Ұйымдас-тыру
Өткен білімді еске
түсіру
7
минут
Жаңа тақырыпқа
қадам
3
минут
|
Ой
шақыру
-Кез келген қоғамда қандай
міндеттер шешілуі тиіс?
-
Не өндіру - бұл қандай
игіліктер, қандай сапа, қандай мөлшерде жасалуға тиіс екендігі
туралы шешім қабылдау.
-
Қалай өндіру – бұл қандай
шектеулі ресурстар мен олардың комбинацияларының көмегімен, қандай
технологиялардың көмегімен игіліктер жасалатыны туралы шешім
қабылдау.
-
Кім үшін өндіру-бұл
игіліктерді бөлуге байланысты проблема: өндірілген игіліктер кімге
жеткізіледі және оларды экономикалық субъекті қандай мөлшерде
иеленетін болады.
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылар өз
болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді
|
|
Тақырыптық
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
5
минут
10
минут
5
минут
10
минут
|
Мәтінмен
жұмыс
1-тапсырма
Оқушылар нарықтық экономикаға
тән ерекшеліктерді кестеге толтырады
нарықтық
экономикаға
тән
ерекшеліктерді
|
еркін
кәсіпкерлік;
өндіріс
құрал-жабдығына меншік нысандарының көптігі, нарықтық баға
белгілеу;
|
шаруашылық жүргізуші
субъектілер арасындағы шарттық қатынастар;
|
мемлекеттің
шаруашылық қызметке шектеулі түрде
араласуы;
|
тауарлар мен
қызметтерді өндіру, бөлу, оны бағдарламалау және реттеу саласы
нарықта біріктірілетін экономика;
|
ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті
төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша
ұсынады.
"Дамыған елдер" ресурсын
зерттеңіз, зерттеу жүргізіңіз, нәтижелерді кесте форматына
рәсімдеңіз
Берілген тақырып бойынша бұрыннан
білетінім
|
Мәтінді оқып жаңадан
білгенім
|
Болжамдар
|
Тың
ақпараттар
|
|
|
|
|
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде
қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасайды
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының
қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша
сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы
Нарықтық экономикасы дамыған елдердің тізімін
жасаңыз
Дамыған елдердің стандартына сәйкес көрсеткіштерді
анықтаңыз.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік
жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ парағы
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Кері
байланыс
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4, конспект
|