XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар.ҚМЖ

Тақырып бойынша 17 материал табылды

XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар.ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау 7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру 7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.3 Қазақстан Ресей империясының құрамында

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар.

Зерттеу сұрағы: Патша өкіметі тарапынан «бөліп ал да, билей бер» ұстанымы қалай жүзеге асты?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау

7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру

7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау

Сабақтың мақсаты

Патша үкіметінің1867-68 жж әкімшілік реформаларының жүргізілу себептері мен барысы туралы түсіну

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақы

ты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ой шақыру

Тақтаға Франция королі ХІ Людовиктің айтқан сөзін: «Бөліп ал да, билей бер» және сурет тақтадан слайд арқылы көрсетіледі. Оқушылардың зейінін суретке аударып,төмендегі сұрақ арқылы сурет пен афоризмді қалай түсінетініндігі сұралады.


Бұл ұстанымның ХІХ ғасырда Қазақстанға қандай қатысы болды?

Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


Тарихи концепт (фокус):Себеп пен салдар


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.



Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)




5 томдық. Алматы, 2010, 3-том

Қазақстан тарихы оқулығы, 8-сынып, Қабылдинов З.Е.,Қайыпбаева А.Т., Алматы «Атамұра»

Жаңа білім



Зерттеу сұрағы:Патша өкіметі тарапынан «бөліп ал да, билей бер» ұстанымы қалай жүзеге асты?

Тақырыпқа мазмұнына қатысты қысқаша шолу.

Зерттеу мен талдау

1-тапсырма. Бейнематериалмен жұмыс

1867-1868 жж. әкімшілік басқару жүйесіне байланысты интерактивті тыңдалым ұсынылады. Оқушылар бейнематериалды тыңдай отырып, берілген тапсырмаға сәйкес қажетті мәліметтерді дәптерлеріне жазып отырады. Тыңдалым аяқталғаннан кейін, топ ішінде талқылап, жауаптарын сыныпқа жариялайды.

1.Патша өкіметінің 1867-68 жж реформа жүргізуінің себебін анықтаңыз;

Реформа мақсатын сипаттаңыз;

Патша өкіметінің реформаны жүргізудегі дайындық жұмыстары туралы әңгімелеңіз.

2.«Уақытша Ереженің» нәтижесінде Қазақстанда болған әкімшілік-территориялықөзгерістерді картада белгілеңіз;

1867-68жж реформаның нәтижесінде Қазақ жерінде құрылғанәр әкімшілік-территориялық бөліктерді және оларды басқаратын лауазымды тұлғаларды тірек-сызба негізінде түсіндіріңіз.

3.1867-68жж реформалардың нәтижесінде шаруашылық пен тұрмысқа енген өзгерістерді түсіндіреді;

1867-68жж реформалардың негізінде сот істеріндегі өзгерістерді талдайды


Кері байланыс. Топтардың бір-бірін бағалауы

Интерпретация.


2-тапсырма. Қорытындылау жұмысы

«РАФТ»

Оқушылардыңалған білімдері мен дағдыларын қорытындылап, түйіндеу үшін төмендегі тапсырманы орындайды. РАФТ әдісі бойынша оқушылар берілген сөздерді пайдалана отырып, шағын хабарлама дайындайды. Берілген сөздер тізбегінен кемінде 3 сөз қолдануы керек және ол бүгінгі сабақтан алған білімдерінің жиынтығы болады.

Сөздер:Әкімшілік-аумақтық бөлік,әскери-азаматтық билікәскери губернатор, болыс, түтін салығы

Р-рөл

А-аудитория

Ф-форма

Т-тақырып

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Дескриптор:

-Патша өкіметінің 1867-68жж реформа жүргізілуінің кемінде 2-3 себебін анықтайды;

-1867-68жж әкімшілік реформалардың мақсатын сипаттайды;

-Патша өкіметінің реформаны дайындау жұмыстарының кемінде 1-2 іс-шарасын нақты дәйектер келтіре әңгімелейді;

Дескриптор:

- 1867-68 жж реформа негізінде Қазақстан жерінде құрылған 3 генерал-губернаторлықты және 6 облысты белгілейді;

-1867-68жж әкімшілік реформалардың нәтижесінде құрылған 5 әкімшілік-территориялық бөлікті және олардың лауазымды тұлғаларын тірек-сызба негізінде түсіндіреді

Дескриптор:

-1867-68 жж реформа негізінде шаруашылық пен тұрмысқа енген кемінде 2 өзгерісті дәйек келтіре әңгімелейді;

-1867-68жж реформалардың негізінде сот істеріне енген кем дегенде 2өзгерісті талдайды

Дескрипторы:

-Жауап құрылымын сауатты құра алады;

-Дәйекпен дәлелденген тұжырым береді

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады












«Ең үздік жауап»






ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Екі жұлдық,бір ұсыныс»






Өзін-өзі бағалау









СББР № 197. Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформа: http://e-history.kz/kz/scorm/course/235



Карточкалар



Карта:

Қазақстанның 1867-1868 жж. реформалар бойынша әкімшілік аумақтық бөлінісі

http://e-history.kz/kz/scorm/course/235






















Кескін карта










Тапсырма парақшасы


Бекіту


Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар

Қолданған әріптестер үшін....бағалар

87027984413

Сұрауы бар түбі өзіңізден

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

Мен барлығын түсіндім, тапсырмаларды орындадым деген жағдайда (жасыл стикер);

Мен орташа түсіндім,тапсырмаларды орындауда қиналдым деген жағдайда (сары стикер);

Ешнәрсе түсінбедім,тапсырмаларды орындауда қатты қиналдым деген жағдайда (қызыл стикер)

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.01.2025
298
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі