Материалдар / XIII - XV ғасырлардағы Қазақстанның мәдениеті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

XIII - XV ғасырлардағы Қазақстанның мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
XIII - XV ғасырлардағы Қазақстанның мәдениеті. XIII - XV ғасырлардағы өнер мен әдебиет ортағасырлық қоғамды қалай бейнелейді? Күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығына баға береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2024
49
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары



Бөлім:

Өркениет: даму ерекшеліктері

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Джубандыкова К.М.

Күні:


Сынып:11

Сабақтың тақырыбы

Нарықтық экономика

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

11.1.1.4 экономикалық жүйелердің түрлері туралы білімдерін пайдалана отырып, экономикалық дамудың ерекшеліктерін түсіндіру;

11.1.1.5 әртүрлі елдердің мысалында нарықтық экономикаға тән белгілерді анықтау

Сабақтың мақсаты;

-«экономикалық жүйе» және «нарықтық экономика» ұғымын анықтайды;

- әртүрлі елдердің мысалында нарықтық экономикаға тән белгілерді ажыратады;

- әртүрлі елдердің мысалында нарықтық экономиканың негізгі модельдерін талдайды;



Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру




Өткен білімді еске түсіру

7 минут






Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут




Ой шақыру

-Кез келген қоғамда қандай міндеттер шешілуі тиіс?

  • Не өндіру - бұл қандай игіліктер, қандай сапа, қандай мөлшерде жасалуға тиіс екендігі туралы шешім қабылдау.

  • Қалай өндіру – бұл қандай шектеулі ресурстар мен олардың комбинацияларының көмегімен, қандай технологиялардың көмегімен игіліктер жасалатыны туралы шешім қабылдау.

  • Кім үшін өндіру-бұл игіліктерді бөлуге байланысты проблема: өндірілген игіліктер кімге жеткізіледі және оларды экономикалық субъекті қандай мөлшерде иеленетін болады.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді



Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут

































5 минут











10 минут



Мәтінмен жұмыс

1-тапсырма

Оқушылар нарықтық экономикаға тән ерекшеліктерді кестеге толтырады

нарықтық экономикаға

тән ерекшеліктерді

еркін кәсіпкерлік;

өндіріс құрал-жабдығына меншік нысандарының көптігі, нарықтық баға белгілеу;

шаруашылық жүргізуші субъектілер арасындағы шарттық қатынастар;

мемлекеттің шаруашылық қызметке шектеулі түрде араласуы;

тауарлар мен қызметтерді өндіру, бөлу, оны бағдарламалау және реттеу саласы нарықта біріктірілетін экономика;

ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.

"Дамыған елдер" ресурсын зерттеңіз, зерттеу жүргізіңіз, нәтижелерді кесте форматына рәсімдеңіз

Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім

Мәтінді оқып жаңадан білгенім

Болжамдар

Тың ақпараттар

 

 

 

 

ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды





Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.



Дескрипторы

Нарықтық экономикасы дамыған елдердің тізімін жасаңыз

Дамыған елдердің стандартына сәйкес көрсеткіштерді анықтаңыз.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

Нарықтық экономика



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!