Сабақтың тақырыбы: X ғасыр –XIIIғасырдың басындағы Қазақстан | Мұғалімнің аты-жөні:Жалгасова ККүні: 05.11.18ж |
СЫНЫП: 7 «А» |
|
|
|
|
|
|
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | Қала мәдениетінің дамуы |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу | Қыпшақ хандығы
|
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
І Қызығыушылығын ояту | Сәлемдесу. Топқа бөлу санау арқылы Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» биСынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! | 1-топ:« Цитадель» вагоны2-топ:«шахристан » вагоны3-топ:«рабад» вагоны |
ІІ Мағынаны тану
| Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.
«Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)
|
Оқулық,мәтіндер. |
| ҚолдануОқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Тапсырмаларды беру1Сауда дамуының қызметін қарастырып, 3 негізгі сауда бағыттар мен міндеттерін анықтау2.Қалалар қолөнер орталық рөлін қалай атқарда?3. Қалалар саяси орталық рөлін қалай атқарда?Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Неліктен бір мезгілде айырбас саудасы мен ақша саудасы болды ? Дәптермен жұмыс.
| Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар |
Сергіту сәті |
|
|
ІІІ ОйтоғанысСабақты бекіту | Ой қорыту Сәйкестендір.Бекіту: 10 сұрақ тестБББ кестесі
| Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
Бағалау ҮйгеРефлексия
| Бағалау парағына белгілеуТақырыпты қайталауБағдаршам | Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жабыстырады. |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |