|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
7.3 Қазақстан Ресей империясының құрамында |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар. Зерттеу сұрағы: Патша өкіметі тарапынан «бөліп ал да, билей бер» ұстанымы қалай жүзеге асты? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау 7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру 7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Патша үкіметінің 1867-68 жж реформаларыныңқазақ қоғамына әкелген өзгерістерін өткен кезеңдермен салыстыра талдау |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Өткен материалды еске түсіру 1822-24 жж патша реформалары неге жарамсыз болып қалды? -1867-68 жж реформалар бойынша Қазақстан неше әкімшілік-аумақтық сатыдан тұрды және қалай аталады? -1867-68 жж реформалар бойынша Қазақстан жері қандай генерал-губернаторлықтарға бөлінді? -Генерал-губернаторлықтар неше облысқа бөлінді және қандай? Әр аумақтық-әкімшілік сатының басындағы қандай лауазым иелері тұрды? Қазақтар қандай лауазым қызметтерін атқаруға құқықты болды? Оқушылар жауаптарынан кейін бүгінгі өтетін тақырыптың алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі ескертіледі. Сабақ тақырыбы пысықталып, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады. Тарихи концепт (фокус):Себеп пен салдар |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін) 3-том. – Алматы, 2010. Қабылдинов З.Е. 8 сынып. Қазақстан тарихы. Хрестоматия. Атамұра, 2012. |
||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Зерттеу сұрағы:Патша өкіметі тарапынан «бөліп ал да, билей бер» ұстанымы қалай жүзеге асты? 1-тапсырма. 1867-1868 жж. реформаға сәйкес Қазақ қоғамына енген өзгерістер туралы мәтін ұсынылады.Оқушылар мәтін мазмұнын оқып, «PETT формуласы» бойынша талдаутапсырмасын орындайды. Қазақстанда орын алған өзгерістер туралы талқылау жүргізіледі. Pace (Қарқыны)– Өзгерістер қаншалықты жылдам жүрді? Жылдам, біртіндеп, қатарынан, баяу?; Extent (Көлемі) – өзгерістер қаншалықты елеулі/ауқымды болды? Елеулі, елеусіз, шамалы өзгерді, түгел өзгерді; Turningpoints (өзгеріс кезеңі) – тарихи кезеңдердің үздіксіз өзгеріске ұшырауын көрсететін құбылыстар бар ма? Trends (Үрдістер) – ұзақ уақыт кезеңінде прогресстен регресске қарай өзгеру үрдісі болды ма? 2-тапсырма. «ПОПС» Оқушылардыңалған білімдері мен дағдыларын қорытындылап,түйіндеу үшін төмендегі «Төрт сөйлем» тапсырмасы орындалады. «ПОПС» формуласы бойынша сабақты қорытындылау. Оқушылар бүгінгі сабақты төрт сөйлеммен қорытындылайды.
|
Дескриптор: Патша өкіметінің 1867-68жж реформалар нәтижесінде қазақ қоғамына енген өзгерістердің кемінде 2-3-уінің даму қарқынын дәйек келтіре анықтайды; Патша өкіметінің 1867-68жж реформалар нәтижесінде қазақ қоғамына енген өзгерістердің кемінде 2-3-уінің елеулі, ауқымды екенін дәйек келтіре түсіндіреді; Тарихи кезеңдердің үздіксіз өзгеріске ұшырауын көрсететін құбылыстардың 1-2-уінің бар екенін дәйек келтіре талдайды; Ұзақ уақыт кезеңінде прогресстен регресске қарай өзгеру үрдісі болғанын немесе болмағанын дәйек келтіре дәлелдейді Дескрипторы: -Дәйекпен дәлелдеп,тұжырымдайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау
|
Мәтін-таратпа және талдау кестесі Қазақстан тарихы оқулығы, 8-сынып, Қабылдинов З.Е.,Қайыпбаева А.Т., Алматы «Атамұра» 2012 184-191 беттер «ПОПС» талдау-үлгісі Тапсырма парақшасы |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
«Тазалық» әдісі бойынша оқушылар өздері жаңа тақырыптан алғандарын ой елегінен өткізеді Еттартқыш- алған білімімді жинақтап, қорытамын, електен өткіземін. Чемодан- алған білімім болашақта қажет. Қоқыс жәшігі-алған білімімді қажет етпеймін |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар.
XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар.
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
7.3 Қазақстан Ресей империясының құрамында |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар. Зерттеу сұрағы: Патша өкіметі тарапынан «бөліп ал да, билей бер» ұстанымы қалай жүзеге асты? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау 7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру 7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Патша үкіметінің 1867-68 жж реформаларыныңқазақ қоғамына әкелген өзгерістерін өткен кезеңдермен салыстыра талдау |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Өткен материалды еске түсіру 1822-24 жж патша реформалары неге жарамсыз болып қалды? -1867-68 жж реформалар бойынша Қазақстан неше әкімшілік-аумақтық сатыдан тұрды және қалай аталады? -1867-68 жж реформалар бойынша Қазақстан жері қандай генерал-губернаторлықтарға бөлінді? -Генерал-губернаторлықтар неше облысқа бөлінді және қандай? Әр аумақтық-әкімшілік сатының басындағы қандай лауазым иелері тұрды? Қазақтар қандай лауазым қызметтерін атқаруға құқықты болды? Оқушылар жауаптарынан кейін бүгінгі өтетін тақырыптың алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі ескертіледі. Сабақ тақырыбы пысықталып, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады. Тарихи концепт (фокус):Себеп пен салдар |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін) 3-том. – Алматы, 2010. Қабылдинов З.Е. 8 сынып. Қазақстан тарихы. Хрестоматия. Атамұра, 2012. |
||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Зерттеу сұрағы:Патша өкіметі тарапынан «бөліп ал да, билей бер» ұстанымы қалай жүзеге асты? 1-тапсырма. 1867-1868 жж. реформаға сәйкес Қазақ қоғамына енген өзгерістер туралы мәтін ұсынылады.Оқушылар мәтін мазмұнын оқып, «PETT формуласы» бойынша талдаутапсырмасын орындайды. Қазақстанда орын алған өзгерістер туралы талқылау жүргізіледі. Pace (Қарқыны)– Өзгерістер қаншалықты жылдам жүрді? Жылдам, біртіндеп, қатарынан, баяу?; Extent (Көлемі) – өзгерістер қаншалықты елеулі/ауқымды болды? Елеулі, елеусіз, шамалы өзгерді, түгел өзгерді; Turningpoints (өзгеріс кезеңі) – тарихи кезеңдердің үздіксіз өзгеріске ұшырауын көрсететін құбылыстар бар ма? Trends (Үрдістер) – ұзақ уақыт кезеңінде прогресстен регресске қарай өзгеру үрдісі болды ма? 2-тапсырма. «ПОПС» Оқушылардыңалған білімдері мен дағдыларын қорытындылап,түйіндеу үшін төмендегі «Төрт сөйлем» тапсырмасы орындалады. «ПОПС» формуласы бойынша сабақты қорытындылау. Оқушылар бүгінгі сабақты төрт сөйлеммен қорытындылайды.
|
Дескриптор: Патша өкіметінің 1867-68жж реформалар нәтижесінде қазақ қоғамына енген өзгерістердің кемінде 2-3-уінің даму қарқынын дәйек келтіре анықтайды; Патша өкіметінің 1867-68жж реформалар нәтижесінде қазақ қоғамына енген өзгерістердің кемінде 2-3-уінің елеулі, ауқымды екенін дәйек келтіре түсіндіреді; Тарихи кезеңдердің үздіксіз өзгеріске ұшырауын көрсететін құбылыстардың 1-2-уінің бар екенін дәйек келтіре талдайды; Ұзақ уақыт кезеңінде прогресстен регресске қарай өзгеру үрдісі болғанын немесе болмағанын дәйек келтіре дәлелдейді Дескрипторы: -Дәйекпен дәлелдеп,тұжырымдайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау
|
Мәтін-таратпа және талдау кестесі Қазақстан тарихы оқулығы, 8-сынып, Қабылдинов З.Е.,Қайыпбаева А.Т., Алматы «Атамұра» 2012 184-191 беттер «ПОПС» талдау-үлгісі Тапсырма парақшасы |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
«Тазалық» әдісі бойынша оқушылар өздері жаңа тақырыптан алғандарын ой елегінен өткізеді Еттартқыш- алған білімімді жинақтап, қорытамын, електен өткіземін. Чемодан- алған білімім болашақта қажет. Қоқыс жәшігі-алған білімімді қажет етпеймін |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
шағым қалдыра аласыз













