«XVI – XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып бойынша 15 материал табылды

«XVI – XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: XVI–XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани және материалдық мәдениеті Оқу мақсаттары: • 6.2.2.1 – Күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау • 6.2.2.5 – Көшпелілердің қолданбалы өнердегі жетістіктерін сипаттау • 6.4.1.2 – Көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау
Материалдың қысқаша нұсқасы


6 «___» сынып. Қазақстан тарихы. Оқушының аты-жөні:____________________________


«XVI – XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлім: XVI–XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани және материалдық мәдениеті


Оқу мақсаттары:

  • 6.2.2.1 – Күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау

  • 6.2.2.5 – Көшпелілердің қолданбалы өнердегі жетістіктерін сипаттау

  • 6.4.1.2 – Көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау



Тапсырмалар (барлығы 10 балл)

1-тапсырма: Рухани мәдениет дереккөздері (3 балл)

Сұрақ:
Төменде берілген рухани мұраларды тарихи дереккөз ретінде пайдалану себебін түсіндіріңіз. Әрқайсысына 1 сөйлеммен жауап беріңіз:

  • А) «Қобыланды батыр» жыры

  • Ә) Шежіре

  • Б) Күй өнері





2-тапсырма: Қолданбалы өнер жетістіктері (3 балл)

Сұрақ:
Қазақ халқының XVI–XVII ғасырлардағы қолданбалы өнерінің 3 нақты үлгісін атаңыз және олардың қайсысы қандай мақсатта қолданылғанын түсіндіріңіз.





3-тапсырма: Көшпелілердің шаруашылығы (4 балл)

Сұрақ:
XVI–XVII ғасырлардағы көшпелі қазақтардың шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін сипаттаңыз. 4 ерекшелікті атап, әрқайсысын қысқаша түсіндіріңіз.













1.✍️ Бағалау критерийі:

Әрбір элементтің тарихи маңызы түсіндірілген — 1 балл × 3 = 3 балл

2.✍️ Жауап үлгісі:

  1. Ою-өрнек – киіз үй жабдықтарында эстетикалық және символикалық мәні болды.

  2. Зергерлік бұйымдар – әйелдердің сәндік әшекейі ғана емес, әлеуметтік мәртебесін білдірді.

Ағаштан жасалған ыдыс-аяқтар – көшпелі тұрмысқа ыңғайлы, практикалық мақсатта қолданылды.

3.✍️ Жауап үлгісі:

  1. Маусымдық қоныс аудару — малға жайылым табу үшін көктемде, жазда, күзде, қыста көшіп отырды.

  2. Мал шаруашылығы – негізгі күнкөріс көзі, әсіресе қой, жылқы, түйе.

  3. Мал өнімдерін айырбас саудада пайдалану – астық немесе қолөнер бұйымдарына айырбасталды.

  4. Жайылым мен судың маңыздылығы – өмір сүру ортасы табиғатқа тікелей тәуелді болды.



? Бағалау критерийі:

Тапсырма

Балл саны

1-тапсырма (рухани дереккөздер)

3 балл

2-тапсырма (қолданбалы өнер)

3 балл

3-тапсырма (шаруашылық өмірі)

4 балл

Жалпы

10 балл


2

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2025
171
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі