Материалдар / XVII-XVIIIғғ Англия
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

XVII-XVIIIғғ Англия

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
444
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дүние жүзі тарихы


Сынып – 8а б

Күні:

Тексерілді:

Сабақтың тақырыбы:

XVII-XVIIIғғ Англия

Сабақтың мақсаты:

  • XVII-XVIIIғғ Англиядағы тарихи оқиғаларға шығармашылық тұрғыда талдау жасай білу әдісіне үйрету;


Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Топтық жұмыс, СТО элементтері, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,

Күтілетін нәтиже:

Жаңа тақырып бойынша өз бетімен жұмыс істейді, ізденіс жұмыстарын меңгереді.

Сабақ жоспары:



Үйге тапсырма:

І. Ұйымдастыру кезеңі: мақсат қою,топқа бөлу.

ІІ.Сабақ барысы. СТО-дың 3 фазасы.

1. Қызығушылығын ояту

2. Мағынаны тану

3. Ой толғаныс.

III.Үйге тапсырма беру.

  • §1

  • Оқу, білім, ғылым туралы мақалдарды жаттау

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті

1. Қызығушылығын ояту:

Психологиялық тренинг өткізіп,топтарға бөледі


  • Сабақ алдында психологиялық тренингке қатысады

  • «атомдар мен молекулалар» тренингі

2. Мағынаны тану:

  • Ой-қозғау:

  • Тақырып түрлі мазмұндағы мәліметтерге, қалалар атына, адамдар есімі мен тарихи даталарға толы. Сондықтан тақырыптың аса қажетті деген тұстарын ғана іріктеп алып, түсіндіріп өту.



  • Оқулықпен жұмыс жасайтын топтық тапсырмалар береді.


  • «Бақыт жолы біліммен табылады» сөзінің мағынаын ашу

1-жұп: Революцияның себептері


2-топ: Азамат соғысы (ерекшеліктері)

Левеллерлер қозғалысы

(ерекшеліктері)


3-топ:

Картамен зерттеу:

Наполеондық Франциямен соғыс


Сабақты бекітіу:

Сұрақтар мен тапсырмалар береді

?!-ауызша жауап береді

беттегі құжатпен жұмыс

Ой толғаныс:

  • Рефлексия «Менің ойымша»

Әр топ бүгінгі сабақтан алған білімдері мен әсерлері бойынша өз ойын таңдайды.

Бағалау:


  • Әр топ бірін-бірі формативті бағалайды.













Дүние жүзі тарихы


Сынып – 8а б

Күні:

Тексерілді:

Сабақтың тақырыбы:

XVII-XVIIIғғ Франция

Сабақтың мақсаты:

  • XVII-XVIIIғғ Англиядағы тарихи оқиғаларға шығармашылық тұрғыда талдау жасай білу әдісіне үйрету;


Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Топтық жұмыс, СТО элементтері, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,

Күтілетін нәтиже:

Жаңа тақырып бойынша өз бетімен жұмыс істейді, ізденіс жұмыстарын меңгереді.

Сабақ жоспары:



Үйге тапсырма:

І. Ұйымдастыру кезеңі: мақсат қою,топқа бөлу.

ІІ.Сабақ барысы. СТО-дың 3 фазасы.

1. Қызығушылығын ояту

2. Мағынаны тану

3. Ой толғаныс.

III.Үйге тапсырма беру.

  • §2

  • Оқу, білім, ғылым туралы мақалдарды жаттау

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті

1. Қызығушылығын ояту:

Психологиялық тренинг өткізіп,топтарға бөледі


  • Сабақ алдында психологиялық тренингке қатысады

  • «атомдар мен молекулалар» тренингі

2. Мағынаны тану:

  • Ой-қозғау:

  • Тақырып түрлі мазмұндағы мәліметтерге, қалалар атына, адамдар есімі мен тарихи даталарға толы. Сондықтан тақырыптың аса қажетті деген тұстарын ғана іріктеп алып, түсіндіріп өту.



  • Оқулықпен жұмыс жасайтын топтық тапсырмалар береді.


  • «Бақыт жолы біліммен табылады» сөзінің мағынаын ашу

1-жұп: Революцияның себептері


2-топ: Ұлы Француздық буржуазиялық революциясы (ерекшеліктері)

Революцияның даму барысы

(ерекшеліктері)


3-топ:

Картамен зерттеу:

«Адам және азамат құқықтарының декларациясы»


Сабақты бекітіу:

Сұрақтар мен тапсырмалар береді

?!-ауызша жауап береді

беттегі құжатпен жұмыс

Ой толғаныс:

  • Рефлексия «Менің ойымша»

Әр топ бүгінгі сабақтан алған білімдері мен әсерлері бойынша өз ойын таңдайды.

Бағалау:


  • Әр топ бірін-бірі формативті бағалайды.









Дүние жүзі тарихы


Сынып – 8а б

Күні:

Тексерілді:

Сабақтың тақырыбы:

XVII-XVIIIғғ Германия

Сабақтың мақсаты:

  • XVII-XVIIIғғ Германиядағы тарихи оқиғаларға шығармашылық тұрғыда талдау жасай білу әдісіне үйрету;


Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Топтық жұмыс, СТО элементтері, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,

Күтілетін нәтиже:

Жаңа тақырып бойынша өз бетімен жұмыс істейді, ізденіс жұмыстарын меңгереді.

Сабақ жоспары:



Үйге тапсырма:

І. Ұйымдастыру кезеңі: мақсат қою,топқа бөлу.

ІІ.Сабақ барысы. СТО-дың 3 фазасы.

1. Қызығушылығын ояту

2. Мағынаны тану

3. Ой толғаныс.

III.Үйге тапсырма беру.

  • §3

  • Оқу, білім, ғылым туралы мақалдарды жаттау

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті

1. Қызығушылығын ояту:

Психологиялық тренинг өткізіп,топтарға бөледі


  • Сабақ алдында психологиялық тренингке қатысады

  • «атомдар мен молекулалар» тренингі

2. Мағынаны тану:

  • Ой-қозғау:

  • Тақырып түрлі мазмұндағы мәліметтерге, қалалар атына, адамдар есімі мен тарихи даталарға толы. Сондықтан тақырыптың аса қажетті деген тұстарын ғана іріктеп алып, түсіндіріп өту.



  • Оқулықпен жұмыс жасайтын топтық тапсырмалар береді.


  • «Бақыт жолы біліммен табылады» сөзінің мағынаын ашу

1-жұп: Шаруалар қозғалысы


2-топ: Бранденбург-Пруссия/Герман одағы

салыстыр


3-топ:

Картамен зерттеу:

Наполеондық соғыстар кезіндегі Германия


Сабақты бекітіу:

Сұрақтар мен тапсырмалар береді

?!-ауызша жауап береді

беттегі құжатпен жұмыс

Ой толғаныс:

  • Рефлексия «Менің ойымша»

Әр топ бүгінгі сабақтан алған білімдері мен әсерлері бойынша өз ойын таңдайды.

Бағалау:


  • Әр топ бірін-бірі формативті бағалайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!