(3 -5мин)


Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды:

- нені үйренді;

- немен қайта жұмыс жасау керек;

Бағалау (3-мин)

Көрсету режиміне қоюға болады

Студенттерді жеке-жеке бағалау-журнал.

Үйге тапсырма

(2ин)

Howework:Жазудың ережелерін жаттап келу.



Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё












































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.06.2025
139
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі