7 «___» сынып. Қазақстан тарихы. Оқушының аты-жөні:__________________________ «XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлім: ХІХ
ғасырдағы мәдениеттің дамуы
Оқу мақсаттары:
-
7.2.3.2 – XIX ғасырдың ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру
-
7.2.2.1 – Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау
✅ Тапсырмалар (барлығы 11 балл)
1-тапсырма: Ағарту ісінің даму ерекшеліктері (5 балл)
Сұрақ:
XIX ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстандағы білім беру мен ағарту
ісінің 3 ерекшелігін атаңыз. Әр ерекшелікті нақты дерекпен (тұлға,
оқу орны, реформа т.б.) негіздеңіз.
✍️ Бағалау критерийі:
-
3 ерекшелік нақты жазылған — 3 балл
-
Әр ерекшелігіне тарихи дерек (мысалы: Ы.Алтынсарин ашқан мектеп, орыс-қазақ мектептері) қосылған — 2 балл
Барлығы: 5 балл
2-тапсырма: Ауыз әдебиеті мен музыка өнері – тарихи дереккөз (6 балл)
Сұрақ:
Ауыз әдебиеті мен музыка өнері XIX ғасырда қазақ халқының тарихын
жеткізуде қандай рөл атқарды? Екі ауыз әдебиеті үлгісін (жыр, аңыз
т.б.) және екі музыкалық туындыны (күй, ән) атап, олардың тарихи
дереккөзі ретіндегі құндылығын түсіндіріңіз.
✍️ Бағалау критерийі:
-
2 ауыз әдебиеті үлгісі мен құндылығы — 2 балл
-
2 музыка туындысы мен маңызы — 2 балл
-
Жалпы тарихи дереккөз ретіндегі қорытынды баға — 2 балл
Барлығы: 6 балл
1.? Жауап үлгісі:
-
Орыс-қазақ мектептері ашылды – 1860 жылы Троицк, Торғайда алғашқы мектептер құрылды.
-
Ыбырай Алтынсарин ағарту ісін насихаттап, қазақ балаларына арналған оқу құралдарын жазды.
-
Ағарту ісі миссионерлік саясатпен қатар жүрді – орыс тілі мен мәдениеті енгізілді.
2.? Жауап үлгісі:
-
«Ер Төстік» ертегісі – қазақ халқының дүниетанымын, батырлық идеалын көрсетеді.
-
«Алпамыс батыр» жыры – ерлік, отансүйгіштік рухын сақтап қалуға көмектескен.
-
Құрманғазының «Сарыарқа» күйі – азаттық пен елдікке деген аңсарды бейнелейді.
-
Біржан сал мен Ақан сері әндері – халықтың ішкі жан дүниесі мен тарихи кезең көрінісін жеткізеді.
Қорытынды: Бұл туындылар тарихи оқиғалар мен дәуір тынысын сақтап, ауызша дерек көзіне айналған.
? Бағалау критерийі:
|
Тапсырма бөлімі |
Балл саны |
|
1-тапсырма (ағарту ісінің ерекшелігі) |
5 балл |
|
2-тапсырма (әдебиет/музыка дереккөзі) |
6 балл |
|
Жалпы |
11 балл |
7 «___» сынып. Дүниежүзі тарихы. Оқушының аты-жөні:____________________________
«Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу»және «Ғылыми ойдың дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары:
-
7.2.2.2 – Өнердегі негізгі стильдер мен ағымдарды анықтау
-
7.2.2.1 – Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану
-
7.2.4.1 – Ғылыми жаңалықтардың адам мен қоғам өміріндегі маңызын өзгеріс пен сабақтастық арқылы талдау
Тапсырмалар (барлығы 11 балл)
1-тапсырма: Өнер
ағымдарын анықтау (3 балл)
Төменде берілген стильдердің қайсысы ХІХ ғасырдағы өнерге тән
екенін белгілеңіз және олардың әрқайсысына 1 мысал келтіріңіз:
-
Неоклассицизм
-
Романтизм
-
Импрессионизм
-
Реализм
✍️ Бағалау критерийі:
-
3 стиль дұрыс анықталған — 1,5 балл
-
Әр стильге сәйкес нақты суретші немесе шығарма келтірілген — 1,5 балл 3 балл
2-тапсырма: Өнер арқылы
тарихи оқиғаларды түсіндіру (4 балл)
ХІХ ғасырдағы өнер туындыларынан бір жазушы немесе суретші
мысалында әлеуметтік әділетсіздік қалай көрініс тапқанын
сипаттаңыз.
Туынды атауын, авторын және тарихи мағынасын жазыңыз.
✍️ Бағалау критерийі:
-
Автор және шығарма дұрыс көрсетілген — 1 балл
-
Тарихи оқиға немесе әлеуметтік мәселе нақты сипатталған — 2 балл
-
Қорытынды баға (өнердің рөлі туралы) — 1 балл. . 4 балл
3-тапсырма: Ғылыми жаңалық
және қоғам (4 балл)
XIX ғасырда жасалған бір ғылыми жаңалықты атаңыз және оның адам
өміріне қалай әсер еткенін талдаңыз. Сонымен қатар, бұл жаңалықтың
қазіргі қоғаммен қандай сабақтастығы бар екенін сипаттаңыз.
✍️ Бағалау критерийі:
-
Ғылыми жаңалық нақты жазылған — 1 балл
-
Оның сол кездегі адамдар өміріне әсері сипатталған — 2 балл
-
Қазіргі өмірмен сабақтастығы көрсетілген — 1 балл
Барлығы: 4 балл
1.? Жауап үлгісі:
-
Романтизм – Э. Делакруа, «Бостандықты бастап шыққан халық»
-
Реализм – Г. Курбе, әлеуметтік әділетсіздікті бейнеледі
-
Импрессионизм – К. Моне, табиғатты бейнелеуде сезім мен түске мән берді
2.?
Жауап үлгісі:
Чарльз Диккенс – «Оливер Твист» романында Англиядағы жетім балалар
мен жұмыссыз кедейлердің ауыр жағдайын көрсеткен. Бұл туынды
әлеуметтік әділетсіздікті сынға алып, қоғамды ойлануға
итермеледі.
3.?
Жауап үлгісі:
Луи Пастердің микробтар теориясы – жұқпалы аурулардың таралу
жолдарын түсіндіруге көмектесті. Бұл жаңалық вакцина мен гигиена
мәдениетінің дамуына жол ашты. Қазіргі медицина осы теорияға
негізделіп дамып келеді.
? Бағалау критерийі:
|
Тапсырма бөлімі |
Балл саны |
|
1-тапсырма: Өнер стильдерін анықтау |
3 балл |
|
2-тапсырма: Әлеуметтік әділетсіздікті сипаттау |
4 балл |
|
3-тапсырма: Ғылыми жаңалықтың маңызын түсіндіру |
4 балл |
|
Жалпы |
11 балл |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
7 «___» сынып. Қазақстан тарихы. Оқушының аты-жөні:__________________________ «XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлім: ХІХ
ғасырдағы мәдениеттің дамуы
Оқу мақсаттары:
-
7.2.3.2 – XIX ғасырдың ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру
-
7.2.2.1 – Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау
✅ Тапсырмалар (барлығы 11 балл)
1-тапсырма: Ағарту ісінің даму ерекшеліктері (5 балл)
Сұрақ:
XIX ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстандағы білім беру мен ағарту
ісінің 3 ерекшелігін атаңыз. Әр ерекшелікті нақты дерекпен (тұлға,
оқу орны, реформа т.б.) негіздеңіз.
✍️ Бағалау критерийі:
-
3 ерекшелік нақты жазылған — 3 балл
-
Әр ерекшелігіне тарихи дерек (мысалы: Ы.Алтынсарин ашқан мектеп, орыс-қазақ мектептері) қосылған — 2 балл
Барлығы: 5 балл
2-тапсырма: Ауыз әдебиеті мен музыка өнері – тарихи дереккөз (6 балл)
Сұрақ:
Ауыз әдебиеті мен музыка өнері XIX ғасырда қазақ халқының тарихын
жеткізуде қандай рөл атқарды? Екі ауыз әдебиеті үлгісін (жыр, аңыз
т.б.) және екі музыкалық туындыны (күй, ән) атап, олардың тарихи
дереккөзі ретіндегі құндылығын түсіндіріңіз.
✍️ Бағалау критерийі:
-
2 ауыз әдебиеті үлгісі мен құндылығы — 2 балл
-
2 музыка туындысы мен маңызы — 2 балл
-
Жалпы тарихи дереккөз ретіндегі қорытынды баға — 2 балл
Барлығы: 6 балл
1.? Жауап үлгісі:
-
Орыс-қазақ мектептері ашылды – 1860 жылы Троицк, Торғайда алғашқы мектептер құрылды.
-
Ыбырай Алтынсарин ағарту ісін насихаттап, қазақ балаларына арналған оқу құралдарын жазды.
-
Ағарту ісі миссионерлік саясатпен қатар жүрді – орыс тілі мен мәдениеті енгізілді.
2.? Жауап үлгісі:
-
«Ер Төстік» ертегісі – қазақ халқының дүниетанымын, батырлық идеалын көрсетеді.
-
«Алпамыс батыр» жыры – ерлік, отансүйгіштік рухын сақтап қалуға көмектескен.
-
Құрманғазының «Сарыарқа» күйі – азаттық пен елдікке деген аңсарды бейнелейді.
-
Біржан сал мен Ақан сері әндері – халықтың ішкі жан дүниесі мен тарихи кезең көрінісін жеткізеді.
Қорытынды: Бұл туындылар тарихи оқиғалар мен дәуір тынысын сақтап, ауызша дерек көзіне айналған.
? Бағалау критерийі:
|
Тапсырма бөлімі |
Балл саны |
|
1-тапсырма (ағарту ісінің ерекшелігі) |
5 балл |
|
2-тапсырма (әдебиет/музыка дереккөзі) |
6 балл |
|
Жалпы |
11 балл |
7 «___» сынып. Дүниежүзі тарихы. Оқушының аты-жөні:____________________________
«Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу»және «Ғылыми ойдың дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары:
-
7.2.2.2 – Өнердегі негізгі стильдер мен ағымдарды анықтау
-
7.2.2.1 – Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану
-
7.2.4.1 – Ғылыми жаңалықтардың адам мен қоғам өміріндегі маңызын өзгеріс пен сабақтастық арқылы талдау
Тапсырмалар (барлығы 11 балл)
1-тапсырма: Өнер
ағымдарын анықтау (3 балл)
Төменде берілген стильдердің қайсысы ХІХ ғасырдағы өнерге тән
екенін белгілеңіз және олардың әрқайсысына 1 мысал келтіріңіз:
-
Неоклассицизм
-
Романтизм
-
Импрессионизм
-
Реализм
✍️ Бағалау критерийі:
-
3 стиль дұрыс анықталған — 1,5 балл
-
Әр стильге сәйкес нақты суретші немесе шығарма келтірілген — 1,5 балл 3 балл
2-тапсырма: Өнер арқылы
тарихи оқиғаларды түсіндіру (4 балл)
ХІХ ғасырдағы өнер туындыларынан бір жазушы немесе суретші
мысалында әлеуметтік әділетсіздік қалай көрініс тапқанын
сипаттаңыз.
Туынды атауын, авторын және тарихи мағынасын жазыңыз.
✍️ Бағалау критерийі:
-
Автор және шығарма дұрыс көрсетілген — 1 балл
-
Тарихи оқиға немесе әлеуметтік мәселе нақты сипатталған — 2 балл
-
Қорытынды баға (өнердің рөлі туралы) — 1 балл. . 4 балл
3-тапсырма: Ғылыми жаңалық
және қоғам (4 балл)
XIX ғасырда жасалған бір ғылыми жаңалықты атаңыз және оның адам
өміріне қалай әсер еткенін талдаңыз. Сонымен қатар, бұл жаңалықтың
қазіргі қоғаммен қандай сабақтастығы бар екенін сипаттаңыз.
✍️ Бағалау критерийі:
-
Ғылыми жаңалық нақты жазылған — 1 балл
-
Оның сол кездегі адамдар өміріне әсері сипатталған — 2 балл
-
Қазіргі өмірмен сабақтастығы көрсетілген — 1 балл
Барлығы: 4 балл
1.? Жауап үлгісі:
-
Романтизм – Э. Делакруа, «Бостандықты бастап шыққан халық»
-
Реализм – Г. Курбе, әлеуметтік әділетсіздікті бейнеледі
-
Импрессионизм – К. Моне, табиғатты бейнелеуде сезім мен түске мән берді
2.?
Жауап үлгісі:
Чарльз Диккенс – «Оливер Твист» романында Англиядағы жетім балалар
мен жұмыссыз кедейлердің ауыр жағдайын көрсеткен. Бұл туынды
әлеуметтік әділетсіздікті сынға алып, қоғамды ойлануға
итермеледі.
3.?
Жауап үлгісі:
Луи Пастердің микробтар теориясы – жұқпалы аурулардың таралу
жолдарын түсіндіруге көмектесті. Бұл жаңалық вакцина мен гигиена
мәдениетінің дамуына жол ашты. Қазіргі медицина осы теорияға
негізделіп дамып келеді.
? Бағалау критерийі:
|
Тапсырма бөлімі |
Балл саны |
|
1-тапсырма: Өнер стильдерін анықтау |
3 балл |
|
2-тапсырма: Әлеуметтік әділетсіздікті сипаттау |
4 балл |
|
3-тапсырма: Ғылыми жаңалықтың маңызын түсіндіру |
4 балл |
|
Жалпы |
11 балл |
шағым қалдыра аласыз













